“Kleopatra” se loučí, s Gabrielou Gunčíkovou coby královnou (+ video sestřih)

Jeden z nejznámějších původních počinů, první muzikál Divadla Broadway, letos společně s touto scénou slaví krásné desáté výročí a zároveň se údajně už s českými diváky opravdu rozloučí. Samozřejmě vyvstává otázka, na jak dlouho a zdali jen v této podobě. Na oficiální rozlučku, s obnovenou premiérou 13. ledna 2012, v podobě několika posledních desítek repríz byli přizváni, jak jistě víte, nové posily v obsazení.

(psáno z obnovené premiéry 13. ledna 2012, s malým přihlédnutím k veřejné generálce 11. ledna v 15:00)

Michal David

Před zahájením představení předstoupil před obecenstvo autor hudby Michal David, poděkoval za příjemnou zaplněnost divadla a znovu ubezpečil publikum, že se jedná skutečně o poslední obnovenou premiéru a poslední sérii představení v ČR, Kleopatřiny kroky by následně měly vést například do Číny. A následně ještě pro jistotu přečetl večerní obsazení, načež každý ze zatím nepřítomných účinkujících, sklidil jakousi „zálohu na potlesk“, největší asi pánové Josef Vojtek a Tomáš Trapl. Při jaké další repríze se tento luxus divákům poštěstí?

Jelikož už jsme „Kleopatru“ za roky naší obnovené existence, úspěšných repríz a několik obnovených premiér hodnotili několikrát (např. zde), pojďme se zaměřit víceméně jen na nováčky v obsazení.

Gabriela Gunčíková

Jistě už jste netrpěliví, jak ve svém velkém divadelním debutu obstála stříbrná finalistka Československé Superstar Gabriela Gunčíková. Ačkoli, jak jsme mohli vidět na fotografiích  a v televizních reportážích, neprošla standardním zkušebním procesem (pro naprostého nováčka na divadelních prknech se jedná o značný handicap),  poprala se s příležitostí se ctí, její výkon je sympatický a rozhodně získává na jistotě.

Naopak malou výhodu měla Gabriela jistě v tom, že je „Kleopatra“ coby „popová opera“, přiznejme si, zejména u hlavních postav velice jednoduše režijně naaranžovaná, čili je herecky relativně vhodná i pro naprostého začátečníka, může si třeba pomáhat jednotlivými gesty.  U Gabrielina výkonu tudíž není příliš rozlišen Kleopatřin kariérní vzestup,je spíše celou dobu sebevědomou dívkou.  Příliš jí asi nepomáhá ani kalup libreta, které musí dovysvětlovat postavy bohů. Primární je zde tedy zpěv. Je zde sice ještě nejistota v samém úvodu – árie „Chci královnou se stát“, ale ta může v průběhu repríz snadno vymizet. Naopak velmi suverénní je přednes asi nejsilnější písně muzikálu „Velké písně o Nilu“. Dá se předpokládat, že její ztvárnění nebude mít mnoho odpůrců, zároveň se ale do hlav jistě vkrádá myšlenka, že v případě příznivějších podmínek mohla z producentského hlediska hlavní star dosáhnout ještě větší zářivosti. Potlesk ale byl bouřlivý a doufejme, že novou slibnou představitelku povzbudí k dalšímu zdokonalování, byť zhruba dvě desítky repríz na druhou stranu nejsou příliš velkým manévrovacím prostorem.

Video sestřih

Exkluzivní sestřih z představení muzikálu s Gabrielou Gunčíkovou v hlavní roli. Ve videu můžete dále vidět Mariana Vojtka, Zbyňka Frice, Ladislava Spilku, Alžbetu Bartošovou, Sylvu Schneiderovou nebo Bohouše Josefa.

Exkluzivně pro Musical.cz z veřejné generálky natočil a sestříhal Radek Janda.

Dovolte malou odbočku, když už jsme u aranží, co chybí u režie, to je dodáno v hudbě, dechová sekce, smyčcový orchestr, možná i proto si „Kleopatra“ udržuje přední místo v Davidově tvorbě, nese sice jeho jasný rukopis, přesto však dobrá instrumentace umí jeho hudbu pozvednout o notný kus nahoru. Když už Divadlo Broadway musí využívat half-playback, možná by nebylo od věci, vrátit se k tomuto poctivému „živějšímu“ přístupu, než k poněkud unifikovanému elektronickému zvuku známého z posledních let.

