Recenze a reportáže

Karlínská “Lucie” na premiéře prolomila čekání nadšením i rozpaky


Ve čtvrtek 31. října 2013 se premiérovým divákům oficiálně představil nový český muzikál Hudebního divadla Karlín Lucie, větší než malé množství lásky s písněmi legendární české skupiny Lucie. Ani my jsme na premiéře nechyběli, s mírným odstupem teď nabízíme první redakční pohled na tento očekávaný projekt…

Hudební divadlo Karlín sází ve svém nejnovějším muzikálu především na nesmrtelné hity skupiny Lucie, která nyní zažívá velký comeback a chystá se na turné 2014. Na jevišti v doprovodu skvělého živého orchestru ožívají hity jako Chci zas v tobě spát, Medvídek, Lucie, Dotknu se ohně, Amerika, Panic, Černí andělé, Troubit na trumpety, Tereza, Všechno ti dávám, Srdce, Zkamenělý dítě nebo Sen. V nových instrumentacích Martina Kumžáka dostávají známé písně svěží nádech a v několika případech překonávají i originál, např. Pohyby nebo Svítání jsou v muzikálové verzi mnohem lepší.

Lucie, větší než malé množství lásky

Lucie, větší než malé množství lásky

Největším problémem muzikálu je však libreto Tomáše Belka, které přináší netradiční love story Daniela a Lucie. Texty písní Lucie nejsou zrovna vhodné pro jakékoliv zakomponování do děje, proto není divu, že i hlavní linka je značně abstraktní. Téma drogové závislosti parafrázované na schopnosti létání v retrospektivním vyprávění však není podané nejlépe, dialogy se snaží být až tak hloubavé, že ztrácí smysl. Tajemnou a depresivní atmosféru musí vyvažovat humor, který mnohým divákům připadá vulgární a nehodící se do prostor karlínského divadla. V muzikálu se navíc nalézá mnoho postav, jejichž přítomnost je pro děj zcela bezvýznamná.

Režisér Petr Novotný se snažil obsahovou roztříštěnost zachránit, představení obsahuje několik vizuálně i režijně zajímavých momentů i nápadů. Celkově ale působí velice klipovitým dojmem a je cítit, že písně jsou do děje uměle naroubované. Kromě kolísavého tempa vypadá muzikál na některých místech jako sešitý horkou jehlou a nedomyšlený do detailů, především pak úplný závěr.

Scéna v tiskárně

Scéna v tiskárně

Choreografie Pavla Strouhala není revoluční ani nikterak originální, ale patří k lepším složkám inscenace. Nejvýraznější je skvělé taneční sólo při písni Lucie, zaujme také choreografie u Chci zas v tobě spát, která připomíná moderní balet. Na druhou stranu se dramaturgicky do tohoto emočně vypjatého místa představení nehodí a jen odvádí pozornost od výkonu hlavního představitele – ani karlínskému muzikálu se tedy nevyhnul jeden z nejtypičtějších úkazů české muzikálové scény.

Výprava Michaely Horáčkové Hořejší je ještě více minimalistická než u karlínské Aidy a v základu se spoléhá jen na dva univerzální bloky a mostní konstrukci. Ke slovu tak přichází hra se světly a použití filmových projekcí F. A. Brabce. I když se místy podaří vytvořit vizuálně působivou scénu, celkově působí velké jeviště Karlína poněkud prázdným dojmem. Opravdu profesionálně zpracované je létání hlavních hrdinů, které je i z první řady téměř neodhalitelné a nemusela by se za něj stydět žádná zahraniční produkce.

Černí andělé a crazy kostýmy Michaely Horáčkové Hořejší

Černí andělé a crazy kostýmy Michaely Horáčkové Hořejší

V hlavní roli Daniela se na premiéře představil již ostřílený muzikálový zpěvák Václav Noid Bárta, který si i zde podmanil diváky charismatickým hlasem a přirozeným hereckým projevem. Jeho podání písně Chci zas v tobě spát patřilo k vrcholům večera – i jen kvůli této jedné písni v Noidově podání by se vyplatilo tento muzikál vidět.

Titulní roli Lucie ztvárnila Barbora Poláková, která skvělým herectvím vytvořila postavu zahalenou tajemstvím, které nás bavilo odhalovat. I přes zajímavou barvu hlasu však bylo znatelné, že hlavní pěvecká role v muzikálu je na ni příliš velké sousto. Když se ale zpětně ohlédneme, tak herecký výkon byl natolik dobrý, že horší zpěv není tak velkou vadou na kráse.

