Recenze a reportáže

Recenze: Kamila Nývltová ohromila diváky svou Lorraine (+ rozhovor)


Avizovaná premiéra zpěvačky Kamily Nývltové v roli Lorriane v muzikálu “Dracula” je již za námi. Stejně jako mnoho dalších příznivců muzikálu jsme usedli do hlediště divadla Hybernia a byli jsme zvědaví, jak si Nývltová s náročnou hlavní rolí poradí, zvláště když neměla ani jednou zkoušku! Přečtěte si naše dojmy, krátký rozhovor s Kamilou a také pro vás máme exkluzivní fotografie!

Kamilu Nývltovou jistě moc dobře znají všichni muzikáloví diváci. Její první rolí byla ihned po soutěži X Factor velká role královny Kleopatry ve stejnojmenném muzikálu Michala Davida. Ten si ji vyhlídl právě v oné televizní soutěži a od té doby se uchytila v muzikálovém světě a ztvárnila hlavní ženské role v muzikálech “Angelika” nebo “Kat Mydlář”. Vybrána byla také do obnovené verze muzikálu “Dracula”, kde ji můžeme pravidelně vídat v dvojroli Adriana/Sandra.

Marian Vojtko a Kamila Nývltová

Muzikál “Dracula” se teď opět uvádí na omezený počet repríz (který by měl být opět poslední, ale kdo ví…) a producenti stáli před těžkou volbou. Kvůli nemoci Radky Fišarové a pracovní vytíženosti dalších alternací neměli obsazenou hlavní roli Lorraine pro jedno z představení. Představení tak mohli zrušit nebo sehnat rychlý záskok. A oslovena byla právě Kamila Nývltová, která se v šibeničním termínu naučila roli z DVD a bez jediné zkoušky do role naskočila. U toho jsme samozřejmě nemohli chybět! Jak tedy hektická premiéra Nývltové dopadla?

Na jedničku! Jak již naznačují spontánní komentáře nadšených diváků, šlo o plnohodnotný muzikálový výkon plný emocí a vynikajícího zpěvu, na kterém téměř nebylo znát, že šlo o premiéru, navíc ještě značně improvizovanou. V úplně první kratičké scéně na londýnském nádraží vypadala Nývltová nervózně a nejistě, ale jakmile přijela do Transylvánie a stanula poprvé tváří v tvář Draculovi Marianu Vojtkovi, nervozita byla ta tam a zbyl jen čistý výkon. Pěvecky byla role bez většího zaváhání, výborně zvládla i ústřední hit “Jsi můj pán”. Vrcholem představení však byla “Lorraine v podzemí”, kde zavládla opravdu vysoká koncentrace emocí. Nývltové šly velice dobře obě polohy role – první zamilovaná i druhá zklamaná.

Lorraine Kamila Nývltová

Asi je zbytečné tu psát další a další superlativy, jděte se podívat sami. Za nás ale můžeme říci, že Kamila Nývltová je jednou z nejlepších Lorraine, které jsme kdy viděli. Kdyby měla na zkoušení tolik času jako její kolegyně, tak by šlo o opravdu výjimečný výkon. Z našeho pohledu ji role sedí i více než Adriana/Sandra, neboť tam nemá emočně vypjaté scény, které Nývltové prostě jdou. Pokud by se musela něco vytknout, jistě by kritici zmínili občasnou horší výslovnost, se kterou Nývltová bojuje a nutno říci, že se představení od představení lepší. V případě této premiéry jí však několik špatně vyslovených slov odpustíme, i vzhledem k celkovému skvělému dojmu.

