Ondřej Ruml svým koncertem uzavřel “Léto plné hvězd” (+ video)

Ve čtvrtek 23. srpna 2012 se uskutečnil poslední koncert letošního, již sedmnáctého, ročníku benefiční série koncertů “Léto plné hvězd“. Posledním umělcem, který sedl k mikrofonu, byl Ondřej Ruml, kterého můžete znát ze soutěže X Factor a mnoha pražských muzikálů (“Hamlet”, “Quasimodo”, “Johanka z Arku” nebo “Kudykam”). Koncert s názvem “Být či nebýt” přinesl to nejlepší ze současného Ondřejova repertoáru. Přečtěte si naši reportáž a přeneste se i s pomocí našich exkluzivních videí na závěrečný večer “Léta plného hvězd”.

Ondřej koncertní večer zahájil improvizací s “krabičkou” a několika písněmi z koncertního pásma Michala Horáčka “Český kalendář“, který se každý měsíc uvádí ve Švandově divadle. Obě písně Ondřej doprovodil živě na kytaru. V muzikálovém bloku zazněly nejdříve dvě písně z rodinného muzikálu na ledě “Popelka“, a to nádherná árie Labutí perutě, kterou nazpíval na CD muzikálu, a speciálně pro čtvrteční večer rozvernou píseň kuchtíka Královské menu, kterou původně nazpíval Tomáš Trapl. Nejen při této písni vládla komornímu prostoru výstavy dobrá nálada, Ondřej si koncert sám vtipně moderoval a předával divákům pozitivní energii.

Dánsko je past (Hamlet) – s Pavlem Vránou

Na koncert si Ondřej pozval také dva hosty, resp. kolegy z muzikálu “Hamlet“. Tím prvním byla Ofélie Brigita Cmuntová, která společně s Ondřejem zazpívala romantický duet Na vteřin pár. Druhým hostem byl zároveň také zvukař koncertu Pavel Vrána, kterého můžete znát jako člena company (kněze) Hamleta. Zde však dostal prostor jako Horacio a již je zřejmé, že jsme slyšeli energický duet Dánsko je past. V tom si mj. Ondřej střihl také dvojroli Rosenkrantze a Guildensterna, a to s humorem sobě vlastním. Oba duety nás ještě více natěšili na zářijová představení “Hamleta” v Divadle Broadway.

V průběhu večera se opět ke slovu dostala také Ondřejova kouzelná krabička, s jejíž pomocí složil pro Léto plné hvězd improvizovanou píseň. Do té taky skvěle zapojil i diváky, kteří se nenechali zahanbit a zpívali jako o život. Nechyběly ani písně z lyrikálu Michala Horáčka “Kudykam“, a to Havrani na sněhu a Tante cose da veder. Ondřej byl ve výborné pěvecké formě a sklidil zasloužený potlesk, kterým si diváci “vynutili” dva přídavky. Ondřej se stylově rozloučil písní Žijeme v nádherné době, kterou končí také každé představení “Českého kalendáře” a je takovým poselstvím pana Horáčka pro současný svět.

Na úplný závěr dostal Ondřej dort ke svým narozeninám a autorky charitativní výstavy Olga Černohorská a Ivana Kárníková oficiálně ukončily letošní ročník, který doufejme nebyl poslední. Bezprostředně po koncertu následovala autogramiáda, během které se připravovala závěrečná oslava, na které se slavily jak Ondřejovy narozeniny (a dalších členů týmu “Léta plného hvězd”), tak konec samotné výstavy a doprovodných koncertů. Ta pokračovala v přátelském duchu až do pozdních nočních hodin.

Takže, zase za rok na “Létu plném hvězd”!

Havrani na sněhu (Kudykam)

Fotografie z koncertu

Ondřej Ruml Léto plné hvězd 2012

Ondřej Ruml na Létu plném hvězd

Brigita Cmuntová Ondřej Ruml Léto plné hvězd 2012

Půvabný host koncertu - Brigita Cmuntová

Ondřej Ruml Léto plné hvězd 2012

Ondřej hýřil dobrou náladou

Pavel Vrána Ondřej Ruml Léto plné hvězd 2012

Pavel Vrána si vyzkoušel roli Horacia

Autorem fotografií je exkluzivně pro Musical.cz Radek Janda. Pokud byste fotografie chtěli použít na vašem webu, ozvěte se nám na e-mail redakce@musical.cz. Publikování bez svolení autora je přísně zakázáno!

Kamila Nývltová vydala nové CD plné překrásných vánočních melodií (+ soutěž)
Temperament “Funny Girl” v Brně září téměř bez chybičky
Karlínský muzikál “Carmen” přivítal dalšího jubilejního diváka