“Kleopatra” se loučí, s Gabrielou Gunčíkovou coby královnou (+ video sestřih)

Jeden z nejznámějších původních počinů, první muzikál Divadla Broadway, letos společně s touto scénou slaví krásné desáté výročí a zároveň se údajně už s českými diváky opravdu rozloučí. Samozřejmě vyvstává otázka, na jak dlouho a zdali jen v této podobě. Na oficiální rozlučku, s obnovenou premiérou 13. ledna 2012, v podobě několika posledních desítek repríz byli přizváni, jak jistě víte, nové posily v obsazení.

(psáno z obnovené premiéry 13. ledna 2012, s malým přihlédnutím k veřejné generálce 11. ledna v 15:00)

Michal David

Před zahájením představení předstoupil před obecenstvo autor hudby Michal David, poděkoval za příjemnou zaplněnost divadla a znovu ubezpečil publikum, že se jedná skutečně o poslední obnovenou premiéru a poslední sérii představení v ČR, Kleopatřiny kroky by následně měly vést například do Číny. A následně ještě pro jistotu přečetl večerní obsazení, načež každý ze zatím nepřítomných účinkujících, sklidil jakousi „zálohu na potlesk“, největší asi pánové Josef Vojtek a Tomáš Trapl. Při jaké další repríze se tento luxus divákům poštěstí?

Jelikož už jsme „Kleopatru“ za roky naší obnovené existence, úspěšných repríz a několik obnovených premiér hodnotili několikrát (např. zde), pojďme se zaměřit víceméně jen na nováčky v obsazení.

Gabriela Gunčíková

Jistě už jste netrpěliví, jak ve svém velkém divadelním debutu obstála stříbrná finalistka Československé Superstar Gabriela Gunčíková. Ačkoli, jak jsme mohli vidět na fotografiích  a v televizních reportážích, neprošla standardním zkušebním procesem (pro naprostého nováčka na divadelních prknech se jedná o značný handicap),  poprala se s příležitostí se ctí, její výkon je sympatický a rozhodně získává na jistotě.

Naopak malou výhodu měla Gabriela jistě v tom, že je „Kleopatra“ coby „popová opera“, přiznejme si, zejména u hlavních postav velice jednoduše režijně naaranžovaná, čili je herecky relativně vhodná i pro naprostého začátečníka, může si třeba pomáhat jednotlivými gesty.  U Gabrielina výkonu tudíž není příliš rozlišen Kleopatřin kariérní vzestup,je spíše celou dobu sebevědomou dívkou.  Příliš jí asi nepomáhá ani kalup libreta, které musí dovysvětlovat postavy bohů. Primární je zde tedy zpěv. Je zde sice ještě nejistota v samém úvodu – árie „Chci královnou se stát“, ale ta může v průběhu repríz snadno vymizet. Naopak velmi suverénní je přednes asi nejsilnější písně muzikálu „Velké písně o Nilu“. Dá se předpokládat, že její ztvárnění nebude mít mnoho odpůrců, zároveň se ale do hlav jistě vkrádá myšlenka, že v případě příznivějších podmínek mohla z producentského hlediska hlavní star dosáhnout ještě větší zářivosti. Potlesk ale byl bouřlivý a doufejme, že novou slibnou představitelku povzbudí k dalšímu zdokonalování, byť zhruba dvě desítky repríz na druhou stranu nejsou příliš velkým manévrovacím prostorem.

Video sestřih

Exkluzivní sestřih z představení muzikálu s Gabrielou Gunčíkovou v hlavní roli. Ve videu můžete dále vidět Mariana Vojtka, Zbyňka Frice, Ladislava Spilku, Alžbetu Bartošovou, Sylvu Schneiderovou nebo Bohouše Josefa.

Exkluzivně pro Musical.cz z veřejné generálky natočil a sestříhal Radek Janda.

Dovolte malou odbočku, když už jsme u aranží, co chybí u režie, to je dodáno v hudbě, dechová sekce, smyčcový orchestr, možná i proto si „Kleopatra“ udržuje přední místo v Davidově tvorbě, nese sice jeho jasný rukopis, přesto však dobrá instrumentace umí jeho hudbu pozvednout o notný kus nahoru. Když už Divadlo Broadway musí využívat half-playback, možná by nebylo od věci, vrátit se k tomuto poctivému „živějšímu“ přístupu, než k poněkud unifikovanému elektronickému zvuku známého z posledních let.