Škoda jen, že celé obsazení nebylo tak dokonalé. Marian Vojtko předvedl svůj zcela standardní výkon – dobrý hlasový projev a herectví “a la Marian Vojtko”, které buď milujete nebo se vám za ty roky již docela okoukalo. Vojtko měl rozhodně lepší představení jako Dracula, například na Silvestra, kdy mu to zpívalo nesrovnatelně lépe. Tradičně 100% výkon lze připsat Tomášovi Traplovi, především šašek a sluha byli vynikající, profesor byl opět jiný a plný Traplových grimas a hereckých vsuvek. Šárka Vaňková také předvedla svojí klasiku, několik opravdu šílených tónů a naopak několik velice dobrých pasáží, tradičně byla lepší Sandra než Adriana. Celkově výkon, který nenadchne ani moc neurazí, pokud tedy neznáte její lepší alternace. Zaujal nás ještě Bedřich Lévi, který jak je dobrý v “Robinu Hoodovi”, tak je špatný v “Draculovi”. Podivné přehrávání a zvláštně zabarvený zpěv se do role kněze příliš nehodilo. Velice dobré byly nymfy, krvinky i company a na malém prostoru pozitivně zaujal i Steven Tomáš Savka.

Marian Vojtko a Tomáš Trapl

Celkově to bylo standardní představení “Draculy” (i když například nesvítily vitráže nebo nefugoval mlhostroj u “Jsi můj pán”, ale beru to jako dočasné divadelní selhání, které běžný divák ani nepostřehne), kterému dominovala právě Lorraine v podání Kamily Nývltové. I přes všechny předsudky některých muzikálových fanoušků se z ní stává čím dál tím lepší herečka a zpěvačka a tato skvěle zvládnutá role je toho důkazem! Snad ji obrovské závěrečné standing ovation bylo dostatečnou odměnou za tento téměř nadlidský výkon.

Premiéra Kamily Nývltové v roli Lorraine byla 1. října 2011, pokud jste toto představení zmeškali, máte ji ještě možnost vidět 14. října!

VIDEO: Kamila Nývltová v roli Lorraine

Popremiérový rozhovor s Kamilou Nývltovou

Kamilo, jaká byla Vaše první reakce, když Vás produkce oslovila na roli Lorraine?

Vůbec jsem nevěděla, jestli si ze mě Standa (Stanislav Běle – produkční, pozn. redakce) dělá srandu nebo ne. Posléze mi vyřídil od Oldřicha Lichtenberga, že to určitě zvládnu, že s tím problém mít nebudu, že jsem šikovná a že se to naučím. A já v údivu: „Ježiš, počkej, počkej, já nevím, tak asi jo, já to vezmu…“. Pak jsem si teprve za půl hodiny uvědomila, že se opravdu do soboty musím naučit hlavní ženskou roli.

Kousni fest... (Kamila Nývltová a Marian Vojtko)

Jak jste se roli učila, prý jste neměla ani jednu zkoušku…?

Musím říct, že jsem se asi dvakrát podívala na DVD a textů jsem tak 97 % znala. V podstatě jsem si jen něco zopakovala, protože mám Draculu od mala naposlouchaného a od svých sedmi let jsem na něj opakovaně jezdila. Prostě jsem to musela „dát“ a nějak to dopadlo (smích).

Jaké byly vaše pocity, když jste poprvé vyšla na jeviště jako Lorraine?

Můj první pocit v propadle byl takový, že jsem si říkala, jestli to ještě nemůžu zrušit. Ke všemu mi pořád padal klobouk, protože jsem si ho pořádně „nepřirazila“ na hlavu, ale v podstatě jsem věděla, že už jsem na jevišti a musím zpívat, nic jiného už mi stejně nezbylo. Nervózní jsem byla, ale když jsem vyšla na pódium, tak jsem to v podstatě neřešila. Takto to mám vždy, když vyjdu a začnu zpívat, tak nervozita je pryč.

Lorraine Kamila Nývltová v podzemí

Která role se Vám hraje lépe? Lorraine nebo dvojrole Andriana/Sandra?

Když jsem se teď učila Lorraine a dívala se na DVD, říkala jsem si, že prostě miluju tu svojí Adrianu a Sandru, protože to je ta princezna, na které si ráda hraju a hlavně se mi na té postavě líbí to, že Dracula Adrianu miluje tolik let a žádná jiná žena ho nedokázala tak „pobláznit“ jako ta jeho kněžna Adriana. Ale samozřejmě Lorraine se mi hrála lépe v tom, že u ní mám větší pěvecký prostor, kde se dá třeba ukázat, jestli něco jako zpěvačka umím a má tam dvě velké sólovky. Nevím tedy, nedá se říct, která se mi hraje lépe, každá role je prostě úplně jiná.