Václav Noid Bárta a Barbora Poláková

Václav Noid Bárta a Barbora Poláková

O humornou složku premiéry se svým charakteristickým způsobem postaral Pavel Liška, který po herecké stránce nepřinesl nic nového, ale diváky pobavil. Dobré vtipy střídaly ty horší (jak už to bývá), skutečným problémem však byla délka jeho výstupů, především pak jeho one-man-show kolem písně Panic. Svérázná divácká anketa v hledišti pobavila, ale okatě nahraná a protahovaná interakce s jednou z divaček již byla příliš dlouhá. Stejně tak zbytečné dovysvětlování, jak je to vlastně s Jáchymovým panenstvím.

Velký prostor dostal v činoherní roli policejního vyjednavače Karel Roden, jehož snažení však opět hatí scénář, který postavě nepřikládá žádný význam ani pointu. Roden tak působí jen jako ironický komentátor Danielova vyprávění. Po herecké stránce se mu jistě naskytly zajímavější role, ve kterých se mohl lépe předvést.

Karel Roden jako policejní vyjednavač Boris

Karel Roden jako policejní vyjednavač Boris

Stejně zbytečně působí postava Jiřího Korna, která v muzikálu plní jen funkci „toho, kdo zazpívá Medvídka“. Korn se i díky kostýmní stylizaci skvěle proměnil v arogantního chlípného majitele tiskárny a předvedl tradičně profesionální výkon.

Kateřina Sedláková v postavě Andrey, přítelkyně Daniela, má tak malý prostor, že se nedá příliš zhodnotit. Stejně tak Rudolf Kubík a Ivana Andrlová v dvojrolích rodičů, kterým ještě autoři „nadělili“ jeden z nejpitomějších dialogů v českém muzikálu.

Jiří Korn a jeho Medvídek

Jiří Korn a jeho Medvídek

Lucie, větší než malé množství lásky byl projekt s ambicemi, které byly možná až příliš velké. Možná potřeboval titul více času, jak po autorské, tak inscenační stránce. Možná je toto maximum, které se z písní Lucie, potenciálu tvůrčího týmu a hereckého obsazení dá vytěžit.

Tříhodinová podívaná má momenty, kvůli kterým bych návštěvu Hudebního divadla Karlín doporučil – skvělé provedení známých písní Lucie, ústřední dvojice představitelů, choreografie, tajemná atmosféra, létání. Na druhou stranu se vždy z mysli vynoří momenty, které už za to tolik nestojí – velice špatně uchopený scénář a dramaturgie, příliš (i někdy nevkusného) humoru, nedotažená výprava a nápady. Rozhodnutí nechám na vás, jisté ale je, že Lucie nepatří k milníkům českého muzikálového divadla, spíše odráží jeho současný stav komercializace.

Patrik Děrgel (Daniel) a Eva Burešová (Lucie) v jedné z intimnějších scén muzikálu

Patrik Děrgel (Daniel) a Eva Burešová (Lucie) v jedné z intimnějších scén muzikálu

Lucie, větší než malé množství lásky

Lucie, větší než malé množství lásky

Krev a rock'n'roll

Krev a rock'n'roll

Autorem oficiálních tiskových fotografií je David Kraus. Fotografie nepochází z recenzované premiéry, vyskytují se tedy na nich různé alternace.

 


Recenze a reportáže
“Vražda za oponou” – bláznivá detektivní komedie či pocta divadelnímu kumštu?
Recenze a reportáže
RECENZE: Muzikál TARZAN, tak trochu za očekáváním
Recenze a reportáže
Monty Python’s Spamalot v Brně aneb Jak zkusit rozlousknout dramaturgický kokosák
  • Mirka

    Děkuji panu Košatkovi za recenzi, už jsem myslela, že se jí ani nedočkám. Na Lucii se zatím totiž nechystám a tak jsem se těšila na jeho názor. Sice po jejím přečtení nejsem rozhodnuta na toto dílo nějak pospíchat, ale počkám si na ohlasy.


