Divadla Broadway a Hybernia zahájila novou sezónu sportem

Umělci z divadel Broadway a Hybernia zahájili novou divadelní sezónu sportovním dnem v Průhonicích, který se již nekonal jako veřejná charitativní akce pro dětské domovy s koncertním programem, ale jen jako soukromá sportovní akce pro tisk a přátele divadla. My jsme samozřejmě tuto událost nevynechali a máme pro vás fotografie z této akce, kde naše známé celebrity měřily síly v tenisu, badmintonu, ping-pongu a dalších disciplínách. Kromě fotografií pro vás máme také repertoár příští sezóny divadel Broadway a Hybernia. Chystá se například nový muzikál “Lady Carneval” s hity Karla Svobody nebo se v Divadle Hybernia bude pokračovat v uvedení muzikálu “Hello, Dolly!” s Ivanou Chýlkovou v titulní roli.

Na zahájení divadelní sezóny do Průhonického CLUB HOTELU PRAHA přišlo mnoho hvězd zmiňovaných divadel, většinou však nebyly sami, ale přivedly si s sebou své rodinné příslušníky. Populárními se stali především hvězdní potomci, na akci jsme mohli vidět například vnuka Michala Davida Samuela, syna Ilony Csákové Daniela, dceru Petra Jandy Anežku, dceru Romana Vojtka Editu, syna Karla Šípa Honzu a kromě dalších na akci dorazila také Ivana Gottová s malou Nelly Sofií.

Dále se akce zúčastnili Daniel Hůlka, Martin Pošta, Josef Vojtek, Jovanka Vojtková, Marian Vojtko, Kamila Nývltová, Zdenka Trvalcová, Vanda Konečná, Tomáš Löbl, Petr Kolář, Kateřina Brožová, Leona Machálková, Roman Vojtek, Kristina Kloubková, Libuška Vojtková, Josef Vágner, Josef Laufer, Tomáš Savka, Markéta Procházková, Alan Bastien, Filip Renč, Lešek Semelka, Daniel Barták, Tomáš Trapl, Tomáš Beroun nebo Lumír Olšovský. Kromě muzikálových hvězd přišla také Vendula Svobodová, které producent Oldřich Lichtenberg a Michal David předali šek v hodnotě 50.000 korun pro její nadaci Kapka naděje.

Vendula Svobodová převzala šek pro Kapku naděje

Co se bude hrát v divadlech Broadway a Hybernia tuto sezónu?

DIVADLO HYBERNIA začíná 17.9.2010 s další sérií představení pro celou rodinu “Baron Prášil” s hudbou Zdeňka Bartáka v režii Filipa Renče, který je plný scénických efektů i dobrých výkonů. Od 2.12.2010 se opět bude uvádět legendární muzikál Karla Svobody “Dracula“. Ten se mimo jiné odehraje také na Silvestra. Nechme se překvapit, zda-li se bude jednat o představení plné překvapení a nečekaných vtípků. Od ledna se po dlouhé době vrací muzikál Michala Davida “Tři mušketýři“. Od května se opět díky velkému zájmu bude hrát “Dracula”, na oficiálních stránkách muzikálu “Golem” je pak přislíben návrat v termínech 13. května až 19. června 2011, v oficiálních materiálech však zatím nefiguruje. Hybernia však na svém jevišti přivítá i hostující soubor Studia DVA se slavným americkým muzikálem “Hello, Dolly!“, který se přes letošní divadelní prázdniny uváděl ve Švandově divadle. V hlavní roli zpívá Ivana Chýlková a zároveň se bude jednat o první muzikál v Divadle Hybernia, který má živý orchestr. První představení se odehrají v listopadu 2010, další pak v únoru 2011. Zcela novým projektem, vznikajícím pro Divadlo Hybernia, bude muzikál “Lady Carneval“, který, jak je již z názvu patrné, bude stavět na největších hitech slavného skladatele Karla Svobody. Premiéra je předběžně stanovena na říjen 2011 a bude to vlajková loď příští sezóny v Divadle Hybernia. Stejně jako “Baron Prášil”, tak i tento muzikál má být velice výpravný s mnoha triky. Blesk.cz uvedl, že rozpočet je 30 milionů korun. Podmínkou pro vznik muzikálu je kvalitní scénář, na kterém se právě pracuje…

V DIVADLE BROADWAY právě probíhají zkoušky nového muzikálu Karla Šípa a Petra Jandy “Ať žije rokenrol“, který bude mít premiéru 20.10.2010. Ještě před tím se však odehraje premiéra první činohry na jevišti Divadla Broadway, a to detektivní komedie “Colombo – Vražda na recept“, ve které se v hlavní roli svérázného detektiva představí Josef Laufer nebo Dalibor Gondík. Připravuje se také koncertní přestavení “Křížem krážem muzikálem“, které bude průřezem dosavadní tvorby divadel. V prosinci je naplánováno několik představení crazy komedie “Je třeba zabít Davida” a především pak návrat muzikálové královny “Kleopatry“. Novým očekávaným projektem pak je další nový muzikál Michala Davida “Kat Mydlář“, který je psaný na tělo Danielu Hůlkovi a jeho premiéra se plánuje na 24.2.2011.

Oldřich Lichtenberg s Petrem Jandou

Josef Vojtek s manželkou Jovankou a jejich novým psem Vildou

Tenis si přišel zahrát také Tomáš Löbl, nová posila Divadla Broadway