“Les Misérables – Bídníci” odhalili obsazení a spustili předprodej
Dlouho očekávaná jména z obsazení obnovených pražských “Bídníků” jsou odhalena! Kromě starých osvědčených tváří i tváře zcela nové, avšak muzikálovým fanouškům známé. Zároveň byl také spuštěn předprodej, oficiální premiéra proběhne 1. března 2012 v GoJa Music Hall. Přečtěte si kompletní obsazení! Co na něj říkáte?
Tvůrčí a autorský tým
podle románu Victora Huga napsali Claude-Michel Schönberg, Alain Boublil a Jean-Marc Natel
anglický překlad Herber Kretzmer, české přebásnění Zdeněk Borovec
Režie – Petr Novotný
Hudební nastudování – Milan Svoboda
II. dirigent – Arnošt Moulík
Sbormistr – Irena Pluháčková
Korepetitor – Kristina Brachtlová
Kostýmy – Lucie Loosová
Scénografie – Mihail Tchernaew
Obsazení “Les Misérables – Bídníci” (Praha 2012)
Jean Valjean – Marian Vojtko, David Uličník, Josef Štágr
Javert – Daniel Hůlka, Tomáš Bartůněk, Josef Štágr
Fantine – Kateřina Brožová, Jitka Čvančarová, Petra Peterová
Marius Pontmercy – Pavel Vítek, Tomáš Löbl, Josef Vágner
Éponine – Magda Malá, Vlaďka Skalová
Cosette – Tereza Mátlová, Tereza Vágnerová, Hedvika Tůmová
Thénardier – Filip Čapka, Jan Urban
Madame Thénardier – Monika Absolonová, Marta Jandová, Renáta Podlipská
Enjolras – Michael Foret, Michal Skořepa
Company – Michal Šebek, Pavel Plasche, Lukáš Jindra, Michal Smrkovský, Jaromír Adamec, Josef Hlinka, Michal Bragagnolo, Filip Štainer, Milan Zítka, Robin Puškáš, Richard Bergman, Tomáš Böhm, Petr Ryšavý, Martina Dolečková, Charlotte Doubravová, Petra Záklasníková, Šárka Dumišincová, Magdalena Kvapilová, Andrea Horská, Veronika Bergmanová, Barbara Chybová, Petra Beoková, Marie Horváthová
Spuštěn byl také předprodej vstupenek na předpremiéry na konci února 2012 (ceny vstupenek klasické, žádné slevy) a na celý březen 2012. Ceny vstupenek zůstaly stejné od předchozího uvedení, tj. nejdražší za 699 korun a nejlevnější v postranním sektoru za 359 korun. Předprodej probíhá v síti TicketPortal nebo na obchodním oddělení GoJa Music Hall (www.goja.cz).
Komentáře
Romča
AutorTo je zajímavý, že ten vrchol nablblosti se hraje už 2 roky v kuse a má pokaždý i několik standing ovationů, že během 20minutového medley si s umělci tancuje půlka GoJa MH, že se na to lidi nadšeně vrací, prožívají to se všemi a přijdou tam úplně na jiné myšlenky – protože se cítí být součástí toho představení – o tom má být divadlo, aby diváka vtáhlo! A to se akademickým nudám většinou nedaří!
Míša
Autorto, že lidi tancujou na hdubu,kterou jim za bolsevika nemohla neuniknout a ze jsou to pop hity je pravda. Že michal david jede i teď je take pravda ikdyž je to neštěstí, ja jsem na tom take byla a take jsem ty písničky samozřejmě znala…. ale ultravolovina to je, to mi snad nikdo neodepře a o umění také není řeč. Ale i sebedebilnější reklamu,když ji slýcháte několikrát denně několik let, si začnete notovat,když vás strhne dav. A co se návštěvnosti týče, vím o celých autobusech vypravených na Děti ráje, zaměstnavatel potřeboval koupit nějaké představení pro paní zaměstankyně. :-D
Bídníci mají velkou výhodu, že to není český muzikál. Ty jsou bohužel vesměs dost tragické. Až na vyjímku Pěny dní. Ta ale nebyla vtíravě přitroublá, tak neměla moc šancí.
hejahejaheja
AutorKONEČNĚ ZAJÍMAVÉ NÁZORY-ne pochlebovačné litánie průměrným umělcům……..
Bídník
AutorHudebne dokonalou Mona Lisu?