Alžbeta Bartošová a Tomáš Trapl

Další zářící hvězdou premiéry se stala Alžbeta Bartošová v roli manželky Marca Antonia Fulvii  (zdařile alternuje též Octaviánovu sestru) a bůh Jupiter Zdeňka Duška se vlastně svým scénářem předepsaným „přeřekem“ moc nemýlil, Fulvie je v Alžbetině podání pěkná fúrie a málokdo z mužů by s ní asi vlezl do svazku manželského. Netřeba dodávat, že s Tomášem Traplem coby Octaviánem vytvořili bravurní dvojici intrikánů.

Na veřejných generálkách jsme měli možnost vidět též nového Rufia, Ladislava Spilku, který oproti premiérovému Alanu Basienovi působí jako trochu odhodlanější a razantnější bojovník.

Tolik tedy malé ohlédnutí za obnovenou premiérou. Určitě je většina z vás na nové posily zvědava a je tedy potěšitelné, že zvláště u hlavní představitelky se může jednat o dost příjemné překvapení. Nebo jste snad zvědavější na to, zdali se po datu derniéry 26. únoru 2012 „Kleopatra“ ještě někdy za českým divákem vrátí?

Marian Vojtko a Gabriela Gunčíková

Juraj Bernáth a Lešek Semelka

Dušan Kollár

Gabriela Gunčíková

Josef Vojtek

Alan Bastien

Tomáš Trapl v senátu - Daniel Bič, Roman Řehák, Václav Procházka a Mario Čermák

Gabriela Gunčíková a Marian Vojtko

Jana Sochůrková, Gabriela Gunčíková a Libuše Vojtková

Zdenka Trvalcová a Josef Vojtek

Alžbeta Bartošová

Gabriela Gunčíková a Kateřina Matyášová

Děkovačka

Finále přídavku

"Velká píseň o Nilu"

Autorem fotografií je exkluzivně pro Musical.cz Petr Marek. Pokud byste fotografie chtěli použít na vašem webu, ozvěte se nám na e-mail redakce@musical.cz. Publikování bez svolení autora je přísně zakázáno!

“Les Misérables – Bídníci” v Městském divadle Brno
Loučení s bigbítovým “Jánošíkem”
Jak se zkouší “Antoinetta – královna Francie”
  • Anna

Take si myslim, ze se Gabi v roli Kleo dost zlepsuje. Navic ma prijemny hlas, se kterym doslova caruje. V nekterych pisnich zni jemne a nezne, v jinych zas nabere na sile a zni tak, jak jsme od Gabi zvykli.
    Na to, jak jsem byla vuci Gabine neduveriva, tak musim rici, ze jsem se spletla a Gabi je super Kleopatra. Skoda jen ze na tak kratkou dobu.

• Sabina

Pan Vojtko zpívá dobře!!! Taky by se mi těžko zpívalo s takou partnerkou a s takovým uřvaným stvořením jako je slečna Gunčíková, do Kleopatry se vůbec nehodí, jen řve, nehraje a její pohybové schopnosti jsou otřesné, na Kleopatru ráda zajdu znovu, ale už nikdy s Gunčíkovou! Kamila je mnohem, mnohem lepší!

• Bety

Úvodní varování: Předpokládám, že některé věci, které byly již vyřčeny, znovu zopakuji.