Od diváků jste měla úžasný potlesk, jak Vy sama byste svůj výkon na závěr zhodnotila?

Tuto otázku mám vždy ráda (smích), protože samozřejmě nejlepší je, když se zpěvák dokáže zhodnotit sám. Ale nyní nevím, asi podle toho potlesku to snad vypadalo, že by to mohlo být dobrý a že jsem obstála. Musím říct, že jsou vždy věci, které se dají napravit, které se dají zazpívat lépe a na kterých člověk dokáže pracovat. Ale myslím, že na to jak jsem měla málo času, tak jsem to zvládla dobře a nestydím se za to. V tu chvíli jsem do toho dala úplně všechno.

Kamila Nývltová

Marian Vojtko a Kamila Nývltová

Kamila Nývltová

Casino show

Tomáš Trapl

Kamila Nývltová a Marian Vojtko

Hon na zlo

Viktor Polášek a Bedřich Lévi

Šárka Vaňková

Kamila Nývltová a Marian Vojtko

Kamila Nývltová a Marian Vojtko

Autorem fotografií je exkluzivně pro Musical.cz Petr Marek. Pokud byste fotografie chtěli použít na vašem webu, ozvěte se nám na e-mail redakce@musical.cz. Publikování bez svolení autora je přísně zakázáno!


Fotoreportáže a galerie
Helena Vondráčková a další hvězdy divadel Broadway a Hybernia hrály tenis
Recenze a reportáže
Adéla ještě nevečeřela již útočí na Prahu (dvoj recenze muzikálu)
Praha
“Quasimodo” nebude obyčejným pražským písničkálem… (+ video ukázka)
  • Romča

    No mě nejprve překvapil, jak chudokrevně přišel se vstupní větou Vzývali jste boha, tak mě tady máte, kterou snad jakoby jen nezaujatě přečetl z novin (celá ta první scéna byla málo zlá), ale pak, když se rozjel, tak se na můj vkus zas rozjel až moc, chyběla tomu dnes ta zlatá střední cesta si myslím… Detaily mimiky jsem nesledoval, to z balkonu nebylo vidět. Ale je fakt, že když jsem ho před časem viděl z 1. řady dole, tak mne právě nadchl, jak to prožíval – někdy i to, kde člověk sedí, je zkrátka důležitý. Nicméně, že dělá ohromný posun celkově a stal se z něj výborný muzikálový herec (oproti časům Kleo), o tom žádná! Právě proto je k němu člověk náročnější než dřív:) – když ví, že když chce, tak umí!


  • Týna

    Dnešní Kamčina Lorraine nezklama!! :) byla fantastická! jen mě trochu zamrzelo, že Igor tím, (Lorraine v podzemí) jak se mu zašprajcl obraz mu začal padat a trochu to zničilo tu atmosféru… ale štěstí, že ho stihl zachytit… :)


  • Vladimír

    Dostal jsme lístky na dnešního Draculu. Byli jsme s přáteli kompletně zaskočeni projevem Kamily Nývltové. Tak tohle je vážení hlas a zazpívané a zahrané srdcem, to se pozná. Myslím, že jsem v poslední době neslyšel nic lepšího. Nejen my. ale všichni co seděli a pak stáli, byli asi překvapeni. Díky moc.