Bídník
AutorMimochodem kdyz se ted spousta muzikalu vraci na jeviste, hrozne rad bych, aby se vratila prave Pena dni, jednak se mi ten muzikal zdal (podle vydaneho cd soude) fakt hudebne povedenej a jednak se Pena dni stala moji snad nejoblibenejsi knihou, tak bych jinrad videl i na jevisti:)
milanzitka
AutorKdysi ho chtěl myslím Eduard Klezla udělat jako studentský projekt KJJ, ale pak z toho sešlo. Nicméně věřím, že hudební nastudování Bídníků bude od Milana Svobody stejně tak kvalitní ;)
Romča
AutorAha, tak z Míšiny reakce jsem pochopil, že je to jen další ze zakomplexovaných “intelektuálů”, kteří si rádi sypou popel na hlavu tváří v tvář světu. Pro které prakticky všechno české musí být nedokonalé, malé ve srovnání s tím úžasným a dokonalým angloamerickým světem, kterému se přece nikdy nebudeme schopni rovnat… Bože, tohle slabošství nikdy nepochopím! Stejně jako módní kopání do všeho, co nějak souvisí s minulým režimem. Není to náhodou tak, že když toho Michala ráda poslouchá už 4. generace, tak asi produkoval a dodnes produkuje něco, co přitroublé není?! Vtíravé možná, ale v tom je právě ten kumšt. V jednoduchosti je síla!
Tom Kranich
AutorRád bych viděl MONTE CHRISTO v hlavních rolí Monika Absolonová,Daniel Hůlka,Marián Vojtko,Alžběta Batošová,Bohuš Matuš,Leona Machálková,Petr Kolář,Olga Lounová,Tomáš Trapl,Ilona Csaková,David Uličník,Kateřina Brožová,Josef Štágr,Markéta Procházková,Ondřej Ruml,Tomáš Savka,Zdeňka Trvalcová,Vilém Čok
Martin Pošta,Tomáš Löbl,Patrick Plesinger,Tomáš Löbl a další Monte Christo slavný muzikál Karla Svobody by se vrátil do divadla Hibernia v režii Martina Kukučky zas trochu jinak
hejahejaheja
AutorSkutři jsou famozní,ale s těmito ,některými vykopávkami …by asi dobrovolně nedělali-doufám-vykopávky-mona absolona,dan hulka,marián vojtko,bohuš matuš,leona machálků,petr kolář,ilona czáků,………………….sorry ,ale pro jakou generaci tito lidé zpívají?V čem jsou originální?Jaký mají repertoir?Jakou dělají muziku?
Romča
AutorMilý hejahejaheja, tyto “vykopávky” zpívají pro mladou i střední generaci, Monika, Marián, Bohuš, Leona a Petr dokonce i pro tu starší. Nevím, v čem jsou originální, ale zpívají skvěle a muziku dělají velmi kvalitní!
hejahejaheja
AutorJá jsem střední generace a u dam ,kromě převzatých fláků ….nic neznám a můj syn je mladá generace a ten je nezná pro změnu vůbec…..pakliže jde pouze o úzký pohled na muzikál………….viděla jsem pana m.vojtka v QUASIMODOVI-fakt hrůza.
Irena
AutorJá jsem taky střední generace a podle mě je Marian Vojtko ve všech svých rolích fakt výborný a přesvědčivý. Jeho Dracula je nesrovnatelně lepší než Dana Hůlky a v Quasimodovi je fakt skvělý. Jeho magický hlas nemá v naší muzikálové oblasti konkurenci. Můj syn je mladá generace a taky mu fandí.
hejahejaheja
AutorCo člověk -to názor……………..
Míša
AutorRomčo, zmínila jem Pěnu dní, výborný původní muzikál. Nemám žádné komplexy. Uznávám Nirvanu, Beatles i Beethovena…Nemám s tím žádný problém. Ale Hudba Miíchala Davida je proste lacnej popík. Určenej průmernámu spotřebitelskému publiku. Taky v tom jsou peníze. Kdo má peníze, má slávu. O kvalitě ale nemusí být řeč…
Romča
AutorMíšo, nesouhlasím. Hudba Michala Davida je velmi kvalitní popík a muzikálová hudba Michala Davida je sakra těžkej šálek čaje. Viděl jsem sakra kvalitní zpěvačky, jak při konkurzu na slovenskou Kleopatru s Teď královnou jsem já vyhořely jako papír – to není samo sebou! Opravdu byste se měla zbavit předsudků, pokud nemáte komplexy…
Jinak já uznávám veristickou operu, ale taky dance-floor či rap. Beethovena samozřejmě taky – a proto uznávám Svobodu, Davida, Bartáka, protože mám rád všechno, kde je aspoň trochu přítomna kantiléna a melodie…
Sama jste přiznala, že je ta hudba vtíravá. A je-li něco vtíravé, nemůže to být laciné!