Když jsem se poprvé dostala k DVD Kleopatry, hl.r. Monika ABS. (verze 2002), stačila mi úvodní scéna Ave a okamžitě jsem to vypnula, tenkrát mi bylo asi 8 let. Po nějaké době jsem se k němu vrátila, ten muzikál jsem zhltla několikrát po sobě, byla jsem nadšená, písničky jsem uměla zpaměti, prostě MUZIKÁL=LÁSKA. Po několikaletém zbožňování (doslova) Kleopatry jsem se na ni konečně vydala na živo. Nadšení! Postupem času jsem na muzikály vyrážela stále častěji, začalo střízlivění, ovšem dodnes jsem “své” Klee věrná a ráda si písničky z ní pouštím.
    K výkonům v tomto muzikále je stále těžší se vyjadřovat. Když do Kleopatry poprvé “hodili” Kamilu, říkala jsem si “Ano, ona zpívá krásně, ale herečka?!” První záznamy a sestřihy na YT mě v tomto názoru jen utvrzovaly. (podotýkám, že s hereckým kumštem mám, co do činění už řádku let) Takové “nemastné, neslané;teď jít tam-smát se;teď roztáhnout ruce; teď si pobrečet apod.” Prostě pro mě, a dle komentářů pod těmito videi nejen pro mě, to bylo otřesné. To už byl na komerčním muzikálovém nebi trend SuperStar a X-factorů a já nevím, čeho všeho, obsazovat podle zvučných jmen a ne podle schohpnostím, které by měl muzikálový herec mít (divadlo – herectví; hudební divadlo – zpěv; tanec, tj. pohybové schopnosti).
    Jak už sem psal jeden pan herec, není možné chtít po člověku, který v životě nestál na jevišti a nehrál, aby nastudoval roli za týden (dva?), protože jestliže mám něco důvěryhodně zahrát, musím tou postavou žít, a nemůžu žít postavou, kterou nechápu. Nejde jen o to, co je ve scénáři, jde o to, co chce herec tomu publiku sdělit, co chce, aby publikum cítilo, jak chce, aby publikum postavu vnímalo. Tím se dostávám k tomu, že první výkon Kamily v roli Kleopatry mnou sice otřásl, nicméně dnes se mi od ní některé verze písniček líbí víc a herecky (nejen) velmi vyrostla. Proto si myslím, že i Gábině by se měl dát čas, ikdyž posledních 40 představení této inscenaci jí ho asi mnoho neposkytne. Dle mého se Gábi sice víc hodí na koncerty, kde bude moci vytáhnout svůj hlas, díky kterému je od ostatních zpěvaček odlišná, ale také není herec, který hraje “jen” komedii, proto si myslím, že některé muzikálové role by Gábině sednout mohly, s Kleopatrou uvidíme, třeba si v ní sama najde něco svého a ne jen to, co podle scénáře dělat má. :)
    Hezký den.

• Tery

Taky mi to nedá a musím reagovat. Sice jsem Kleopatru s G.Gunčíkovou neviděla, ale naprosto souhlasím s tím, co napsala Bety. Je smutné, když dáte nemalé peníze za lístek na muzikál a pak vám naservírují nemastný výkon nějaké začínající hvězdičky. Nic proti těmto umělcům nemám, ale cpát je za každou cenu do hlavních rolí bez jakékoli zkušenosti?? Nevím, jestli na ta jména opravdu nalákají tolik lidí… Možná ano. Někdo na sobě dře, o nějakou větší roli se třeba snaží několik let a pak mu ji vyfoukne nějaká nová mediálně známá tvář. V poslední době je pro mě obsazení některých muzikálů tak bídné, že nemám ani chuť na ně chodit. Třeba se časem ukáže (nebo se už ukázalo), že Gábina talent pro muzikál má, ale tohle bylo podle mě uspěchané.

• Jana

Madam Sabino, jste těžce neobjektivní a zášť je z vás cítit z každého slova! Svoji žluč si vylévejte někde jinde! Prostě Gábina je krásná, talentovaná a úspěšná. Zvykejte si, že o ní budeme ještě hodně slyšet. Kdo Kleopatru s Gábinou viděl, vašemu kydání hnoje se stejně vysměje.Vy jste ji totiž rozhodně neviděla, i když se snažíte vsugerovat nám opak. Závist je ošklivá vlastnost :-(

• Sabina

Milá Jano, je skvělé, jak výborná psycholožka jste, po přečtení pár vět. Opravdu super. Slečně Gunčíkové nezávidím. Jsem přející člověk, jen myslím, že když s něčím nesouhlasím, můžu se k tomu vyjádřit, co říkate? Každý má rád něco jiného, Kleopatru jsem viděla asi desetkrát, možná slečna Gunčíková neměla svůj den, ale mně se opravdu nelíbila.

• Jirka

Taky si myslím, že vystoupení Gábiny Sábina vůbec neviděla a usuzuje jen z nahrávek, které byly natočeny před zkoušením.

• Jana

Milá Sabino, psychožka mimochodem opravdu jsem a kdyby jste svůj příspěvek napsala tak jako nyní, nic bych nenamítala. Ano, to je názor nezaujatého člověka.

• Jana

Milá Jano, no vidíte, Uznávám, že moje první reakce byla opravdu přehnaná, ale v den, kdy jsem na Kleopatře byla, opravdu se to Gábi nevyvedlo.