Alžbeta Bartošová a Tomáš Trapl

Další zářící hvězdou premiéry se stala Alžbeta Bartošová v roli manželky Marca Antonia Fulvii  (zdařile alternuje též Octaviánovu sestru) a bůh Jupiter Zdeňka Duška se vlastně svým scénářem předepsaným „přeřekem“ moc nemýlil, Fulvie je v Alžbetině podání pěkná fúrie a málokdo z mužů by s ní asi vlezl do svazku manželského. Netřeba dodávat, že s Tomášem Traplem coby Octaviánem vytvořili bravurní dvojici intrikánů.

Na veřejných generálkách jsme měli možnost vidět též nového Rufia, Ladislava Spilku, který oproti premiérovému Alanu Basienovi působí jako trochu odhodlanější a razantnější bojovník.

Tolik tedy malé ohlédnutí za obnovenou premiérou. Určitě je většina z vás na nové posily zvědava a je tedy potěšitelné, že zvláště u hlavní představitelky se může jednat o dost příjemné překvapení. Nebo jste snad zvědavější na to, zdali se po datu derniéry 26. únoru 2012 „Kleopatra“ ještě někdy za českým divákem vrátí?

Marian Vojtko a Gabriela Gunčíková

Juraj Bernáth a Lešek Semelka

Dušan Kollár

Gabriela Gunčíková

Josef Vojtek

Alan Bastien

Tomáš Trapl v senátu - Daniel Bič, Roman Řehák, Václav Procházka a Mario Čermák

Gabriela Gunčíková a Marian Vojtko

Jana Sochůrková, Gabriela Gunčíková a Libuše Vojtková

Zdenka Trvalcová a Josef Vojtek

Alžbeta Bartošová

Gabriela Gunčíková a Kateřina Matyášová

Děkovačka

Finále přídavku

"Velká píseň o Nilu"

Autorem fotografií je exkluzivně pro Musical.cz Petr Marek. Pokud byste fotografie chtěli použít na vašem webu, ozvěte se nám na e-mail redakce@musical.cz. Publikování bez svolení autora je přísně zakázáno!

Jesus Christ Superstar dobyl další české město
Pískání po větru, další z muzikálů Andrew Lloyd Webbera si odbyl svou českou premiéru
Do Prahy přijela energická West Side Story (expresní dojmy)
  • Danny

Nedávno se v jednom rozhovoru ptali Zdeničky Trvalcový, jestli by pro ni nebyla výzva role Kleopatry v obnoveném muzikálu a ona jen skromně přitakala, že by to bylo krásné, navíc protiúkol a výzva.
    Určitě by to bylo minimálně zajímavé…holt, Zdenička není jméno…

• Kuba

Danny: Tak Zdeničku bych taky jako Kleu rád viděl, už docela dlouho nedostala pořádnou, velkou roli a určitě by na ní měla.

• David

Mě vadí jak řeší, že Absolonová a Csáková jsou na Kleopatru moc staré, ale že by vyměnili tedy i Octaviana, nebo Ptolemaia (Juraje Bernátha), který má být mladší ještě než Kleopatra, to je ani ve snu nenapadne.

• David

Mimochodem si nemyslím, že je to definitivní derniéra, těch tady už bylo několik v 2006, 2008 a nakonec se to ještě hrálo prosinec 2009, březen, duben a prosinec 2010. Takže dle mého názoru stejně Kleopatra znovu zase přijde dřív nebo později. Akorát už to nebude mít takovou atmosféru, jako když se v ní střídali Csáková, Absolonová a Fišarová.