Jakub
AutorRomčo pochopte prosím konečně že: náročné hudba se nutně nerovná dobrá hudba. Naopak znám spoustu muzikálu i světových, které vyzpívat opravdu není problém, ani třeba pro mě… A přesto lámou rekordy, jsou to hity, přijímá je i kritika… Jeden příklad za všechny: Avenue Q. Nevím jestli je vizitka dobrého skladatele, že píše náročné skladby, které potom polovina interpretů v jeho muzikálu není schopná vyzpívat…
milanzitka
AutorŽe je něco těžké podle mě ale automaticky neznamená, že je to kvalitní! Přeci to, že jsem po představení Kata Mydláře dokázal sednout k pianu a zahrát si spoustu skladeb z něj tzv. “z fleku”, nesvědčí o nějaké kvalitě, ale pouze o vcelku dobře vykonaném řemesle plném předvídatelných postupů a všemožných hudebních klišé. Uznávám, že Davidovo popovky z 80. a 90. let jsou ve svém žánru skvělé. Muzikál by však měl být o mnoho stupňů výš. Když už je tu diskuze o Bídnících, pokud byste se podíval do partitury tohoto díla, zjistíte jak nesmírně komplikovaný, ale zároveň propracovaný tento muzikál je. Přitom navenek působí vcelku jednoduše a tak nějak “samozřejmě”. A to je podle mého umění.
Romča
AutorChtělo by se mi odpovědět Jakubovi, že ty hity, které přijímá na Západě kritika, jsou hity proto, že tam ještě neobjevili Davida, ze kterého by byli paf o to víc… Ale pan Zítka mě zkusil usadit s jiným levelem než Avenue Q, s Bídníky. Jenže kolik takových ikonových titulů, které ovládly svět jako Bídníci, známe? Bratru 10? 15? Pojďme Davida srovnávat s těmi ve druhém sledu, když je tak předvídatelný… a ne s Bídníky:)
PS: jestli spíš to, že jste si Kata zahrál doma z fleku, nesvědčí naopak o Vaší skryté genialitě, pane Zítko… Měl byste jí zkusit prodat.
milanzitka
AutorDěkuji za kompliment, ale za geniálního se vážně nepovažuji. Pouze studuji skladbu na KJJ a jsem si jistý, že všichni alespoň trochu nadaní skladatelé a minimálně i pianisté by si to uměli zahrát stejně jako já, zkrátka proto, že je to opravdu velmi předvídatelný.
A když mám tu svou “genialitu” prodat, dovolím si vás pozvat na mojí muzikálovou prvotinu, Mistr jazzu – 3.dubna 2012 v 19:30 v Karlovarském městském divadle. Právě proto, že jsem si jeden již složil a druhý mám rozepsaný, vím, jak těžký muzikálový žánr je, nejen z pozice diváka a herce, ale i autora. Netvrdím, že Mistr jazzu bude díra do světa, chce to ještě spoustu let studia a praxe, můžu vám ale slíbit více hudebních nápadů než třeba zmiňovaný Kat Mydlář (to prosím není jen můj sebestředný názor, ale spousty lidí, kteří v hudbě již něco dokázali, třeba právě autor Pěny dní).
Romča
AutorKdyž bude jen trochu času, rád se přijedu podívat, ačkoli se tak trochu děsím toho, že Vám tam udělám ostudu, neboť n. r. od Michala Davida, který má jazz rád, já u něj po 5-10 minutách usínám jako u nesposlouchatelné nudy… A co se týče Kata, no ona je otázka, zda to není záměr střídat tam 2 základní hudební linky, aby to právě bylo snadno zapamatovatelé – tvrdím dávno, že v jednoduchosti je síla… Včera jsem byl podruhé na Quasimodovi a pozorně se soustředil hlavně na hudební linku – a světe div se, ale i tam autoři točí dokola jen 2 základní motivy – tohle prostě asi muzikál, který má být divácky úspěšný, mít musí!