• Jirka

Myslím, že negativní názory vychází z herečky, která si dělala naděje na hlavní roli po “nuceném” odchodu MA. Teď sleduje stále se zlepšující a úspěšnou Gábinku. Po lživém článku v SPY začínám věřit tomu , že ” nehoda” (nevyjeté propadlo)nebyla náhodná. Vedení by si mělo udělat v mužstvu pořádek než jim rozklíží dobře fungující partu. Lituji Gabrielu, která přestože nikomu neubližila, musí čelit nenávistným a nepravdivým útokům. Hovořil jsem s lidmi, kteří na Kleopatře s Gabrielou byli a byli nadšení. Ovace se nedají vynutit a ty byly. Já se těším na Kleopatru s Gabrielou,lístky mám na 17.2. Gábince přejí hodně úspěchů, pevné nervy s nepřejícníky a podrazníky, dobrého manažera.

• Jarka

• Zdena

Byla jsem na představení Kleopatry s Gabrielou a musím říci, že jsem byla nadšená a se mnou celé zaplněné divadlo. Je obrovský talent a myslím, i přes závistivé a negativní reakce /patrně zhrzených zpěvaček/ o ní ještě hodně uslyšíme. Věřím, že ji ta ŠPÍNA neodradí. Pokud jste se někdo díval ve čtvrtek 2.2. na ČT1 odpoledne, kde zpívala s M. Vojtkem, tak každý soudný člověk musí uznat, že zpívala nádherně. Nemám nic proti Kamile, ale srovnávat ji s Gábi je zcestné. Kamila je Kleopatra z vesnice, ale Gábi je ta pravá Kleopatra z egyptského paláce. Krásná a dokonalá. Nakonec se můžete sami přesvědčit a potom mi dáte za pravdu.

• Dominik

Jirka/Jarka , opravdu je úsměvné si myslet, že nevyjeté propadlo u Gábiny nebyla náhoda, tím pádem zajíždějí propadlo rychlostí horské dráhy následující týden u Kamily také nebyla náhoda? Divadlo si asi chce samo systematicky zlikvidovat hlavní představitelky, viďte.
    Zdena, spíše se mě zdá zcestné vaše srovnání vesnice a egyptského paláce, ale každý máme právo na svůj názor, takže ten Váš respektuji a jen se pousměji.
    Ale co nechápu, že když zde nyní napíše někdo něco negativního na Gábinu, tak se do něj všichni hned “obujou”, žeby sem zavítal Gániny fanklub? ;)

• JIRKAJARKA

Ono záleží v jaké scéně k situaci dojde a jak je nebo není účastník informován. Pokud k těmto situacím dochází, tak je něco moc špatně. Vy se možná usmíváte, ale Gábči asi do smíchu nebylo. Vedení by mělo udělat pořádek nejen ve strojním zařízení, ale především v ansámblu. Je tam někdo zhrzený(á) a zlý (á). Pomluvy, nepravdivé údaje (viz. časopis SPY) signalizují, že se snaží znemožnit mladou talentovanou zpěvačku! Pokud já vím, Gabča je štastná a v partě herců spokojená. Netuší jaké zvrácenosti a podrazy dokáže česká závist.

• P@vel

Já nechápu, že někdo neustále odkazuje na SPY a věří v jeho články :)

• Martin K.

Tak propadlo dnes nefungovalo a nefunguje prý od té nehody, což mi potvrdila sama hlavní představitelka, které se tato nehoda týkala. Gábině chci smeknout velkou poklonu; dnes jsem ji viděl naživo a je na ni vidět obrovský pokrok – pěvecký i herecký a pokud by měla delší příležitost, jistě by se vyšvihla na špičku. Dokonce i své drsné tóny si hlídá, ale naopak v jejím hlase je síla, což všichni víme zpěv je výrazný a plný. A znovu opakuji – pokud ona sama bude chtít a dostane další příležitosti, které využije, myslím si, že tu máme další mladou a talentovanou ikonu našich muzikálů.

• Tereza

Souhlasím s Martinem K. dnešní výkon byl úžasný, Gábina působila v roli Kleopatry sebevědomě, byla si jistá a celkově se čím dál více s Kleopatrou sžívá a je mi docela líto, že nebude šance ji vidět zase po nějaké době, aby byl vidět další pokrok:).