  • Nick

    Téměř 100% souhlas s recenzí… Pro mě bohužel výsledný dojem spíše negativní – ten konec je opravdu příšerný…


  • P@vel

    Za prvé, výborný tah skupiny Lucie, jak vymlátit ze svých hitů maximum – jednak rozjedou turné a dále prezentují svou tvorbu v muzikálu. Takže, kdo nestihne koncert má šanci slyšet živé podání jejich písní v HDK.
    Tak z 90 % souhlasím s autorem!
    Instrumentace jsou lepší – samotnému se mi vrylo “Svítání noci” dost pod kůži. Musím předeslat, že nejsem skalní fanoušek kapely, neznám detailně texty, takže ani nevím, nakolik byly upraveny, zda byly upraveny vůbec.
    Libreto považuji za slabé, ústřední zamilovaný pár Daniel do Lucie rozehrají příběh, který je podivně ukončen. Další postavy mi přišli absolutně navíc (šéf tiskárny, rodiče). Vulgarismy mi vadily, avšak opět se potvrdilo, že v promluvě jednotlivých akterů na publikum zabírají – pobaví je.
    Písně zásadně neposouvají děj, ano, jsou klipovité ale kladem je, že jednotlivé vstupy nejsou přerušovány “zatmívačkami”.
    Při “Chci zas tobě stát” mě odváděl taneční výkon od zpěvu Daniela, škoda.
    Scéna prostá, dotáčky na mě působily místy zcela zbytečné – př. prezentace prací Lucie. Musím také vyzdvihnout létání, jako ať jsem se soustředil, jak mohl, odhalit nic nešlo, navíc tomu dopomáhala řasená tkanina, která případné lanka zneviditelní – velmi podařené, tleskám, iluze je dokonalá.
    NOIDa jsem viděl, písně zpívá výborně, herectví trochu pokulhává. Jako Luii jsem viděl Emmu Smetanu – velmi mě překvapila – pozitivně. Působila záhadně, tvrdě – ví co chce, ale přesto má strach.
    Rovněž souhlasím s přílišnou délkou Jáchymova výstupu před Panicem. Trochu mi vadí, že na scéně hudebního divadla jsou činoherní herci, od činohru tu jsou diná divadla, ale to nechme… Martin Písařík byl skvělý a je jistě miláčkem publika. V okamžiku, kdy požadoval stažení opony ve mně vzbudil očekávání obrovské scény, avšak přišlo zklamání. Konstrukce se 4 tanečnicemi…
    Plně souhlasím, že důvody, proč na představení jít jsou známé písně, ústřední dvojice, létání, atmosféra a choreografie. Na druhou stranu představení ničím nepřekvapilo, příběh je podivně zkonstruován.


  • Ivan

    Autor: “zaujme také choreografie u Chci zas v tobě spát, která připomíná moderní balet. Na druhou stranu se dramaturgicky do tohoto emočně vypjatého místa představení nehodí a jen odvádí pozornost od výkonu hlavního představitele”
    P@vel: “Při “Chci zas tobě stát” mě odváděl taneční výkon od zpěvu Daniela, škoda.”
    Chodte na konzerty, kde na jevisti stoji samotny zpevak a zpiva. Nebo si kupte rovnou CD a posluchejte to doma, at Vas nic nerusi.


  • Marek Kožušník

    Pavle, díky (konečně! :-) ) za recenzi. Taky s ní souhlasím téměř do puntíku. Obecně mi princip hit muzikálu vadí – je to totiž podle mě princip navýsost komerční a tak trochu nedivadelní. Jsem asi idealista, ale nejdřív by se měl zrodit příběh, pak všechno ostatní. Jediným případem, kdy jsem hit muzikál v pražských divadlech sežral i s chlupama, byl Osmý světadíl v Kalichu. Příběh byl sice taky dost šroubovaný, ale Ján Ďurovčík je velký srdcař a inscenoval ho uvěřitelně a emotivně.
    Přesto si myslím, že každé komerční soukromé divadlo má svaté právo hit muzikál uvést (Láska je láska, Osmý světadíl, Děti ráje,…), právě proto, že je komerční.
    Proto je podle mě chybou uvedení Lucie v Karlínském divadle (zřizovatel hlavní město Praha), které by mělo uvádět tituly s přesahem, jaký si soukromé divadlo nedovolí z finančních důvodů. Je škoda, že jediným takovým přesahem HDK je (skvělý) živý orchestr.
    Naopak vůbec nesouhlasím s názorem P@vla v diskusi (“Trochu mi vadí, že na scéně hudebního divadla jsou činoherní herci, od činohry tu jsou jiná divadla.”)
    Je smutné, že si pražští muzikáloví diváci tak rychle zvykli na “chodící zpěváky” a činoherní herectví nevyžadují.
    Jsem moc rád, že to v Karlíně začíná fungovat i u hlavních rolí.