  • Kačka

    Byla jsem velmi zvědavá na Kamily Lorraine a opravdu nevím, jak to popsat, nemám slov, prostě ….. HVĚZDA VEČERA!!! Vůbec jsem nevěřila, že bude až tak skvělá. Jak už zde zaznělo, s jakou lehkostí to dala, nezbývá opravdu než smeknout a Lorraine v podzemí byl naprostý vrchol! Tolik emocí, tolik procítěnosti, tolik všeho, co v té písni bylo, se jen tak nevidí a ještě teď mám z toho husí kůži a tají se mi dech, co Kamila předvedla, neuvěřitelné. Ještě jednou před jejím výkonem smekám a doufám, že se Dracula vrátí, chci ji vidět znovu a klidně i v roli Adriany, kde je taktéž skvělá. Kdo mě dále velmi mile překvapil, byl Pepe, který podle mě svůj den měl! Jeho herectví bylo bravurní a byla jsem velmi potěšena z jeho nechraplákavých čistých tónů, které se zebe dostal. Tomáš Savka je jistota o tom žádná a pak mě i potěšil Aleš Háma. Představení bylo skvělé a Kamila si právem zasloužila největší aplaus.


  • washek

    Já sice na představení nebyl, ale co mi říkala mamka se sestrou, které byly, nezapomínáte ve svých superlativech na jednu osobu, která je jistotou snad pokaždé, a sice na Zdenku Trvalcovou jako Adrianu/Sandru? ;) ;)


  • Zuzka

    BRAVO Kamilo a Pepo. Oba jste byli včera famózní. Kamila byla fantastická, tak strašně bych jí v této roli chtěla opět vidět a tak budu jen doufat, že se Dracula vrátí a Kamilu budu moci opět v roli Lorraine vidět. Ještě teď jsem s manželem plná dojmů a o ničem jiném nemluvíme. DÍKY MOC KAMILO ZA PŘEKRÁSNÝ ZÁŽITEK, MÁLO KDY MÁM HUSÍ KŮŽI, ALE VČERA JSEM JÍ MĚLA. A Pepa Vojtek byl pro nás též dokonalý a velice mile nás překvapil. Milujeme jeho zpět, ale že je tak výborný herec, tak to jsme nevěděli. DÍKY I VÁM PEPO. A musím, přiznat, že i všichni ostatní byli výborní. Máme nádherný zážitek.


  • Briseis

    Jedna věc, kterou bych vyčetla českým muzikálovým produkcím a která souvisí s touto změnou obsazení.
    Když jsem byla v Londýně na Love Never Dies, u dveří stála uvaděčka a omlouvala se, že dnes nehraje Fantoma Ramin Karimloo, ale jeho alternant. Navíc v každém programu, který si tam koupíte, je vsunut papír, kde je napsáno, že dnes místo toho a toho hraje ten a ten a je u toho omluva. Navíc pokud někdo v incenaci už nehraje, okamžitě se mění programy, dávají se tam nové fotky a informace.
    Je mi jasný, že nemůžu chtít po našich produkcích, aby tiskly dokola nové programy, kdykoliv někdo odejde, ale tisknout papír se změnou, že “dnes hraje Lorraine Nývltová” a dát to do každého prodaného programu, by snad nebyl takový problém.
    Potom jsem v hledišti a na chodbách vídala hloučky lidí, co brejlili do programu, strašně se divili, proč Nývltová hraje Lorraine, když má být Adriana a jestli ta nymfa je Nosková, když to není Křížková.


  • Zuzka

    Briseis: Souhlasím, výborná připomínka, neboť ne všichni jsou muzikáloví znalci a potom tápou, kdo že je kdo. Dokonce jsem včera o přestávce zaslechla větu: “Ten dnešní Dracula je podobný tomu zpěvákovi z Kabátů”. Opravdu mě to rozesmálo.


  • Ondřej Doubrava

    Briseis: Já vůbec na Londýně obdivuju, jak je to tam nastavené, ano, alternace tam mají velmi omezeně taky (s tím, že mají jasné dny v týdnu, takže divák si vlastně opravdu může vybrat na koho půjde, ale zkrátka se celkově řídí sympatickým heslem, že divák MÁ PRÁVO vědět, na koho si vlastně koupil vstupenku, takže když hraje understudy, tak to v tom programu na ten den je. A kdyby se chtělo, šlo by to i u nás, není to myslím, nikterak bolestivé. Ale u nás se to zatím svádí na “živé organismy” a podobně, to tak samozřejmě je, ale vždycky se absence dá omluvit, každý divák s ním musí počítat. Ale tady v tomto případě jde opravdu o to chtít.


