Praha

Česká verze muzikálu Romeo a Julie má své obsazení (a nemalé ambice) + videa


Pro dnešní článek netřeba chodit kolem horké kaše. Příznivcům francouzských muzikálů jistě už dávno zaplesalo srdce. Romeo a Julie Gérarda Presgurvica konečně přichází do České republiky a od 25. a 26. září 2015 se bude uvádět v multifunkčním sále Forum Karlín v Praze. V magické datum 5. 5. 2015 v 15:15 minut se tedy konala první tisková konference.

Cesta Romea a Julie do České republiky trvala mnoho let. Muzikál se stihl představit v roce 2001 v rodné Francii a dále například v Soulu, Moskvě, Vídni, či nedávno v režii Jána Ďurovčíka v Bratislavě. Cesta zkrátka vedla přes Tatry, jak vtipně dodal producent Pavol Rusko.

Pro pražskou inscenaci ale zvolil až na výjimky domácí tvůrčí tým. Režisér Libor Vaculík (pro něhož je téma zejména o osobní tragédii pátera Lorenza) a hlasový poradce Eduard Klezla se těší na práci se zajímavým obsazením a jsou potěšeni, že dlouhá cesta nakonec vede k realizaci. Textař Jan Fischer sice přiznal, že české libreto ještě v tento moment není úplně kompletní (po roce práce už ale zbývá jen pár dodělávek), ale z jeho slov byla cítit obrovská pokora, navíc finální tvar se vždy rodí až během zkoušení.

Nicméně mohli jsme si vyslechnout hned čtyři hudební ukázky. Nejdříve zazněla La haine (Nenávist) obou hraběnek  v podání Jany Musilové a Jany Zenáhlíkové. Árii chůvy Et voila qu’elle aime (Ta už svou lásku má) zazpívala Iva Marešová. A nakonec zazněly populární árie obou dvou milenců.  Mort de Roméo (Smrt je nenasytná) zazpíval Štěpán Klouček. Vrchol pak obstarala Vladimíra Skalová s Mort de Juliette (Umírám s láskou).

Pro Musical.cz natočil Radek Janda

Obsazení inscenace Romeo a Julie

(stav k 5. 5. 2015)

Romeo: Štěpán Klouček / Vojtěch Drahokoupil / Petr Ryšavý / Marek Kolář

Julie: Andrea Gabrišová / Vladimíra Skalová / Tereza Navrátilová

Mercucio: Aleš Slanina / Peter Pecha

Benvolio: Tomáš Hundža / Michael Kluch

Hrabě Kapulet: Robert Jícha / Milan Malinovský / Tomáš Trapl / Oldřich Smysl

Hraběnka Kapulet: Jitka Čvančarová / Lucia Jagerčíková / Leona Machálková / Jana Musilová

Hraběnka Montek: Bára Basiková / Tereza Hálová / Jana Zenáhlíková

Tybalt: Tomáš Beroun / Martin Šemík

Chůva: Radka Fišarová / Iva Marešová / Helena Vondráčková

Vévoda veronský: Zbyněk Fric / Tomáš Savka / Martin Bujárek

Hrabě Paris: Luboš Goby / Jakub Šlégr

Páter Lorenzo: Petr Kolář / Kamil Střihavka / David Uličník

Taneční sóla
Zlo Monteků: Kateřina Benešová / Jarmila Dycková

Nenávist Kapuletů:
Marek Lhotský / Richard Ševčík

Romeo a Julie - společné foto

Romeo a Julie – společné foto

Návrhy kostýmů Romana Šolce a návrh scény Martina Černého si můžete prohlédnout na přiložených fotografiích.

Návrhy kostýmů

Návrhy kostýmů

Návrhy kostýmů

Návrhy kostýmů

Návrhy kostýmů

Návrhy kostýmů

Návrhy kostýmů

Návrhy kostýmů

Návrh scény

Návrh scény

Návrh scény (zadní pohled)

Návrh scény (zadní pohled)

Kapacita Fora Karlín (v němž se bude muzikál coby žánr uveden vůbec poprvé) bude pro tento projekt neuvěřitelných 1485 míst.