• baribal

Mrazivý den v Praze jsme strávili v sobotu 11.2. Byli jsme na představení v 14h a to představení v podstatě potvrdilo to, jsem od toho čekal. 1) Muzikál opravdu, ale opravdu není ten styl hudby, který bych chtěl poslouchat. a muzikál od M. Davida už vůbec ne. 2) Slyšet a vidět Gábinu naživo kdykoliv, kdekoliv a v čemkoliv je vždycky mimořádný zážitek…..
    První polovina byla (včetně G.) taková „zahřívací“ – ne špatná, to vůbec ne, Gábina tam zazpívala „Královnu“ asi ještě líp než tom záznamu z brněnské TV, ale něco mi tam prostě k dokonalosti chybělo. Možná taky proto, že na nás pouštěli studený vzduch z klimatizace, takže jestli jsme si mysleli, že se po mrazivém dopolední v Praze v divadlě zahřejeme, škaredě jsem se mýlili. Když si o přestávce někteří diváci začali nosit do hlediště zimní bundy a kabáty ze šatny, asi to někomu došlo a vypnul to, takže druhá půlka už byla v pohodě. I na jevišti – hlavně díky Gábině. Rozezpívala se k vynikajícímu výkonu a strhla tak trochu i ostatní – výborní byli Fric (Antonius) a hlavně Trapl (Octavián). Výborná byla i Bartošová. Co jsme hodně ocenili byly ty taneční mezihry – všichni tanečníci/ce se nám moc líbíli. Gábina se v 2. půli hodně zlepšila i herecky – když tam zuřila na Antonia a při zpěvu vztekle bušila do těch polystyrénových kulis, bylo to fakt dobrý a vůbec ne směšný…A pak to úžasný finále s kobrou, zpěv, herecký výkon, prožitek – úžasný. Standing ovations se tentokrát sice nekonaly, ale potlesk byl bouřlivý a dlouhý. U závěrečného přídavku (Teď královnou jsme já) jsem měl ale dojem, že její hlasivky toho už mají docela dost…..v tom mrazivém počasí není divu. Já už z toho chraptím 14 dní……

• baribal

Bartošová ne! Schneiderová, sorry.

• Martin K.

V lóži č. 3 Standing ovations byl… :-) Já jsem zmínil sice jen výkon Gábiny, ale samozřejmě si zaslouží pochvalu i jiní – Vámi zmíněný Zbyněk Fric, který vždy podává výborný výkon a Tomáš Trapl, kde snad není ani třeba komentářů, protože tento člověk je pro mě, na muzikálových prknech, Bůh! Sylvu Schneiderovou, jsem měl možnost vidět poprvé – pokud nepočítám roli Isis a velmi mě překvapila; roli Fulvie zvládla barvurně! Nesmím zapomenout ani na Martina Poštu, na kterého – hlavně v roli Caesara, nedám dopustit. Opět pěvecký slabý byl Josef Vágner a na Betku Bartošovou si prostě asi nezvyknu; viděl jsem ji v Katu Mydláři a Vánočním zázraku; v Kleopatře – v obou rolích a nevím proč, ale tahle – jinak velmi sympatická slečna, mě nějak pěvecky nedokáže zaujmout… U menších rolí je fajn zmínit i Leška Semelku, který – alespoň pro mě, ke Kleopatře též patří, Jurku Bernátha a Janu Švandovou, která je milým doplňkem.

• Jirka

Prosím, natočte Kleopatru s Gábinou gunčíkovou na DVD.

• David

Výroční představení odehrají všechny Kleopatry krom Fišarové. http://www.super.cz/8754-michal-david-si-zase-namasti-kapsu-ma-kseft-s-cinou.html

• Josep

17.2. , vrátil jsem se z Kleopatry v divadle Broadway. Prožil jsem velmi příjemný večer. NÁDHERNÝ výkon Gabriely GUNČÍKOVÉ , ale i ostatních Sylvie Schneidrové, Lešky Semelky, Frice, Helekala, atd. Věřím,že s podobnými pocity odcházeli i ostatní diváci zaplněného hlediště !

• Mallory

Vůbec se mi nelíbí od Gabči první písnička – Chci královnou se stát, ale ostatní věci jsou dokonalé, hlavně duety s Markem Antoniem, nevím čím to…-))

• baribal

Mallory: Jako stabilní fanoušek Gábi mám občas podobný dojem. Nejen na Kleopatře, ale sleduji ji i na dalších projektech. Mám pocit, že se vždycky potřebuje tak nějak rozezpívat, zahřát na “provozní” teplotu a pak už je až do konce fantastická……ale to se asi časem vyřeší, je ještě mladá….