    Proto je pro mě pořád pražskou muzikálovou událostí desetiletí letošní letní uvedení muzikálu Rent v divadle Na Prádle. Následují Pokrevní bratři z Blaníku v roce 2004 a Cats z téhož roku. Nejpoctivějším pražským muzikálovým divadlem pro mě zůstává Kalich.


  • HONZY

    Muzikál LUCIE, VĚTŠÍ NEŽ MALÉ MNOŽSTVÍ LÁSKY nenaplnil velké očekávání.Zůstal stát na půli cesty.Největším kamenem úrazu je velmi slabý děj se spoustou vulgarismů.S tím nedokáží moc udělat ani populární herci K.Roden, P.Liška, Vl.Beneš.Sled písní skupiny Lucie děj nijak nespojuje ani neposouvá.Pochválit je třeba hlavně pěvecký výkon V.N.Bárty v hlavní roli.Jeho zpěv dobře funguje s výborným zvukem orchestru M.Kumžáka.Na velké scéně HdK se poněkud ztrácí úsporná scénografie, včetně kostýmů.Zkrátka muzikálu chybí více emocí a velké finále celkový matný dojem nezachrání.Předpremiéra 30.11.13 Hodnocení 50% .


  • Kamil

    Zda se mi,ze jsem jediny,ktery ma pocit.ze videl docela chytry pribeh s dobrou muzikou,kde nejslabsi byla rezie,ale presto se stalo “neco”,co bezne muzikaly prekracuje?


  • Adam

    Nechápu co komu vadí na tanci v muzikálu. Scénář mi přijde dobrý nápad dobře napsaný, plný nápadů, samoúčelné vedlejší postavy bych odpustil, trošku vadí dlouhý výstup před oponou ( Liška, Písařík). Režie je poctivá, jde do hloubky, dobří herci toho dokážou využít. Rád bych vyzdvihl Noida, jeho herectví je o několik pater výš než před pár lety.
    Aranže, orchestr,pěvecké výkony skvělé, předčily očekávání. Činoherní úroveň iž bohužel není tak vyrovnaná. Skvělá scéna, kostýmy, světla. Projekce nic převratného, na to slavné jméno autora. Trik létání je na světové úrovni, za to by se nemuseli stydět nikde. Choreografie nad Karlínským, už tak velmi slušným průměrem. Ta závečná mi nevadí svoji existencí, snad jen v určitých chvílích jakoby se svým tempem “utrhla” od hudby. Skvělé taneční výkony ! Jen škoda že se kvůli scéne ztrácí efekt tanečního čísla “u tyče” Jinak ale tanec je jistota HDK a tohle představení to jen potvrzuje. Taneční sólistka z písně “Lucie” na premiéře podala výkon v Česku nevídaný. Pro mě jedno z nejlepších představení v Praze a v HDK druhé po Ježíšovi.
    A ještě podotýkám, nikdy jsem nebyl fanoušek téhle kapely, hodnotím opravdu to co jsem viděl v divadle, 1. premieru a jednu z repríz.
    Pokud bych měl hodnotit, dal bych 80% vzhledem k slabšímu herectví některých alternantů.

    Pane Kožušník, oceňuji že se jako jeden z mála podepisujete ( potřebujete snad voľňásky do Kalicha ? ), ale dovolte otázku. Proč komerční divadlo hitmuzikál může a městské nikoliv ? Nemělo by naopak dotované divadlo podporovat původní tvorbu a komerční scéna dělat představení typu Bídnící, Cats, Rent…. ? Mě osobně víc vadí že Karlín uvádí AIDU s medialní hvězdou a neherečkou Lucii Bílou v hlavní netitulní roli.


  • Marek Kožušník

    Adame, volňásky do Kalicha opravdu tuto cestou nepotřebuju. :-)
    S tím, co píšete o Aidě a Lucii Bílé, absolutně souhlasím. S každým slovem.
    Co se týká hitmuzikálů – když divadlo uvede představení, které stojí na hitech jedné z nejpopulárnějších českých kapel, nedá se asi úplně mluvit o původní tvorbě. To se pak prostě hlediště plní lépe. Kdyby se HDK rozhodlo vytvořit muzikál podle scénáře Tomáše Belka a hudbou někoho stejně známého, bylo by to něco jiného. A nebo kdyby se ze své (dotované) silnější pozice pokoušelo rozbít některé nešvary pražského muzikálu – aby se přestalo chodit na chodící zpěváky, aby se vedle pěveckých, seriálových a hereckých hvězd začaly rodit i muzikálové hvězdy se srovnatelnou popularitou. Aby se konečně začalo chodit na konkrétní představení a ne právě na ty popové hvězdy, které v muzikálech hrajou, nebo na největší hity Lucie.
    Ale to už bychom se brzy dostali k otázce, jestli má být tvorba muzikálu spíše podnikatelský záměr nebo výsledek uměleckého přetlaku, a to je na úplně jinou debatu. :-)


