Multimediální muzikál “Naháči” Slávka Boury míří do GoJi, zapojte se i Vy!

Nový multimediální muzikál autora Slávka Boury “Naháči” se nenápadně vmísil na českou divadelní scénu. Ambiciózní projekt inspirovaný dnešní dobou a sociálními sítěmi bude moci možné vidět živě v divadle, ale i na internetu, kde si budete moci chatovat s herci i dalšími diváky a navíc můžete být u toho. Buď přímo jako herci nebo v rámci filmových předtáček, které budou součástí děje. Podrobnosti o muzikálu a konkurzu se dočtete v článku.

Logo muzikálu Naháči

Muzikál “Naháči” bude jistě něčím, co na české scéně ještě nebylo. Už jen producent a autor scénáře (na motivy své vlastní knihy) Slávek Boura, hudební producent Jarek Šimek a tajemná americká autorka hudby Sara Bigelow, která je údajně tak slavná, že se musí skrývat za pseudonymem, dávají tušit “něco neobvyklého”. “O Sara Bigelow můžeme prozradit jen to, že je celosvětově známá především v hudebním průmyslu a byla oceněná několika významnými cenami, jako je např. Grammy,” říká záhadně Slávek Boura. Režie se ujal Tomáš Váňa. Děj “Naháčů” vychází ze současného exponovaného tématu sociálních síti – představuje osudy sociální skupiny, která se po dlouhodobé známosti na komunitní síti poprvé setkává ve skutečném životě.

Slávek Boura na tiskové konferenci

Živí herci na jevišti hrají spolu s virtuálními postavami, které se zjevují na projekčních plochách, pomocí audiovizuálního principu Laterny magiky. Osoby vystupující v těchto předtočených scénách budou pocházet z internetové komunity – castingu, který se rozjíždí v průběhu příštího týdne, bude určen pro herce i neherce všech věkových skupin i pohlaví. Virtuální herci budou mít ještě další zvláštnost – jejich tváře budou nahrazeny tvářemi známých osobností, které na ně budou nasazeny speciálním skinovacím procesem. Svoji tvář navíc budou moci posílat také fanoušci – ať už prostřednictvím obrázku nebo MMSky a i ti si takto v muzikálu “zahrají”. Do 3.5.2011 se ještě můžete na internetu přihlásit do prvního hereckého castingu, který se bude konat ve dnech 4. a 5.5.2011 v divadle GoJa Music Hall. Na webových stránkách si také můžete prohlédnout profily již přihlášených adeptů na hlavní role.

Konkurz na hlavní role muzikálu “Naháči”

Charaktery rolí, na které se hledají lidé
Přihláška na casting
Profily již přihlášených lidí

Na casting se zatím přihlásili například Michaela Nosková, Petra Doležalová, František Pytloun, Zbyněk Drda, Genny Ciatti, Jan Hönig nebo Magda Malá.

Projekt “Naháči” chce zároveň představit koncept virtuálního divadla. Jednotlivá představení bude možné sledovat on-line pomocí streamovaného videa po zaplacení virtuální vstupenky (odeslání prémiové SMS). Internetoví diváci budou mít možnost využívat jednu z patnácti kamer, umístěných na jevišti, které jim umožní měnit úhly pohledu (z hlediště, ptačí perspektivy, očima herců…). Při sledování videa bude možné komunikovat s ostatními diváky ve “virtuální lóži” (princip Skype), posílat vzkazy hercům a v improvizačních scénkách také mírně ovlivňovat děj. Technicky nebude online přenos náročný a zvládne ho údajně každý webový prohlížeč. On-line přenos muzikálu bude dostupný minimálně ve dvou verzích kvality přenosu obrazu. Uživatelům se automaticky nastaví kvalita obrazu podle rychlosti jejich internetu.

Jarek Šimek, Tomáš Váňa a Slávek Boura

Chceme oslovit nejen diváky, kteří se rádi podívají na muzikál v divadle, ale hlavně ty, kteří nechtějí odcházet z pohodlí vlastního domova. Navíc jim dáme k dispozici střižnu, ve které si budou moci sami určit, ze které kamery budou děj v danou chvíli sledovat. Snažíme se oslovit i nemuzikálové obecenstvo – mladé lidi, kteří tráví čas na internetu a baví je nové technologie,” říká Slávek Boura o svém projektu.

Premiéra muzikálu “Naháči” je plánovaná na 4. 10. 2011 a již je netradičně stanovena derniéra, a to na 29. 10. 2011. Hrát se bude v divadle GoJa Music Hall v Praze Holešovicích a odehraje se tedy pouze 31 exkluzivních představení. Předprodej vstupenek by měl být zahájen koncem května 2011.

Uvidíme, jakým směrem se bude tento netradiční a pochyby vzbuzující projekt ubírat a i nadále ho budeme pro vás sledovat! Více informací můžete průběžně sledovat na oficiálním webu muzikálu či na Facebookových stránkách projektu.

Autorem fotografií z tiskové konference je Jaromír Sedlák (United Labels), děkujeme za jejich poskytnutí.

Muzikál Naháči vychází ze současného exponovaného tématu sociálních síti – představuje osudy sociální skupiny, která se po dlouhodobé známosti na komunitní síti poprvé setkává ve skutečném životě.

Muzikál Tick, Tick…BOOM! startuje novou sezónu!
Premiéra nového KRYSAŘE je za dveřmi, podívejte se na první ukázky z představení
Muzikál VLASY (HAIR) ovládne Divadlo Kalich (+ obsazení)
  • TerQa

Tak tohle mi pripada uz ted jako nehorazna pi*****. Pardon, ale Slavek Boura a muzikal a jeste “tak slavna zpevacka, ze nemuzeme zverejnit jeji jmeno”. Jsem snad jedina, komu tohle prinde divny? Kdyz tam vidim Shimiho, tak se jen modlim aby tam nebyl i Ivetka Batrosu. Rika se nesud dne pred vecerem, ale tohle je do oci bijici hovadina, na ktery bud chce nekdo vyprat penize nebo naopak nehoraznym zpusobem vydelat, ale verim ze lide maji soudnost… Takze na Nahace ani oblecena ani naha!