• Musical.cz

EXKLUZIVNÍ VIDEO – POUZE DNES ON-LINE!
    10. výročí Divadla Broadway a speciální představení muzikálu “Kleopatra”…
    Nývltová – Gunčíková # TEĎ KRÁLOVNOU JSEM JÁ

• Jemča

I to málo nahrané s Gabčou nám vzali. Jak má dokázat , že je nejlepší !!

• kristie

Nemáte prosím někdo video z 10. výročí Divadla Broadway s Gabčou a Kamilou, byla bych moc moc ráda, kdybyste mi ho poslali na email liyane@seznam.cz Děkuji moooc předem.

• Jemča

Udělejte video aspoň z derniery. Vždyť to není tak drahé ! Gabča, Gabča,Gabča…

• Věra

Není to tak dlouho, někteří z vás Gábí podceňovali a nyní po měsíci slyším jen slova chvály. Můžu je potvrdit, výkon Gábči (17.2.) skvělý. Video z derniery by bylo nejen pro ní skvělou odměnou.

• rišo

Veľmi mi tu chýba video, fotky, reportáž z 10. výročia DB a z predstavenia Kleopatry…

• baribal

Není to tak dlouho, co zavilí muzikáloví fanoušci zde vyjadřovali odpor a nevraživost vůči Gabriele ještě dřív, než začala tuto roli zkoušet. Za necelé dva měsíce dokázala Gabriela tuto původně téměř “Mission Impossible” nejen skvěle zvladnout, ale přesvědčit drtivou většinu diváků, že je zpěvačkou mimořádnoho hlasu a mimořádných kvalit. Roste z ní velká zpěvačka o které ještě hodně uslyšíme….Škoda, že to DVD asi nikdo nenatočí, myslím, že by si ho dost lidí koupilo jen kvůli Gábině.

• Kiky

Derniéra byla vážně skvělá… bylo to krásné rozloučení s Kleou… a za to bych chtěla všem poděkovat…!
    Musím vyzdvihnout Kamču, jelikož její Kleopatra je prostě něco, co je hrané od srdce a dnešní její party byli ještě takové energičtější, než jindy, chtěla si to užít a taky užila naplno… a já spolu s ní… všechny písně měli prostě takový náboj emocí…
    Nechci tady vyloženě říkat, kdo je lepší, jestli Kamča nebo Gábi, jen projevuji názor, který jsem tu už psala, Gábi mi jako Klea nesedí jak typově, tak hlasově… a když člověk vidí obě dvě na jevišti, prostě Kamča je pro mě prioritou a tu mi nikdo nevezme ani neodpáře!

Takže ještě jednou dík těm, kteří se na Klee podíleli, všem účinkujícím a dalším lidem :)))

A teď se do mě můžete za tento názor pustit ;o)

• Jai Kudo

A just se do tebe nepustíme:-):-):-)
    Hlavně, že už je konec a Gábina se bude moci zase věnovat pořádné muzice……:-)

• Věra

Kiky , Kamila je tvoje priorita, ale Gábi je skutečná Kleopatra. Škoda, že není video, které by se dalo objektivně posoudit. Jen krátká ukázka (jednodenní) mi potvrdila můj názor. Ale díky oběma( i Kamile), která předala Gábí své zkušenosti a všem v divadle, kde jak říká Gábi se cítila jako v rodinné atmosvéře. Velký posun Gábi od premiery po dernieru, obrovská škola pro ni.

• Renata

Musím uznat a ráda, že Gábina se od první Kleopatry po poslední opravdu hodně zlepšila a na to, že měla na roli 14 dní a nikdy žádnou zkušenost s muzikálem neměla, tak ji zahrála a zazpívala opravdu dobře. Viděla jsem ji 14.1. a 26.2., tak to mohu posoudit. Na druhou stranu je pro mě ale Kamila stále lepší Kleopatra. Více svou roli prožívá a zpěv je neporovnatelně lepší. Na derniéře, kde zpívaly obě, to bylo jasně patrné. Kamila je prostě Kleopatra, jako jí dříve byla Monika. Včera zpívala Kamila famózně a bylo dobře, že měla úvod i závěr muzikálu. Při Velké písni o Nilu mě až mrazilo. Bylo to krásné:-)

• Aleš

Dobrý den,

nevíte někdo o nějakém videu či reportáži z narozenin nebo derniéry?