  • VILDA

    Kamila Nývltová – vypadá, že nám roste nová muzikálová hvězda. Včera byla úžasná a jak jsem jí měl možnost vidět zblízka, neboť jsem seděl ve třetí řade, je moc, moc hezká pánové. Máme se na co těšit.


  • Nikolka

    Včerejší Dracula – NÁDHERA !!!! Škoda, že tento skvělý muzikál končí:-/


  • Venda

    Po včeřejšku je pro mě Kamila Nývltová úplně nejlepší Lorraine.


  • Lena

    Venda: Jenom mohu souhlasit, pro mě Kamila Nývltová též vítězí mezi všemi alternacemi. Nevím čím to je, je mladá, ale ty emoce u ní jsou fantastiké.


  • Romča

    Emoce Kamily opravdu stojí za to, ale upřímně… Každá zpěvačka (herečka) při prvních reprízách nové role ty emoce prodává na 120 %, při repríze 50./100. to už pak takové zdaleka vždy není (což není omluva, jen konstatování). Ani Kamča až nehraje vždy třeba A/S až s takovým nasazením, s jakým hrála obě své Lorraine – takže to berme taky v potaz, prosím.
    Jinak že Pepa Kabát opravdu umí zpívat i bez chrapláku, to předvádí v DB/DH už dobře 2-3 roky… To není žádná novinka!
    A programy? Rozdíl je, když někdo doplňkově do role naskočí v průběhu uvádění, tam souhlasím, že by se třeba kartičky/vložené papíry třeba se stručným životopisem doplňkově k programu dodávat měly (kdysi za staré Kleo se to dokonce dělo), ale pokud někdo naskočí na 2 reprízy těsně před koncem, navíc v situaci, kdy se přidává oproti původnímu plánu 15 repríz, které už být neměly… Málo platné, v divadle visí minimálně 5 (možná ještě více) papírů s obsazením, ať je divák ze sebevětší Horní Dolní, první, oč by se měl zajímat, má-li zájem, je jít se podívat na aktuální obsazení, ne? :)


  • Romča

    Opr.: Už nehraje až s takovým nasazením vždy…


  • Briseis

    Romča – moje zkušenost je taková, že lidi to obsazení nečtou – většinou proto, protože si ho nevšimnou.

    Co se týče programu, tak v tomhle jsem neústupná – i třeba den před derniérou by to tedy být mělo – když už se to běžně děje v zahranicí. Jak psal Ondřej výše, tak v LOndýně mají trochu jiný přístup a berou na vědomí i to, že lidi jdou třeba na konkrétního interpreta (ano, já šla na Ramina a nehrál, onemocněl) Za to se mi omluvili, vysvětlili mi, proč nehraje a ještě mi vložili do programu jiné obsazení. Vstupné na muzikály není zrovna nízké, takže vytisknout papír se změnami zase nemůže být příliš nákladná položka


  • Jakub

    Vždyť třeba v Národním dávají ke každému programu malinkatou vložku s vypsaným obsazením, datem představení, informací kolikátá je to repríza, apod… A v divadle jsou k dispozici i zadarmo. A to za lístek do Národního, třeba na činohru dá průměrný člověk mnohem méně než za lístek na muzikál. Takhle to vyřešit by přece neměl být problém, stejně ty papíry musí v počítači vytvořit a vytisknout je aby je mohli vyvěsit, tak by jen zadali více kopií. Btw, o tom, že má národní většinou na netu týden dopředu vypsané aktuální alternace psát ani nebudu, to je mi jasné, že se toho u Lichtenberga nikdy nedočkáme :s(


  • washek

    Pokud vím, při koupi programu na pokladně Broadwaye dostanete vložený i papír s aktuálním obsazením na dané představení…


  • Rendy

    Tak se to dělalo i v produkci Janečka u Bídníků. Byla jsem 2x a vždycky tam bylo vložené obsazení.


  • Rendy

    Oprava: Vždycky bylo v programu vložené obsazení.