• KonryCZ

Mozna Gabine uskodi to, ze vetsina lidi ma zazitou Moniku, nebo Ilonu, ale je proste jina a me osobne jeji projev do muzikalu moc nesedi. A co se tyka Mariana, mam podobny nazor jako ostatni, videl jsem ho mockrat, nejcasteji v Draculovi a musim rict, ze vybiram predstaveni, kde on neni. Coz v pripade takoveho Draculy a lapaliich pana Hulky jsem stejne jel 3 x na predstaveni, kde byl nasany Dan, po 400 Km cesty dojede clovek do divadla a stejne tam je Marian. Nu coz, jenze je treba uvedomit, ze on nehraje, ale prehrava. Hlasove dispozice, o tom neni treba diskutovat – excelentni, bohuzel si tam ale pridava a to jeho natahovani ruznych casti spise rve usi. A co se tyka jeho pusobeni na jevisti – vetsinou se tam ruzne plouzil a jakoby vlal jak kdyby mel vypito, absolutne zadne vciteni do postavy, spise z toho projevu clovek citil, jakoby ho to nebavilo, ci co a ze to jen odrikava a hura domu. Tot muj nazor a myslim ze fanynky by mely zohlednit i tyhle faktory a ne je slepe prehlizet. Clovek nejezdi na muzikalni predstaveni kvuli “Mariankovi” .. V Kleopatre jsem ho mel jednou ..a bohuzel taky stacilo.

• Dan

Já mám na to jednotný názor. Nemůžeme se furt ohlížet na to ,kdo kolik na to měl času. Prostě to tak je a ty ,,slečny,, dotoho s tím šli :) Myslím,že Gabině neuškodí,když budeme říkat jaká byla Monika,protože jí to aspoň dodá to,že má dělat malinko ,,více,,. Ale někdy to tak je,každá role patří někomu. Jako Hůlkovi Dracula,či Střihavkovi Ježíš,nebo Bílé Lorraine. Tady prostě Kleopatra-Absolonová. Kohokoliv se zeptáte na ulici tak všichni znají Kleopatru v podání Absolonové. Uvědomte si,že ona taky jela od nuly,neměla žádnou popularitu,což Kamila měla a Gabina má taky. Uvědomte si prosím co je fér. Nejsem skalní fanoušek Moniky,ale tyhle komentáře mě malinko zklamali

• Renda

Mě štve, jak se tady stále skoro všichni navážejí do Mariana. Nejsem jen jeho fanynka, mám v oblibě mnoho muzikálových zpěváků. Cenu Thalie by asi nedostal jen tak za nic. A v Jekyllu a Hydovi byl nejlepší, což uznal i sám Frank Wildhorn, když ho označil za nejlepšího na světě. Draculu jsem viděla několikrát, nejen s Marianem, ale jeho Dracula byl plný emocí, lásky, nenávisti, zloby, znechucení. Asi záleží na tom, co kdo chce vidět. Když jdete na představení s tím, že se mi nelíbí, asi si jiný obrázek neuděláte. O hlasu není opravdu třeba mluvit, je úžasný. Jinak Kleopatra Gábina nebyla špatná, je to její první role a každý někdy začíná a není hned hvězda. Byla to trochu jiná Kleopatra, ale vcelku dobrá.

• Ifča

Pustila jsem si pro srovnání videosestřih s Kamilou a na mě ta Gábina prostě působí přirozeněji. A zpívá s mnohem větší lehkostí. Nejsem žádný odborník, jen se mi to tak prostě líbí. Naopak mě tahá za uši, když si Kamila (a to samé pozoruji i u Moniky či již tolikrát tady zmiňovaného Mariana) na jednom tónu musí udělat několik smyček nebo ho několikrát zakroutit (nevím, jak bych to jinak popsala), než se dostane na ten správný. Gábina jede rovnou a přímo, to se mi líbí, přesto doufám, že se její kariéra bude ubírat jinou cestou.

• David

Já musím říct, že se mi taky víc líbí Gábina než Kamila. Kamila místy vypadá, že brzy pukne. Když jsem na ní byl tak obzvlášť u Velké písně o Nilu opravdu vypadala, že brečí, ale to jenom proto, že vzdychala jak už víc nemohla a ještě k tomu byla červená jak rak. Místy jsem měl chuť volat rychlou. Možná jenom neměla svůj den, ale přece jenom i ten samý pocit mám i z videosestřihu. Gabča mi příjde uvolněnější a působí sebevědomě, což také Kleopatra byla.