Míša
AutorNo už jen k tomu panu Davidovi. Zaplať Pán Bůh neznám nikoho v mém okolí,kdo by poslouchal Davida. Znám lidi kteří milují jazz a rádi si na něj zajdou. Určitě se zajdou – stejně jako já – podívat na Bídníky, viděli Noc na Karlštějně a několikrát právě onu Pěnu dní. Vyzkoušeli Kleopatru nebo Draculu a s hrůzou představění opouštěli v půlce. Naše děti Michala Davida neznají (kromě několika tónů z televizních reklam) a vzhledem k tomu, v jaké společnosti jsou vychovávané, ho nejspíš ani nepoznají. Holt každý má kulturu hozenou jinak.
milanzitka
AutorMyslím, že se nemusíte bát, ačkoliv se jedná o příběh z 20. let 20. stol. ze severní Ameriky, není v něm jen klasický jazz, jsou tam i moderní odnože jako fusion, funky, je tam charleston, swing, blues, ale i klasické “popové” balady. Po několika koncertních provedeních části díla je mi ale jasné, že to asi nebude pro každého. Když bude chvilku čas, sepíšu nějaký článek (bude-li redakce ochotná ho zveřejnit) a přiložím i pár ukázek, které jsme nahrávali ve studiu (hudba při představení bude samozřejmě naživo).
Quasimoda zatím nemůžu hodnotit, jdu až v lednu. Co se týče motivů, s tím souhlasím, muzikál by měl mít nějaké jasné motivy, které muzikál charakterizují a podle kterých je jasně poznat, o které dílo jde. U Kata to pro mě bylo především Právo mám. O tématech jsem ale původně nemluvil, mluvil jsem o “předvídatelnosti” a jisté “klišovitosti” skladeb. Za 3 měsíce, nebo jak dlouho to psal, se prostě nic lepšího stihnout nedá, to mi prostě nikdo nevymluví.
Irena
AutorMíšo, Dracula je od Karla Svobody a hudba je úžasná. Jestli někdo Draculu opouštěl v půli, tak je to hudební barbar. Ten muzikál nemá od první do poslední noty chybu. A zrovna Kleopatra je hudebně taky moc povedená.
Romča
AutorIreno, ačkoli mně Dracula přijde ze Svobodových muzikálů nejmíň atraktivní (chápu, že jsem v tomto v menšině), tak s Vaším hodnocením souhlasím! Dokladem je i fakt, že Dracula procestoval přes půl světa a všude se chytl a všude z něj byli paf! I Kleopatra už udělala ve světě úspěchy, stejně jako Tři mušketýři, Bartákovy muzikály, ale i Hamlet Ledeckého a některé další projekty. Opakuju, měli bychom být hrdí na naše přední skladatele, jak skvěle ČR reprezentují ve světě. To samé platí o Slovácích – Vašo Patejdl, Paľo Habera, Peter Nagy a další – to jsou perly světového formátu!
Irena
AutorPřesně tak. Mě hrozně štve, že tady každý vychvaluje do nebes jen cizí muzikály, jako kdyby se u nás nic pěkného a kvalitního neudělalo. Musíme být také hrdí na svá kvalitní díla a ne se jen utápět v depresi, že všude jinde venku je to lepší. Tak je to ale ve všech oborech, vzhlíží se k cizině. Chybí nám vlastenectví, jako nechybí právě té cizině.
Romča
AutorUpřímné blahopřání Pepíkovi Vágnerovi, Romčovi Vojtkovi a Tomíkovi Savků k vítězství v anketě To byl náš hit. To, že Holky z naší školky vyhrály, je hlavně zásluha jejich famózních čtvero výkonů!
hejahejaheja
AutorJá mám pocit,že jsem se zbláznila,,,,,,,,,,,,,romčo………kolik vám je,že to tak žerete….takovou bezvýznamnou ,komerční anketu…….
Alea
AutorTaky mám pocit, že se tu někdo pořádně zbláznil! Holky z naší školky a Bídníci, nebo Světadíl? To snad patří někam jinam a ne k těmto recenzím … A čekala bych to spíš od těch náctiletým. :-)
Romča
AutorA já mám pocit, že na věku nezáleží, když máte v sobě CIT! Bohužel začínám nabývat stále silnějšího pocitu, že Vy ho v sobě nemáte dost! Je mi 38 a Holky za naší školky jsou píseň mého dětství. A když přijde někdo, kdo je po bezmála 30 letech zazpívá líp než originál, je snad logické, že mý srdíčko u toho zaplesá štěstím – dílem nostalgií, dílem radostí z toho, že někdo ještě zpívá pro radost – radost sobě i druhým. Bez ohledu na to, nakolik ta anketa je komerční a bezvýznamná!