  • Ondřej Doubrava

    Pro úplné upřesnění: V Londýně, na Broadwayi, ve Vídni má divák opravdu právo vidět to obsazení, na které jít chce (v Londýně je například opravdu oficiálně rozepsané, kdy hraje případně alternace, takhle jsme šli třeba cíleně teď na přání doprovodu na The Wizard of Oz na Dorotku Sophie Evans), když je zrovna záskok, je naprosto stejně kvalitní, takže divák (pokud teda zrovna není cizinec nebo hodně z daleka) nemůže být moc zklamán a zkrátka nikdo s tím nedělá žádné tajnosti, jen u nás se dny jednotlivých alternací zkrátka nezveřejňují, nebo jen na ofiko webech účinkujících nebo pro fankluby. A co to dát vcelku jako službu divákovi? Že by některá alternace měla poloprázdno je docela nereálné i pro mě, byť chápu, že někdo tak uvažovat může a chce to asi ještě trochu toho diváka vychovat, pak to půjde. Protože i ty zájezdy bývají někdy zklamané, že tam nejsou ty jejich hvězdy…


  • Briseis

    Souhlasím s Ondrou.
    A tady jde hlavně o to, že prostě Kamila hrála úplně jinou postavu, než jakou má uvedenou v programu a ti lidé prostě nechápou proč, řeší to a v podstatě jim produkce dává mylné informace. takže už jen to by stačilo, aby na to upozornili. Nehledě na to, že fakt v Londýně se programy prostě mění, když někdo ze show odejde. U Draculy je pořád napsaná Nosková. Ale zase chápu, že programy samotné jsou záležitost skutečně nákladná. (A my si to koupíme, dozvíme se z toho houby a polovina jsou stejně jen reklamy :))

    Teď jsem si vzpomněla, že jsem byla o prázdninách ve Státní opeře na Labutím jezeru, hostovaly tam dvě produkce, jedna z Turecka, druhá z Londýna, já se hrnula samozřejmě na tu druhou, ale dostala jsem program a tam byl papír, že z organizačních důvodů budou dnes hrát umělci z Turecka. Sice jsem byla zklamaná, ale což – bylo to tam skutečně uvedno.


  • Týnuše

    Já nevím, když někdo jde cíleně na nějaké obsazení, tak si ho musí samozřejmě umět vyhledat na stránkách a na všech stránkách povětšinou píši, že Ferman se může kdykoliv změnit, jsou to taky lidi a rozpůlit se nedokáží, tak se mají ještě kouknout na stránky interpretů podívat, jestli nenastali změny, jelikož je tam vždy píší… O Kamči Lorraine pro 14.10. se ví už přes 2 týdny, jelikož zaskakovala už 1.10. za Raduš… což je dlouhá doba… samozřejmě někdy se stane, že se obsazení změní třeba den před představením, ale taky interpreti nehrají jenom v jednom divadle a musí třeba zaskočit v jiném jako alternace, takto to chodí a pokud je někdo líný ujistit se v obsazení a pak si stěžuje, že mu to nikdo neřekl, tak to promiňte, ale to už je jeho blbost!

    Kamča byla geniální a již podruhé musím vzdát hold, protože já už to prostě nechápu, jak to dělá :D fantasticky zpívat, hrát a ještě vyvolat takové neskutečné množství emocí!!!
    A dnešní Adriana a Sandra, to bylo prostě také úžasné…!!! Nemám slov


  • Romča

    Přesně tak, Divadlo Broadway aktuální obsazení na pokladně nabízí. V Hybernii vůbec nevím, zda se programy na pokladně č. 1 prodávají, každopádně je fakt, že v DH na pokladnách pracují nepoměrně omezenější, místy až neohrabané dámy, takže je to někdy těžké se od nich vůbec dočkat standardu, natož nadstandardu jakéhokoli:(


  • Briseis

    Musíte taky brát v potaz, že ne všichni jsou extra fanoušci, ale také zájezdy z Horní Dolní a ti lidé si fakt nehledají obsazení po netu (co si budeme povídat, je to docela složité pro běžné uživatele), stejně jako další podrobnosti. Prostě ví, že tam hraje nějakej Hůlka, jméno Marián Vojtko jim fakt nic neříká (a ani třeba neví, že jedna postava má třeba tři alternace) a pak se není co divit, že si na chodbách povídají o tom, že ten Hůlka vypadá nějak dobře (a zrovna hraje Mároš :D), anebo jak se tu psalo, že ten Dracula je podobnej zpěvákovi z Kabátů.