• Jai Kudo

Ifča a David to myslím vystihli docela přesně. Co jsem slyšel Absolonovou, tak její intonace je opravdu hrozná. Na začátku každé fráze najíždí na tón zespodu nahoru a dolů, dokud ho netrefí. To už Kamila se mě zdá lepší. Slyšel jsem Gábinu naživo na vystoupení. Gábina vypaluje i v nejnáročnějších pasážích každý první tón naprosto přesně a hlavně ho tak dokáže udržet! Je to takový tvrdší, přímočarý “rockový” styl a Gabina se samozřejmě i v muzikálu snaží využít to, co nejlépe umí. Naprosto precizní intonace je jedna z jejích hlavních zbraní……

• Iva

Jai Kudo – máte pravdu, kdyby někdo zapsal to, co zpívá Absolonová do not, tak by tam toho bylo dvakrát tolik, než je v původním partu, navíc mnohdy vůbec neladí s doprovodem (podkladem), takže se modlíte, aby jí vypadl mikroport nebo v horším případě ten doprovod.

• Stanly

Intonace je u Gábiny v tomto muzikálu možná asi ta nej zbraň, ale frázování je naprosto otřesné (na tom se dá ovšem pracovat). Ale i přesto se mě líbila víc než Monika, která je podle mě šíleně preceňovaná! Co se týká Kamily, ta se opravdu tak vypracovala, že nemám výhrady, super. Jsem rád za sučasné alternace Gábina-Kamila, hlavně žádná Monika.

• Firma R

Naše firma (cca 10 osob) si vyrazila na muzikál Kleopatra. Někteří úplně poprvé. Dnes už víme, že jsme měli to štěstí a narazili jsme na Nývltovou, Pepu Vojtka a nestačili jsme se divit. Bylo to něco překrásného. Všem děkujeme za nádherný zážitek a Kamila Nývltová jako Kleopatra nás úplně dostala.

• Jai Kudo

Stanly – byl jsi na tom představení s GG? Neřekl bych, že Gábinino frázování je až tak otřesné, ale je jasné, že muzikál vyžaduje uplně jinou hlasovou techniku a frázování než rocková muzika. Jediná cesta je: učit se, učit se, učit se, jak říkal jistý Lenin……a je mi jasný, že za týden ani za 2 měsíce se to prostě dokonale naučit nedá. V tomhle má Kamila samozřejmě jasný náskok.

• Čenda

Jako vždy mnoho protichůdných názorů, nezbývá než si najít vhodný termín na zhlédnuti a udělat si názor svůj. Závěrečný potlesk ve stoje při premieře napovídá, že by to nemusela být marná investice !

• Jai Kudo

A ještě bych dodal, že kdyby s Kamilou alternovala Absolonová, tak ji Kamča v současné fromě spláchne do WC jako nic……..Myslím, že Gábina se na to, že je nováček, drží ještě hodně dobře.

• VIKI

S předchozím příspěvkem naprostý souhlas ! Nývltová se mi zdá už lepší než Monča. Nemůžu si pomoct, tak mě tu neukamenujte.

Souhlesím Kamila je mnohem lepší Kleopatra než Monika

• Barča

Byla jsem 13.1. dopoledne v 11.00 hod. na veřejné generálce, měla jsem Kamilu a byla neuvěřitelná ! Krásný zážitek.

• Kája

A ja byla dnes, konečně jsem se dočkala, ale včera byly poplašné zprávy, že je Kamila nemocná, zrušil se i její včerejší koncert. Tak jsem si moc přála, aby dnes hrála, prý hrála s angínou, měla teplotu a bere antibiotika…Ale na výkonu to nebylo znát, Byla úplně skvělá…A musím souhlasit s články výše, Kamila jede nahoru.

• Janina

My jsme též dnes byli na Kleopatře a klobouk dolů, na Kamile nebylo nic k poznání, kdybych si to tady nepřečetla. Byla úžasná. Asi je to profík, protože jestli hrála s teplotou vůbec to na sobě nedala znát. Nádherné představení. Díky všem.

• Stanly

Jai Kudo -byl jsem na představení s GG ínáč bych o tom ani nepsal. Možná výraz otřesné frázování bylo až moc, ale co jsem viděl, zatím si stojím! Frázování ne e! Ale jak jsem i říkal, mě se Gábi fakt líbila a vše se dá vypilovat, zvláště jsou-li k tomu podmínky, že. Na její první roli ale fakt luxus. A teď v sobotu jsem viděl Kamilu a jestli je pravda, že to zpívala s angínou a teplotou, tak to jako pardon, to bylo naprosto úžasný a pro mě je od teď nej kleo!!! A říkal jste to vy? Kamila teď při současné formě spláchne do wc…

• Ota a Markéta

Byl jsem včera s manželkou na Kleopatře. Skutečně Kamila Nývltová byla fantastická. Čteme si zde o její nemoci, kterou jsme nezaznamenali, ba naopak, bylo to dokonalé !!!! Děkujeme všem a hlavně Kamile za překrásný zážitek !