Předprodej vstupenek byl dnes zahájen. Vstupenky v hodnotě 390 – 990 Kč zakoupíte v síti Ticketportal. Byl také spuštěn oficiální web www.romeoajulie.com, kde už nyní přibývá dost zajímavých materiálů z příprav. Nezbývá, než se na podzimní premiéru těšit.

Autorem fotografií je exkluzivně pro Musical.cz Radek Janda. Pokud byste fotografie chtěli použít na vašem webu, Facebooku apod., ozvěte se nám na e-mail: redakce@musical.cz. Publikování bez svolení autora je přísně zakázáno.

Praha
Fotografie ze zkoušek “Šachmatu” a “Nikity”
Praha
Drž mě pevně, miluj mě zlehka: Představení plné hudby, tance i moudré nostalgie
Aktuální zprávy
Muzikál NE/NORMÁLNÍ oznamuje posledních 5 představení
  • Terez

    Vlaďka krááásné! :)


  • Radka

    Paradni obsazeni,moc se tesim :-)


  • tonda

    Obsazení sice zajímavé, ale podle mě nesmyslně široké. Čtyři Romeové? Kapuletové a Kapuletky? Vévoda Veronský zpívá asi dvakrát a jsou na to tři, atd. Nechápu. Při 12 představeních za měsíc toho zase tolik hlavní představitelé neodehrají. :) Ale to je samozřejmě problém tvůrčího týmu a herců, aby se jim to vyplatilo a všechno dobře nazkoušeli.

    Skvělý je hlavně výběr Páterů, protože takový ječák na tuhle roli nemá jen tak někdo. :)


  • Sára

    Nejvíc se mi líbí obsazení obou Hraběnek i hraběte. Jako chůva bude nepochybně vynikající Iva Marešová. Vévoda a Páter – také úžasné! Ovšem ve zbytku obsazení si jen těžko něco lze najít… Velice potěšující je však pro mne fakt, že se na jednom zkoušení sejde hned několik lidí, kteří měli kdysi co do činění s Ta Fantastikou. Když se v obsazení čehokoli objeví 3+ herců z TaFa, mám vždycky ohromnou radost. A tady je těch, kteří v TaFa účinkovali, hned několik! Tento muzikál bude mít velký úspěch a bude velmi kvalitní. Nepochybuji.


  • Nick

    Konečně obsazení, které mě hned v první vteřině nezklamalo :) Tohle by mohlo být krutě dobré, fandím :)


  • Marius

    Asi doufám marně, ale bude již konečně živý orchestr, nebo se opět budeme muset spokojit s half-playbackem?


  • Ondřej Doubrava

    Marius: Ona Francie sama je u původních děl prý docela halfplaybacková velmoc a pokud by živý orchestr byl zmíněn, okamžitě bychom to napsali.


  • Bidnik

    Taky by me zajimalo :-) jinak obsazeni vypada krasne :-o


  • veny

    Vlaďka Skalová a Iva Marešové – úžasné.


  • X-X

    Iva Marešová – wow


  • Geneviv

    Konečně! :) už se moc těším… Ale to “Romeo” v písni Umírám s lásku je teda strašný :))


  • Mishaacka

    Wauuuuuu ty ukázky perfektní ! Už se moc těším, to bude bomba


  • Alena

    Já jsem hodně zvědavá na to, jak se podaří jednotlivé reprízy naplnit. Fórum Karlín je obrovské a ceny vstupenek nejsou zrovna lidové. Tak uvidíme, jestli producenti zájem diváků správně odhadli :-).