    Takovým lidem by měli vycházet v tomto vstříc, cpát jim obsazení do programů (jak vidím, někde to funguje, na DB už jsem nebyla dlouho, to je pravda, musím to napravit :)) – to je fakt minimum. Nebo aspoň informované uvaděčky – ale třeba jsou, co já vím, ale lidi jsou líní se zeptat.

    o Kamile, která zaskakovala v roli Lorraine – to už fakt ví pouze musical fans, to jen tak k dohledání není. A diváky to prostě mátlo, šumělo to půlkou hlediště, jak to, že hraje Lorraine. Někteří fakt na to obsazení u schodů nekouknou. Proto si myslím, že v tomto směru by se dalo leccos zlepšit.


  • Karolina

    Ja jsem vcera byla a nic pulkou hlediste jsem sumet neslysela. Ty programy uz stejne nikdo nekupuje…


  • Romča

    Myslím, že Karolina tomu nasadila hřebíček na hlavičku. A bohužel má pravdu…


  • Briseis

    No a proč je nekupujou? Protože jsou drahý a je v nich velké nic :)


  • Martin K.

    Byl jsem, viděl jsem – jel jsem tentokráte jen pouze kvůli Kamče, abych ji viděl v roli Lorraine a musím říci – BRAVO, BRAVO, BRAVO! Draculu znám nazpaměť, ale můžu jej vidět stále a stále a vždy mi při některých písních, nebo situacích, naskočí husina a pánům Svobodovi a Borovcovi lze hluboce poděkovat! Alternace – i když jsem byl několikrát, jsem bohužel všechny neviděl, takže např. Mariána Vojtka jako Draculu, nebo Leonu Machálkovou jako Lorraine hodnotit nemůžu, ale věřím, že jejich jména, je kvalita sama o sobě. Jako Lorraine jsem, kromě Kamči, viděl několikrát Moniku Absolonovou a jednou jsem měl štěstí na Radku Fišarovou a zde si opravdu netroufnu říci, která z nich je lepší – oba výkony profesionální! Pepa byl moc dobrej – i když, když jsem jej měl poprvé, přišel mi o fous lepší a zde musím souhlasit s Romčou, že hlavně ten nástup byl málo zlý; Daniel je v tomto případě pro mě ten opravdový Dracula, ale snad se někdy při opakovačce dostanu i na toho Mariána. Pepa je jinak můj velký oblíbenec a nejvíce u mě zabodoval v Kleopatře a Angelice; v Baronovi byl také skvělý. Aleš Háma je výbornej, ale zde je pro mě 1. Tomáš Trapl a myslím, že po Jiřím Kornovi, je to důstojný nástupce v této roli. U role Adriany/Sandry, mi sedí Zdenička i Kamča – Zdeňka spíše něžnější Adriana; Kamča zase rozvernější Sandra – každá dává do role své; Kamča má hodně silný a výrazný hlas a je to velký talent; potvrdila i to bleskovým nastudováním Lorraine, kterou obstála se ctí a téměř bezchybně. Stejně tak jako Steven mě vždy dokázal již zmíněnou husinu navodit Bohuš Matuš, ale mám moc rád i Tomáše Savku, který byl při pátečním představení vynikající a zde je vidět opravdu obrovský kus práce v jeho kariéře a pokud jej v jakémkoli představení mám, vždy jsem moc rád! Tomášovi musím za jeho “páteční” Stevenův monolog vystřihnout velkou pochvalu! Tento článek je ale hlavně o Kamče, které ještě jednou blahopřeji!