A ještě Vám přidám. Co 5 minut hlasuju v Klikárně ujdeto.cz pro úchvatné podání Pucciniho O mibo babbino caro Míši Noskové, abychom do půlnoci měli 300 bodů. A mám strašnou radost – jako kdybych vyhrál ve sportce. Dovedete to pochopit?!
Romča
AutorAleo, pro Vás platí stejná odpověď. Spojitost to má prostřednictvím těch interpretů, kteří tu soutěž dnes vyhráli. I tím dělají zmiňovaným muzikálům ohromnou reklamu jako jejich aktéři!
Alea
AutorAch jo, no comment …
hejahejaheja
AutorTak za 1 tito altéřo nezpívají ani tak pro radost samotnou,ale především pro prachy….a rovněž no comment…..toto je diskuze o ničem…………
Julie
AutorNosková a O mio babbino caro? To byl vtip že :)
hejahejaheja
Autoroprava aktéři
Líba
AutorJá doufám, že je skoro celý to obsazení jen blbej vtip.:-) I když z Vaška mám radost, ale uznávám, že Leartes by mu seděl typově líp. Ale věřím, že Hamleta dá!:-)
Líba
AutorTeď koukám, že jsem psala jinam, než jsem chtěla, tak se omlouvám. Mělo to být k Hamletovi. Ale Bídníci jsou taky vtipně obsazený.
BÍDNICI
AutorJean Valjean – David Uličník,Bohuš Matuš,Petr Gazdík jh.
Javert – Tomáš Bartůněk,Marián Vojtko,Daniel Hůlka
Fantine – Markéta Procházková,Monika Absolonová,Leona Machálková
Marius-Roman Tomeš,Tomáš Savka, Jan Kříž
Cosette -Zdeňka Trvalcová,Zuzana Benešová, Lucie Černíková
Thénardier –Josef Vojtek,Tomáš Trapl,Jiří Korn
Madame Thénardier –Radka Pavlovčinová,Hana Křížková,Olga Lounová
Eponnie-Kamila Nývltová, Marta Jandová,Magda Malá
Enjolras – Patrick Plesinger, Daniel Barták,Zbyněk Fric
taky budeme dodávat dětské role/company a tvůrčí tým
pro kritiky-se bavte a možná?
Romča
AutorJulie, to není vtip. Zpívá to možná líp než vystudované operandy. Dneska to dala na koncertu Pavly Břínkové a Jana Ježka v Branickém divadle samozřejmě bez portu nádherně, skoro tak božsky jako Patrícia Janečková! Je vidět, že nesledujete vývoj některých bývalých SuperStarů…
A pro Hejaheja, opravit byste si měla spíš to obvinění, že to dělají pro prachy. Mezi těmi, co to dělají pro prachy a těmi, co to dělají hlavně pro radost, je velký rozdíl. Viditelný rozdíl!
Julie
AutorRomčo, ne máte pravdu, moc je nesleduju, ale zrovna Noskovou celkem sleduji, jelikož se celkem pohybuje v muzikálech, sice ne naživo, ale slyšela jsem ji na některých videích co jsou na youtube a můžu říct, že se mi vůbec nelíbí. Jako příklad uvedu třeba Memory z muzikálu Cats, to mi opravdu trhalo uši.
Ale pokud byste někde na internetu měl záznam toho jejího podání O mio babbino caro, ráda si poslechnu ;)
V neposlední řadě bych chtěla dodat, že v Superstar se mi líbila a fandila jsem jí, ale dle mého jí spíš sedí popík než muzikál, natož opera.
Romča
AutorNo tak je to přesně naopak, než píšete. Právě že v popíku nemá prakticky co podat, protože ona je královna výšek, které v popíku moc neuplatní. Proto se dala nejprve na operetu a pod vedením P. Břínkové směřuje k opeře. Včera dala skvostně Adélu z Netopýra a právě O mio babbino caro. Ukázka z minulého týdne, kdy to zpívala na jiné akci, je na FaceBooku, nahrávka není sice kdovíjak kvalitní, ale onu úžasnou andělskou kvalitu zpěvu Mišky nenarušuje. Ovšem jestli se Vám nelíbilo její úchvatné Memory a líbila se Vám v SuperStar (kde se zase nijak zvlášť nelíbila mně:)) pak to opravdu máte posunuté a neručím za výsledek. Ale neodsuzuju Vás. Některým lidem opravdu nadpozemské operní výšky trhají uši a naopak kudrlinkovaté americké falzeto-fistulové kňučení o ničem je přivádí do stavu tranzu. Každý to má postavené jinak, no. Nicméně až některá jiná naše zpěvačka nazpívá v Německu s megaprofíky album určené na objednávku pro britský trh, pak ať se přihlásí. Rád si to poslechnu…
Julie
AutorDěkuji, jen bych chtěla dodat, že nadpozemské operní výšky mi uši netrhají, naopak, operu miluju.