  • Radek

    Musím přiznat, že jsem se obsazení hodně obával a můj první dojem je spíše pozitivní. Už jsem tady někde uvedl, že se děsím toho, že by do tak velkolepého muzikálu měli být obsazeni takové typy, jako je Hůlka či Savka, o Vondráčkové nemluvě. Tak chybí už jen ten Hůlka. Je to strašná představa, koukat se při tak skvělých partech jako je Le Pouvoir na obtloustlého Savku s úlisným “mediálním” úsměvem (mimochodem, pořád se mi vybavuje ta jeho “Tereza” v Superstar) – rozhodně to musím, a chci, srovnávat minimálně s L. Di Minno, jehož výkon v kontextu celé choreografie je skvělý, a v ČR prostě tohle. Měli si ho nechat v Bratislavě. Pořád se děsím, aby z toho opravdu tady neudělali muzikálové klišé a la Michal David směrované k jednodušším cílovým skupinám. A než takovou ostudu, raději v ČR takové dílo neuvádět.. Hodně pozitivně vnímám zbytek obsazení – Bára Basiková, Kamil Střihavka (z toho jsem nadšen!) a pak Jitka Čvančarová, Aleš Slanina, Jana Musilová, Robert Jícha et al. – i když jsem z Prahy, úplně nejvíc fandím Městskému divadlu Brno :) Určitý optimismus tedy sdílím a snad se i začnu těšit a zítra chci koupit lístky.. tak uvidíme :) Hlavně všem přeji, ať se daří a hodně zábavy při zkouškách..


  • katka

    Radku ten Savka má Thálii takže asi něco umí ne


  • Radek

    No právě.. a Vondráčková jednou i Zlatýho slavíka..


  • katka

    To je jak myšleno ? Radku


  • P@vel

    Už se těším! Zarazil mě rozsah obsazení, no a na ty pálky je už asi nejvyšší čas si taky zvyknout.


  • Radek

    No, Katko, to bylo myšleno samozřejmě ironicky. To, že Herecká asociace dá někomu nějakou cenu je pěkné – jejich názor, který nezastupuje ten můj. Nutně to přece neznamená, že z něj musím být perplex. Vím, že jsou i tací (v mém okolí určitě), kteří se skutečně budou rozhodovat, jestli chtějí dát za vstupenku tolik, kolik stojí, aby se pak museli dívat na Savku.. Já ten litr za vstupenku samozřejmě dám moc rád, protože tento muzikál obdivuju už pěknou řádku let, a nezbývá mně, než se modlit ke svým favoritům v obsazení :) A to, jak byla myšlena ta Vondráčková, to už nemusím vysvětlovat, že ne? :)


  • Katka

    Držím jim palce, ale já si teda nemůžu zvyknout na tu češtinu. Ve francouzštině to mám naposlouchané a třeba tu písničku chůvy bych skoro nepoznala a je to škoda. Vlaďky písnička je zazpívaná krásně, ale jak už někdo psal, rozčiluje mě to jiné frázování Ro-meo, Ro-meo – trochu v tom tuším zásah pana Klezly, on si na tohle potvrpí a česky je správně důraz na Ro, ne na Meo jako asi ve francouzštině(když to tak zpívaj), jenže k té písničce to prostě patří a s důrazem na Ro to podle mě nejde do hudby.


  • katka

    Jasný no každému se líbí někdo jinej


  • Tomáš P

    Tomáš Trapl . . huráááá , nemuseli mu dávat alternaci :D

    Ps. . Helena Vondrýčková ?! Jen doufám, že je to vtip nebo překlep či shoda jmén :-O


  • Pavel

    přátelé musíme si uvědomit, že vzhledem k tomu, že je nutné naplnit Forum Karlín…musí tam být i nějaké to známé jméno … :) jako muzikály se nedělají jen pro pár muzikálových nadšenců ale pro davy. Spousta lidí vůbec netuší kdo Iva Marešová je, a řada lidí nezná ani Radku Fišarovou…. ale Helenu zná každý :) rozhodně jí neobhajuji, taky půjdu spíš na Ivu nebo Radku…jen si myslím….že tak se věci mají :)


  • Ema

    Obsazení mě velmi příjemně překvapilo! :) Jsem ráda, že jsou tu konečně i nové neokoukané tváře. Ale asi máte pravdu – lidé, co jdou na muzikály jen občas, si asi rádi zaplatí za jména.