• Musical.cz

Bude u nás… foto z výročního představení + sestřih z derniéry + reportáž.

• Martin K.

http://www.super.cz/9181-gabina-guncikova-planuje-po-desivem-padu-operaci-nohy-zname-detaily.html Tak jestli je to pravda, tak Gábina i po zkušenosti z Kleopatry, potvrdila svá dřívější slova, že se muzikálu věnovat nechce. Na jednu stranu to je k pochopení; na druhou stranu to však nyní bude plno divákům a fanouškům, které si Gábina získala, mrzet. Ale tak, co se řekne dnes – nemusí být zítra pravda, tak se necháme překvapit…

• Jirka k.

Bohuzel…Kamila i Gabina, jsou obe krasne,mlade holky,ktere urcite dobre zpivaji,ale do muzikalu to nestaci.Videl jsem obe,ale to co jsem zazil pri puvodnim obsazeni se nedostavilo…bohuzel…

• Martin K.

Ano, s tím s Vámi částečně souhlasím; viz. můj příspěvek ze 16. 1. Každopádně Gábina by určitě byla velmi kvalitním přínosem pro muzikálovou scénu; příjemně překvapila a ukázala své kvality i v této sféře…

• baribal

Martin K.: Souhlasím se vším, co jste tady v té diskusi napsal. OK, vyzkoušela si to, otrkala se i otloukla na jevišti i v propadle (:-), určitě toho nebude litovat. Gábinu jsem v Kleopatře viděl, byla fakt dobrá, dala té roli po 10 letech určitého stereotypu úplně jiný rozměr, a bylo by jistě zajímavé ji sledovat i v dalších rolích.
    Ale její místo je opravdu jinde…
    Ale kdo ví, možná za pár let, když příjde zajímavá nabídka……

• Jirka k.

Troufnu si oponovat,urcite bude na koncertnich podiich skvela,ale na divadelni jeviste opravdu nepatri.

• KULA

Gábi byla originální a skvělá. Muzikal.cz,. kdy bude video ? Doufám, že tam dáte Gábči šanci a neodbudete ji nějakými štěky. To minutové jednodenní video ukázalo kdo je královna.

Za 1) Musical.cz a za 2) právě pracujeme na sestřihu z derniéry, píšeme reportáž z obou akcí (výročí+derniéra) a zpracováváme fotky. Máte se na co těšit, ale není to prostě hned. Zítra (resp. již dnes) nebo pozítří byste se mohli dočkat.

• Kula

Musical.cz ..joo, těším se a čekám .

• Elen

Nemáte k dispozici i delší záznam? Třeba jednu celou scénu…uvítali bychom to všichni ;) Jinak děkujeme

• Kula

Tak jsme se zasmáli, dobrý zážitek. Stejně jako Elen bych přivítal celky písní s Gábinou. Nejraději video celé, např. z ” výroční Kleopatry “.

• Olynka

Nevím čím to je, ale sestřihy z muzikálů a písničky vytržené z děje mě většinou nezaujmou – je to takové jalové – bez kontextu. Takže je pro mě těžko soudit, jestli se slečna Gunčíková té role zhostila dobře nebo ne. Kleopatra je těžká role, protože hlavní představitelka prakticky nesleze z jeviště, má spoustu krásných náročných písní a musí ukázat hodně rozdílné emoce (touhu, radost, triumf, strach, smutek…) a na rozdíl od jiných rolí má ještě jednu záludnost – ne každému typu sluší černé mikádo a přehnané líčení! Basiková v tom vypadala tragicky, zatím to podle mého názoru sedělo akorát Czákové a Absolonové. Ne že by to Gunčíkovou vyloženě kazilo, ale nesluší jí to a navíc zlatý kostým s obrovským límcem a tak sešněrovaným hrudníkem, že má prsa rozplácnutá pomalu až pod bradu… Když k tomu přidám, že pěvecky na tuhle roli rozhodně nemá… Co dodat? Snad jen, že Marián Vojtko vedle ní vypadá jako slizoun zatížený na lolitky.

tak to pozor takhle urážet Gábinu je fakt hnus Gábina na kleopatru pěvecky rozhodně má a vypadá ohromě a to sem jí odsuzoval když se řeklo že bude hrát Kleu nakonec mi uplně vyrazila dech