Ano taky sem byl včera večer a Kamila podala jako vždy skvělý výkon i přes to, že jí trápí nemoc je to profesionálka každým coulem a znovu mě přesvědčila že je to nej Kleopatra jakou sme kdy měli

• Čenda

Výkon Gábiny nádherný, jen obdivuji osobitý přístup v roli Kleopatry. Pěvecky naprostý oríginal projevu, herecký roste. Dovolím si tvrdit, že herecky je projev královný přesvědčivější než muzikálový projev Kamily.

• Majka

Kamila, je vždy skvělá, ale včera, nuveřitelná. ( s angínou ??????, to je prostě nepochopitelný). Byli jsme na Gábině 11.1., snažila se, to se musí nechat, ale jestli jí někdo srovnává s Kamilou, tak to prosím nejde. Kamila je profik a nejen to, jak tu někdo píše, je tam to srdíčko. Zpívá a hraje to prostě skvěle.

• march

Také jsem včera byla a Kamila byla naprosto famózní, úžasná, skvělá………..jestli byla opravdu nemocná, tak klobouk dolů, jela na 150 %

• BATUL

Nemůžu jinak, než se připojit ke chvále Kamily. Včera jsem i já měl husí kůži a to jsem nevěděl o její indispozici. Nádhera. Díky Kamilo, jste úžasná. S Gábinou to zde nějak není ono, ale asi se časem zlepší. Přesně jak se zde píše, Kamila tam má to srdce, u Gábiny je to takové chladnější, Ale toť věc názoru.

• baribal

Viděl jsem obě holky ZATÍM jen z ukázek a je dobře, že jsou tam téměř totožní scény, takže jsme se to snažil srovnávat. Jednou byla lepší G., jednou K. atd. Ale pak mě došlo, že to nemá cenu. Obě holky jsou mladý, krásný, šikovný, zpívají dobře (i když každá jinak) tak proč je stavět proti sobě?
    G. se s tou rolí jako nováček snaží poprat co nejlíp, a vzhledem k okolnostem je malý zázrak, že je takhle dobrá. A K. určitě cití možnou konkurenci, tak se snaží co může a podává skvělé výkony. Je vidět, že od produkce to byl (ať už úmyslně nebo ne) šikovný tah s tou Gábinou. Vždyť kdo si dnes vzpomene na Absolonovou – celou dobu se tady řeší hlavně G. a K.

• march

A dnes jsem viděla Quasimoda, Kamila byla opět úžasná….

• Jirka

Myslím,že si na Absolonovou jako Kleopatru vzpomenou všichni. Běžte na ulici a zeptejte se. Tady máte snad ani ne 30 fanoušků. A štve,že se do ní navážíte.. Ta nominace na Thálii byl asi omyl. Myslím,že Kleopatra navždy zůstane Monika :)

• Svatka

Dnešní Quasimodo perfektní. Šla bych okamžitě znovu a skloňovaná Kamila zde byla vynikající.

• Kiky

áno Kamčík byl 21.1. naprosto famózní…! ale je to blázínek, že šla a zpívala, ale nic jiného bohužel nezbývalo… poprala se statečně a vydala úžasný výkon, za který si zaslouží poklonu a poděkování… a já jí již asi po milionté děkuji!
    A prosím, přestaňte už psát “trhá mě za uši, nedá se poslouchat” jasně každý má svůj názor, ale nezdá se vám to už trapné a ohrané? stále dokola? to je jak s tím vaším šlapáním na jazyk, šišláním a já nevím s čím ještě dalším :D

• Čenda

Srovnávat 2 roky na jeviští v Kleopatře (Kamily) a 5 dnÍ (Gábiny) je nesrovnatelné. Důležité je, že obě muzikálové herčky odvádějí osobité výkony, které jsou jedinečné a obohacují hru. A je vidět a slyšet, že hrají a zpívají s radostí. Výkon Gábiny mě překvapil a je stále lepší. Držím palce oběma.