  • PLuto

    Bohužel, pro spoustu lidí mimo Prahu mají velká “známá” jména význam. Na kvalitní “bezejmenné” herce můžou jít ve svém bydlišti nebo blízkém okolí. Když už obětují čas i peníze na cestu do Prahy, tak chtějí vidět něco/někoho extra…


  • aknomis

    Od kdy je “známé jméno” něco “extra”??…..


  • Sára

    Ohledně paní Vondráčkové si myslím svoje (vůbec, co se její kariéry a chování za posledních pár let týče).
    Ale těch tří, které budou zpívat Chůvu bych opravdu nejraději viděla IVU MAREŠOVOU (mimochodem v ukázkách skvělá!!!).
    Iva asi jako jediná nemá z těchto tří pěvecký defekt, který totálně nabourává skladbu nebo dojem. Pokud totiž někdo (jako třeba Fišarová) frázuje úplně jinak, než ostatní alternace a logicky tím pádem nesedí ani do hudby, která jí utíká anebo pokud někdo jiný vydává ve většině případů živého zpěvu sykavky (Vondráčková), tak nevím, co je horší. Nedá se poslouchat ani jeden z těchto dvou případů. Nic proti oběma dámám – Radka má skvělý hlas a když zpívá francouzsky, tak opravdu poslouchám a nedutám. Vondráčková je velmi pohybově nadaná a pokud “nesyčí”, tak je její hlas líbivý. Ale z výše zmíněných důvodů tyhle dvě fakt nemůžu vystát, zvláště pak Radku.
    Ale je to jen můj názor, ale názor, za kterým si stojím.. :-)


  • Radek

    No, pokud má mít muzikál jako je R&J zapotřebí propagovat se takovými jmény jako je Vondráčková apod., tak je tady něco špatně. Podsouvat lidem jméno, které v dnešní době ocení pro ni charakteristická cílová skupina, místo kvalitního obsahu, je hrozné, přízemní a bohužel typické pro ČR. A cílit na tuto skupinu lidí prodej 1500 lístků na jeden večer, s průměrnou hodnotou jednoho lístku 700 Kč, ve Forum Karlín.. To bude ještě průůůser :)) Dobrá reklama se dá určitě udělat i jiným způsobem. Když si vzpomenu např. na jedinečné Kudykam Horáčka a Hapky, obsazení (alespoň pro mě) natolik kontroverzní jména neobsahovalo; takový projekt to snad ani neměl zapotřebí a R&J jako takový určitě taky ne ;)


  • Markéta

    Podle ukázek mě příjemně překvapily české texty. Ještě nevím, jak dopadne zbytek, ale tohle zní dobře. Jen to frázování v Juliině písničce při jméně Romeo mě trochu rozčiluje. Holt mám příliš naposlouchanou francouzštinu. Nicméně na muzikál se moc těším, protože ho mám strašně ráda, tak už jen doufat, že se česká verze povede.


  • PLuto

    to aknomis: Já netvrdím, že takto uvažuju já. Přeci jen mám o tomhle žánru trošku přehled a tak chodím spíš na díla než na samotné účinkující. Ale když se někdo “obyčejný” rozhodne vydat z větší dálky do Prahy, utratit nemalé peníze za cestu, ubytování, vstupné, tak počítá s tím, že tam bude nějaká přidaná hodnota. A pro spoustu lidí je touto přidanou hodnotou známá tvář, kterou může vidět v televizi/filmech nebo zná odněkud jinud.