  • Romča

    Drahý ani nijak extra ne, ale to, že v nich už nejsou životopisy, to je opravdu chyba!


  • Martin K.

    Zapoměl jsem zmínit ještě Šárku Vaňkovou, kterou mám v muzikálech také hodně rád, ale tu něžnou roli Adriany jsem jí prostě nevěřil; stejně jako Pepa – i ona se mi hodně líbila v Kleopatře a Angelice a myslím, že i typově sedla do Barona. Šárce spíš sednou záporné role a hlavně doufám, že už začala něco dělat se svým hlasem, protože by byla velká škoda, kdyby jí ho cigarety úplně zničily… A Jirka Langmajer v roli Šaška, sluhy, profesora, mi přišel z tich třech alternací nejslabší – za to ho mám však v živé paměti z muzikálu Adéla ještě nevečeřela, kde byl vynikající!!! Každopádně jsem zvědavý, zda-li a jaké nové tváře přinese další série Draculy, až zas někdy bude. Koho a v jaké roli byste rádi viděli?


  • Romča

    Já bych si spíš než další návrat Draculy přál návrat Monte Crista či Golema!


  • Martin K.

    Monte Crista jsem neviděl, ale jistě velká liga, jako třeba Bídníci, na které se moc těším a Golema jsem viděl, ale tehdy mi přišel dost složitej – jenže to byl asi můj druhý muzikál – k tomu ještě po Kleopatře, takže bych si jej s odstupem času, s chutí rád zopakoval!


  • Lucie

    Golema bych si taky dala. Téma trochu těžší, ale krásné písničky a ta atmosféra…
    Scéna, kde zpívá rabín Adonai je naprostá bomba, ze které mě mrazí ještě teď.
    PS: Neměl být náhodou v minulé sezóně? Mám pocit, že ho avizovali…


  • Romča

    Jj, naprostý souhlas s Lucií. Ta atmosféra, kterou ovšem mnozí jednodušší diváci bohužel nepochopili (a v tom byl kámen úrazu), je nenahraditelná! A to nejen při Adonai:) Měl být v květnu, červnu, nakonec dostala příležitost “jistota” v podání Draculy a 3M. Stejně tak měl být teď na podzim Baron a nakonec dostala příležitost “jistota” v podání Draculy. Nevím, no… Také bych – když už něco avizuju, od toho neustupoval (i za cenu nižšího zisku), ale tak to už je diskuse, která tu proběhla různě několikrát. Člověk míní a předprodeje mění…


  • veny

    Mě se Monte Cristo líbil dost, takže bych klidně byla pro návrat. Golem se mě tak už nelíbil, ale byl pěknej (složitej se mě teda nezdál) – mě na něm hlavně vadilo ztvárnění Golema.


  • Lucie

    Je pravda, že Golem byl trochu taková hodně přerostlá loutka, ale na druhou stranu byla ta scéna, kde se objeví docela efektní.
    Ono asi bylo docela složité to vůbec vymyslet.
    Řada lidí má jako Golema zafixovanou tu hliněnou figuru z Císařova pekaře, ale ten by tam podle mě působil docela směšně…


  • washek

    Já bych byl především pro návrat hraběte. Opravdu, to je muzikál, který by stál za to :)


  • Sandra

    Je to článek o Kamile, tak sem nepište o Monte Cristovi nebo jak jsou drahé programy.


  • Romča

    Sandro, promiňte, ale tohle nechte na správcích webu. Oni sami posoudí jistě nejlépe, nakolik je či není mírné odbočení v diskusi na škodu či nikoli… Navíc Kamila by jistě roli v Montem či Golemovi dostala, kdyby se vrátili, takže i to se jí týká. A programy ještě víc. Vždyť debata o programech tu začala právě kvůli Kamče, takže…, kde je vlastně problém? :)


  • Nikolka

    Re: Sandra

    Sandro,úplně s tebou souhlasím.Tady je řeč o Kamilce a vy sem začnete tahat jaký muzikál by se měl vrátit nebo něco o programech!Je to normální? :D


« Starší komentáře