• Martin

Ač nepatřím k nějakým výrazným příznivcům Gábiny a šel jsem na představení 20.1. poměrně s obavami a zároveň velkou zvědavostí, jak Kleopatra v jejím podání dopadne, tak musím říct, že jsem byl poměrně dost spokojený. Gábina se snažila, působila velmi přirozeně, příjemně, nesnažila se nějak přehrávat a zpívala velice slušně, až na nějaké drobné chybky, které asi opravdu vyplývají z toho, že se snaží svůj hlas přizpůsobit požadavkům muzikálového zpěvu a to je asi trošku vzhledem k jejím dispozicím přece jen problém, ale celkově si myslím, ža ač je Gábinina Kleopatra tak trochu jiná, udělala velký kus práce a já jsem i díky ní zažil velmi příjemný večer…

• míťa

Obě hplky se snaží, vždyť je to jejich práce, vy snad v práci nic nděláte??? Ale jasně, že je rozdíl, Kamila čistá dušička, zpívá jí to fantasticky a fakt tam dává srdíčko. Gábina je prostě rokerka a na tklivé scénky prostě nebude. Ale jak říkám snaží se obě. Už to tu několikrár zazněmo. Hlavní je, že lidi odcházejí spokojení a Kleopatra tak se ctí opustí prkna divadla Broadway.Toť můj názor :)

• Nikolka

Nevím čím to je ale čím blíž je Kleopatra tím víc se na Gabču těším!Ona není špatná-Potřebuje aby sme jí dali šanci! :)))

• Lucie

Dneska jsem byla na Kleopatře. Ještě před představením velké zklamání, jelikož měla být Kamila, ta ale bohužel onemocněla. Na Gábinu jsem šla s obavami a po první písničce jsem si říkala, že oprávněnými. Byla totiž opravdu špatná. Nevím, jestli zapracovala nervozita nebo co, ale poměrně jsem u toho trpěla. Další písničky ale už byly celkem v pohodě, líbily se mi zejména duety. Gábina má silný a zajímavý hlas, ale má značné problémy s dechem. Dost mi vadily její hlasité nádechy, které byly nejhorší právě v první písničce a projevily se i později. Mile překvapena jsem byla tím, jak to zvládla herecky. Takže pro mě takový lepší průměr. Vyloženě zklamaná jsem nebyla, ale Monika a Kamila se mi líbily víc. Ty ovšem roli hrají/hrály několik let, takže není fér srovnávat. Gábina má určitě talent a až se na pódiu trochu otrká, bude skvělá.

• Milan

Ano, opravdu není fér srovnávat dlouholeté nastudování a nováčka, který naskočil do rozjetého rychlíku. Jen tím pádem mě přijde nefér, že když naskakovala Kamila, tak tady byla taková ABS manie, že okamžitě každý hned srovnával a odsuzoval! A podívejte se nyní. Kamila je v současné době opravdu na špičková úrovni (i tenkrát také byla výborná), ale bohužel ABS fanoušci jí ustavičně házeli klacky pod nohy a stále někteří ještě hází a viděli před očima jen tu svoji Moničku (teď nic proti Monice).

• Pavla

Včera jsem také navštívila představení Kleopatry a záměrně jsem si (asi pro jistotu) vybrala alternaci s Kamilou. Když nastoupila Gábina, byla jsem v šoku, ale postupem doby jsem zjistila, že obavy nebyly na místě. I přes svoje mládí a nezkušenost odvedla skvělý výkon a rozhodně jsem zklamaná nebyla. Myslím, že pokud Gábina Kleopatrou skončí svoji muzikálovou kariéru, přijde tato scéna o talent, který mohl za pár let patřit k absolutní špičce. Po shlédnutí představení v hlavní roli s Gábinou absolutně nechápu některé názory, které ji naprosto neoprávněně kritizují. Usuzuji, že představení ani neviděli, jen se snaží ublížit. Její přístup je jiný a svým způsobem originální, což je i pro ni dobře. Překvapila mě i její herecká vyzrálost. Nelze srovnávat. Je prostě jiná. Je také pravdou, že mnohem větší antihisterii si zažila Kamila a nyní ji někteří vynášení do nebes.