  • Bidnik

    Priznam se ze ten muzikal moc neznam, ale zaujalo me, jak tu rada lidi nadava na Vondrackovou. Nerikam, ze je mi jeji medialni obraz sympaticky (pisu to tak schvalne, medialni obraz s ni samotnou muze mit pramalo spolecneho), ale ta pani je vyborna zpevacka (jeji pisnicky mi nic nerikaji, ale to nema nic spolecneho s kvalitou jejiho zpevu) a svym pohybovym nadanim je take proslula – vzdyt stepovala, tancovala i hrala. Kdyz se to tak vezme, tak je to vlastne muzikalova zpevacka, jak ma byt. Tim nerikam, ze Vondrackovou mam nejak v oblibe, ale je to muj problem. A do muzikalu (jako do zanru) patri vic nez kdokoli jiny.


  • jan Ondříček

    To si děláte srandu? Vlaďka Skálová? To snad ne vždyť neumí zpívat ještě k tomu navíc hrát!!!!!!


  • Katka

    Já musím uznat, že s českými adaptacemi mezinárodních muzikálů mívám dost problémy. Ta kvalita prostě málokdy odpovídá, zvláště pokud člověk zná originální produkce. Snad jediná adaptace, která se mi kdy líbila byli první Bídníci z roku 1993 ve Vinohradském divadle. Tohle tedy není jeden z těch klasických muzikálů. Kvalitou bych originální francouzskou verzi postavila tak na úroveň Svobodova Drákuly, což je tedy asi to nejlepší, co v Čechách vzniklo. Frantíkům se tenkrát hodně povedl casting. Měly krásný a vokálně skvělý ústřední pár. Tady v té ukázce, třeba Romeo fakt hodně špatné. Julie o něco lepší, ale nic extra. Nenávist, to není zpěv to je jekot. Taky nechápu, proč potřebují na každou roli 3-4 protagonisty. Jediné, co mě na tomhle láká je Libor Vaculík, jako choreograf a režisér. Tenhle muzikál je velmi taneční a Vaculík je právě skvělý choreograf. Takže tohle pro mě teď zůstává jediná motivace k návštěvě muzikálu. Ukázky výkonů protagonistů určitě ne.


  • tonda

    Koukám, že pan Radek má k Tomášovi Savkovi nějaké nevyléčené komplexy a to už 11 let. Smutné. Pravdou je, že zrovna Tomáš za tu dobu jako jeden z mála obhájil, že není jen známá tvář, ale že i něco umí. A do obsazení se dostal především proto, že tu roli perfektně zvládal ve slovenském nastudování. Což vám potvrdí každý, kdo se na Ďurovčíkově zpracování v Bratislavě byl podívat. Já mám taky své oblíbence a neoblíbence, ale rozhodně je takhle veřejně neshazuju. Navíc se vsadím, že pan Radek Tomáše právě od Superstar neviděl a neslyšel. Tím spíš bych, být jím, mlčel.


  • Reviewer

    My se těšíme na Davida Uličníka v roli Páter Lorenzo. Určitě je to pěvecky náročná role a takové mu sedí nejvíce. Těšíme se !!!


  • Radek

    Tonda: Komplex ze Savky? :)) Je mi vskutku volný. Pokud se však nenacpe do něčeho takového jako je R&J. No, jste určitě znalec, ale věřte, že si svůj názor, i bez Vašeho dovolení, pane Tondo, klidně napíši. Rozhodně si nemyslím, že všichni ti, co zde napíší i svůj negativní názor na svého “neoblíbence”, by se nutně museli za něco stydět. Evidentně jste se do Savky zabouchl a chápu, že ze své role afektované fanynky nám to nedarujete. V opačném případě zde postrádám Váš komentář i k těm ostatním, co se zde dovolili vyjádřit ke svému “neoblíbenci”.. A k tomu Savkovi: určitě má pěvecký talent, který nechci zpochybňovat a možná by si i určitou omluvu ode mne zasloužil, pokud jsem napsal, že vůbec neumí zpívat. Ale ať se Vám to líbí nebo ne, stojím si minimálně za tím, že jeho fyziognomické kvality a bohužel ani pěvecké mi blízké nejsou a mám prostě potřebu zde, ve vztahu k muzikálu R&J, na to upozornit.