Julie
AutorByl byste prosím tak hodný a poradil mi, kde přesně na FB bych si to mohla poslechnout? Nějak to nemůžu najít, děkuju :)
Lavera
AutorRomča: Vy jste byl včera v Branickém divadle ? Já také a byla jsem nadmíru spokojena. O hlavních protagonistech netřeba psát, ti jsou vždy skvělí, ale M. Nosková udělala skutečně veliký pokrok. V plzeňském Netopýru jsem ji viděla naživo a “uzpívat” bez podpůrných berliček všech možných zesilovačů velký orchestr v divadle, to mluví samo za sebe. A samozřejmě svou roli zvládla bez problémů i HERECKY ! ( To se bohužel o řadě interpretů – zpěváků říci nedá; většinou to více či méně úspěšně po jevišti odchodí. )
Jinak respektuji, že každému se líbí něco jiného, vkus či “vkus” posluchačů se s dobou mění; já jsem naštěstí vyrůstala v době, kdy zpěv byl skutečně zpěvem a ne všelijakým chraptěním či dalšími podivnými zvuky a nemíním měnit své názory jen proto, že dnes je v módě něco jiného…
MM
AutorRomčo a jak se pozná, kdo to či ono dělá pro peníze a kdo pro radost? Proč se třeba v Bídnících neoběví opěvovaná Míša Nosková? Tomáš Savka, Jiří Korn, Hana Křížková, Leona Machálková, Jan Kříž?? Myslím si, že muzikál Bídnici je natolik vyjímečný a můžeme být rádi, že ho v Praze ještě vůbec uvidíme a s obsazením se smířit, protože tým, který se na tomto představení podílí to rozhodně nedělá pro peníze ale proto, že je to krásná práce a vyjímečný kus… takže můžeme být rádi, že tam vůbec někdo hraje a zpívá….
Míra
AutorMM: A co třeba takový důvod, že se souběžně zkouší jiný muzikál? Třeba Lucrezie :-) Ale i tak, garantuju vám, že všichni muzikálovci, o kterých píšete dělají svou práci proto, že je baví a naplňuje. Samořejmě, že peníze jsou důležitou složkou, hypotéka se neptá. :o) A je i spousta další důvodů, o kterých veřejnost nemá páru a hrajou roli. Přijde mi nefér to takhle rozdělovat.
Zdeněk
Autorvěřím tomu – a to ve vší úctě – že z těch cca 50-ti lidí to tak 5 dělá pro radost…
a rovněž věřím tomu, že i těchto 5 lidí v brzké době pochopí (pokud se tak už nestalo), jak to chodí… a za to nemůže jen “škola pana doktora”, ale mnohých jiných…
Míra
AutorPro radost to podle mě dělá hlavně company, která se tím nemůže nikdy uživit :-)
Romča
AutorJulie, já se bojím, že byste musela být v přátelích Míši, ale zkusím jí říct, ať to dá na svůj fanúčet.
MM, Míra už odpověděl za mě. Plus bych dodal, že ten rozdíl právě je vidět např. na Dětech, v Osmém světadílu, v Quasimodovi, kde ti mladí a relativně bezejmenní do toho dávají vše, i za cenu toho, že třeba představení odstonají, nedělají si na jevišti neustálé srandičky z nudy atp. – a to i sólisté, u řady hvězd už to bohužel postupně odchází a u některých je vidět, že chodí do divadla vyloženě jen jako do fabriky. Odzpívat si a hurrá domů (nebo do baru).
Romča
AutorAno, Lavero, byli jsme se ženou. Já byl ten první, co dával Míše kytičku, ještě před vánočními přídavky s prskavkami:)
MM
AutorRomčo i Míro, odpověděli jste velice dobře, zkouší se jiné muzikály, jako Lucrezie, hrají se jiné muzikály jako Děti ráje nebo Quasimodo, a taky jsou za to jiné finanční ohodnocení :-) Míro, dělám company Bídníků, a věř mi, že nejen company to dělá pro radost :-) všichni to děláme rádi, protože to za to stojí :-)