• Anna

Musim rici, ze na dnesni predstaveni Kleopatry jsem jela s obavami, ze budu z Gabiny zklamana. Byla jsem na generalce, kde hrala Kamilla a ta byla uzasna. Navic nektere zdejsi komentare tykajici se GG mi take moc optimismu nedodaly.
    Ale musim se priznat, ze Gabi me okouzlila. Ma krasny hlas a byly v nem hodne znat i Kleopatriny emoce. Mela jsem strach, ze Kleopatra bude znit tak nejak rockersky, ale mylila jsem se. Gabi se mi moc libila a v nekterych pisnich me bezel mraz po zadech.
    Navic klobouk dolu pred Gabi. Na konci pisne Mocnymi ochrannymi kridly zustalo otevrene propadlo a Gabina, kdyz couvala, spadla do te diry. Urcite se musela hodne narazit a stesti, ze si nic nezlomila nebo tak neco. Vsem se urcite hodne ulevilo, kdyz se G. objevila v poradku na jevisti a se Sylvou nadherne zazpivaly Damy vladnou. Urcite musela byt dost narazena, ale nedala na sobe nic znat a bylo to uzasne predstaveni!!!

Z osmé řady jsem včera sledovala ten nešťastný pád do porouchaného propadla, který musel hodně bolet a kvůli kterému muselo být na čas přerušeno představení. Představte si, že pozpátku couváte a najednou letíte do díry. Propadlo zatloukla inspice deskami a za 10 minut (světe div se) se pokračovalo dál. Po příchodu Gábriely na scénu se spustil obrovský potlesk a já i na tu dálku viděla Gabrieliny krvavé lokty. Musela si řádně natlouct a bylo velké štěstí, že se nestalo nic horšího! Druhý by byl asi v šoku, ne tak Gabriela. Pokračovala až do konce ve skvělých výkonech jako by se nic nestalo. Na konci jme si vyžádali několik přídavků a celý večer skončil skvěle. Všichni byli spokojeni. Tomu já říkám profesionální přístup. Před Gabrielou smekám.Tak se rodí hvězdy.

• washek

Páni, když tady pročítám pochvalné komentáře na Gábinu, tak se po první neslané-nemastné generálce začínám opravdu hodně těšit na blížící se představení, kdy ji znovu uvidím… A po včerejším nešťastném momentu a tom, co po něm zřejmě dokázala divadlu předvést před ní smekám!

• Alea

Můžu se zeptat – to se Gábině stalo odpoledne nebo večer? Chudák holka, asi musela zatnout zuby, aby to pak dohrála po takovém úrazu. Tak jí držím palce, ať to brzy přestane bolet a smekám, že to dohrála. :-)

Stalo se to chvíli po přestávce v odpoledním představení. Pokud vím, tak Gabriela hrála i ve večerním. Chtělo to asi zatnout zuby.

• Alea

Díky za info. :-) To jí tedy nezávidím, když hrála ještě večer. Naraženiny bolí mnohdy o hodně víc než nějaká tržná rána. A hlavně dlouho… Třeba si za to alespoň ten den získala i srdce diváků, kteří jí do té doby zrovna nefandili. :-) Každopádně smekám!

• Anna

Jak uz jsem psala, bylo to uplne na konci pisne Mocnymi ochr.kridly, kdy Kleopatra couva. Propadlo zustalo otevrene a chudak Gabi po zadech padla dolu. Byla to pekna rana a urcite vsem pekne zatrnulo.
    Ale snad je Gabi v poradku a opravdu hluboce smekam, jak se s tim vyporadala a hlavne pred uzasnym peveckym i hereckym vykonem!

• BeaHaydee

Neviem kam reagovať, keďže bola pri fermanoch uzavretá diskusia, ale Zdenička Trvalcová už má na stránke februárové termíny na Quasimoda aj Kleopatru, tak aspoň v jej prípade ich môžte aktualizovať :-)

Ve čtvrtek byli Gabriela a Marian v pořadu ČT1 Živě na Jedničce. Kdo jste neviděl, k shlédnutí na http://www.youtube.com/watch?v=7trZz1ClFKc
    Náááááááááádhera. Stále věřím, že Kleopatra se ještě neloučí. Byla by to opravdu škoda. Gábina roste představení od představení.