  • Radek

    Katka: Víceméně s tím názorem na české adaptace světových muzikálů souhlasím. Jen bych mezi ty hodně dobré asi zařadil, kromě Bídníků (1993), také Jesus Ch. S. v pražské Spirále. K těm dvěma hlavním protagonistům se vyjádřit nemůžu, neznám je a zatím podle ukázek je soudit nechci. Určitě ale každý, kdo muzikál R&J zná, ho prostě bude srovnávat, a to jak s původní francouzskou verzí, tak i s těmi dalšími povedenými – já např. i s italskou.


  • John McQuack

    Bohužel tento projekt vynechám. Pro mě je osobně subjektivním problémem ukňouraná melancholická mne uspávající hudba. Pod pojmem muzikál si představuji něco jiného. Snažil jsem se poslechnout celý muzikál na youtube, ale bohužel – mě se to nelíbí. Přeji ostatním, aby byli spokojení a představení si užili, ale já jsem nechal propadnout i rezervace vstupenek na 2 veřejné generálky. Vzhledem, že jsem k tomuto projektu skeptický, zdržím se jakýchkoliv diskuzí k obsazení.
    (Pro mě jsou ty “pravé”: RENT, Les Miserables, Cats, Pokrevní bratři a Fantom opery.)


  • tonda

    Radku, reaguji na vás, protože vy jste zvolil nejurážlivější tón negativního vyjádření. Ale děkuji za odpověď, přesvědčil jste mě o tom, že jste Tomáše Savku od dob Superstar pořádně neviděl a veškerou svou argumentaci máte postavenou na jeho tělesných proporcích. To mi na utvoření obrázku o vás stačí :))) Shakespeare totiž psal hry jen pro herce do 65 kilogramů, že? :D


  • tonda

    P.S – A vůbec nejde o to, že jste se navezl zrovna do Tomáše Savky. Stejně tak bych se zastal třeba Davida Uličníka, který možná nemá ideální postavu, ale je to fenomenální zpěvák. :)


  • alena

    Popravde jsem velmi napjata. Vladka Skalova vyborne zpiva a asi je to moc sikovna holka, jen je zoufale nesympaticka. Ma v obliceji neco co me drazdi a to k Julii proste nesedi. Jana Zenahlikova ma nádherný hlas, pani Musilova je obrovsky špatna. Evidentne na to pevecky nema. Je to cele strasne na hraně a urvane. Nerozumim ctyrem alternacim ale alespon se muzu nekterym lidem doufejme vyhnout. A proc nemuze mit Romeo vic nez 150cm? (To zertuju samosebou).


  • Zdeněk

    Vladka Skálová je velmi milá a příjemná mladá slečna na kterou se velmi těšim stejně tak na Andreu Gabrišovou která se od soutěže cesta ke slávě velmi zlepšila což dokazuje ve Fantomovi a podle ukázek i třetí alternantka nemusí být vubec špatná.


  • Alena K.

    Tady je pořád zvykem dělat závěry předem, přitom to, jak kdo svou roli zvládne, se pozná až na podzim, po pár představeních, v kontextu celého příběhu, v kostýmech, na scéně. Soudit z ukázek, nebo podle seznamu jmen, natož podle fyzického vzhledu, když ještě nevidíme výsledek, je nesmysl. Osobně jsem na toto zpracování moc zvědavá a těším se. Věřím, že mě muzikál s nádhernou hudbou, docela pěknými texty a pod režijním vedením pana Vaculíka určitě nezklame. Jediné, z čeho mám tak trochu obavu je to, jestli je šance, aby se tak velká kapacita opravdu naplnila a třeba po měsíci nedocházelo k nějakému umělému zmenšování sálu. Každopádně držím palce! :-)


  • Radek

    Tonda: S Davidem Uličníkem určitě souhlasím a jeho výstup se Savkovým je pro mne nesrovnatelný. Myslet si klidně můžete, že jsem Savku neslyšel, nebo co všechno ještě k tomu, za svým názorem si stojím. Překvapuje mě, z jaké pozice si mě dovojutete poučovat, jakým způsobem mám vést kritiku. Pořád si říkám, že jsem daleko od toho klesnout na Vaši úroveň argumentace, ale nedá mi to :) Ale k Vaší ironické poznámce k tomu, pro jaké herce psal právě Shakespeare, se vážně odpovědět nedá. Myslím, že sociální aspekty renesančního dramatu v kontextu soudobé muzikálové tvorby nejsou na pořadu dne ;)

    PS. Savku jsem bohužel zpívat slyšel, nebojte ;) Měl jsem možnost v Draculovi a v Lucrezia Borgia. Jsou to pěkné muzikály, v nichž až tak Savku neřeším jako v případě R&J, který je mojí srdeční záležitostí. Prostě si myslím, že by role Vévody Veronského mohla být obsazena vhodněji (v mých představách např. Csongorem Kassaiem – teď samozřejmě bez ohledu na to, zda by o roli měl zájem, nebo ne).


  • Renata

    Vlaďku Skalovou jsem viděla v Bídnících jako Eponinu. Zpívala skvěle a byla moc milá a příjemná. Doufám, že stejná bude i tomto muzikálu.


  • Tom

    Nevim jak nekdo může vubec rict, ze Vladka Skalova neumi zpívat! Videl jsem ji v Bidnicich jako Eponinu a byla naprosto skvělá a i slzicka ukapla. Myslim si, ze je to velky talent, ktery uz ukazala i pri svych sansonovych koncertech.


  • lili

    Tondo, nemá význam se s Radkem pouštět do sáhodlouhých diskuzí. Ten člověk má sám se sebou problém. Při každé příležitosti se do Tomáše naváží. Možná mu Savka kdysi šlápl na kuří oko a on mu to nemůže zapomenout. :-) Tak jako tak Tomáš tuto roli hraje i v Bratislavě, takže asi je dobrej, když si ho vybrali na stejnou roli i do Prahy.


  • tonda

    Lili, taky si myslím. Házení hrachu o zeď. :) Proto už jsem ani nereagoval.


  • Olynka

    Jááá se těšííím :D


  • Radek

    Koukám, že Lili(th) se spikla s Luciferem — alias Tondou — a táhnou do boje proti kritikům Tomáše Savky :) Pánbůh jim to zaplať! :)

    Ona všechna ta místa v hledišti na hlavním podlaží, tj. 1 172 míst, stojí v průměru 823 kaček, s čímž já osobně nemám vůbec problém. Soudě však podle reakcí mých kamarádů a známých, kteří tento muzikál neznají a je to pro ně žánr, na který nechodí každý den, tak poté, co se zeptali, kdo tam hraje a zjistili, že Vondráčková, Savka a přidali ještě další jména (která mně osobně nevadí), na R&J je bohužel nedostanu. A to i přesto, že tomuto muzikálu dělám kolem sebe docela velkou osvětu. Pokud je propagace tohoto muzikálu slepě cílena především na příznivce Heleny Vondráčkové, Tomáše Savky a pod., a takovými lidmi má být to hlediště při každém představení naplněno, je čistě z mého pohledu(!) tato představa “velkolepá”. Na muzikál se moc těším, a pokud tam zrovna chytnu ty dva výše jmenované, budu třeba příjemně překvapen nebo naopak zklamán, tak dám tomuto představení ještě nějakou šanci — zajdu znovu, pokud davy nevyprodají lístky, a uvidíme.. Bohužel vím o lidech, kteří na to prostě nepůjdou ani poprvé :/


Novější komentáře »