  • Marek Kožušník

    Ještě Adam: A plným jménem se podepisuju proto, že nemám rád anonymní internetové diskuse. Kdybychom spolu takhle o muzikálech kecali třeba v klubu Karlínského divadla, taky bychom oba věděli, koho máme před sebou. A že nemáme pomlouvat tak nahlas, protože u vedlejšího stolu sedí Egon Kulhánek s Pavlem Polákem. :-)


  • boby

    Pane Kozusniku, vy mate skutecne patent na rozum, klidne se prihlaste do vyberoveho rizeni na reditele nebo umeleckeho sefa. Karlin bylo vzdycky divadlo, kde se muselo hrat pro lidi. A ze se jich tam vejde. Z pretlaku se hraje bud mezi z radosti nebo nutnosti. Uznavam, ze takto vznikl skvely Rent a jeste lepsi Sweeney Todd – ale budte si jisty, ze kdybyste si poridil tyhle muzikaly jako profi scena – naklady vam vyleti do nebes. Sance, ze by se Rent hral treba v Karline pro 900 lidi v x desitkach reprizach – to je risk, do ktereho neslo ani Brno. A vedelo proc.


  • Egon Kulhánek

    Marku velmi hezky hovoříš o těch nešvarech. 5 x do týdne plníme 921 míst, což není sál vhodný na přílišné experimenty. I přes to, že nás podporuje město, před poloprázdným sálem hrát nemůžeme. Když pak stahujeme muzikál před 100 reprízou, právě kvůli tomu, že se neprodává, je z toho smutno všem. Takže, když porušíš zákonitosti, které fungují a které známe je z toho posléze smutno v první řadě těm, co na tom pracovali. A to je úplně jedno, jestli se jedná obsazení, nebo o neznámé autory. Na konkrétní představení bez toho, že vyjdeš vstříc divákům, prostě nepřijdou. To máme vyzkoušené. Můžete o tom diskutovat, můžeme se o tom klidně i přít, ale to je tak jediné co s tím můžeme dělat.


  • tomtom

    Viděl jsem původní český muzikál, kde pravděpodobně jako první vzniklo libreto.Jmenoval se ,,Kladivo na čarodejnice,, a oproti Lucii, kterou jsem viděl na předpremiéře, to bylo nesnesitelné utrpení, včetně toho libreta.Hudba jakože původní, nicméně jedna z krádeží století.Celé dohromady jeden velkej amatérizmus.Nenechte se nasrat Lucie, nic není dokonalý a nic se nezavděčí všem ale potrefený husy a další co nic neuměj se s ověřenou pravidelností ozívají jako první a často jediní.Lucie splňuje aspekty profesionálního hudebního divadla.Je to názor autorů a tvůrců dělaný pro lidi a né pro hrstku víte čeho :-)


  • Zdeněk

    Tak to se musím zastat Kladiva. Kladivo bylo jedno z těch lepších muzikálových děl v Praze.


  • tomtom

    pak jsme na tom hodně špatně.Nicméně Lucie patří k těm několika málo, které mohly nést alespoň elementární kvalitativní nároky, jako např původní Les Mis, Jesus, Cats, Kudykam,Robin Hood, Pomáda
    Zbytek jsou bohužel povětšinou jen špatné vtipy …
    Promiňte ale dál již nebudu ragovat.Měl jsem potřebu vyjádřit se k laické ,,recenzi,, pana Košatky a k některým komentům, ale mam lepší věci na práci. Respektuji Váš názor a své vědění si ponechám.


  • Marek Kožušník

    Já přece Egone moc dobře vím, že to není lehký. A že mluvím o ideálu, aspoň co se týká vkusu pražského diváka, jeho peněženky, ovlivnění masmédii, místní muzikálovou historií atd. Ale postupnými malými krůčky se třeba jednou něco změní. A na tyhle malé krůčky má podle mě nejlepší podmínky právě Karlín, díky způsobu financování.


  • Bidnik

    Lucii jsem nevidel, ale Kladivo byl jeden z nejhorsich muzikalu, co jsem kdy videl. I kdyz verim, ze byl delany ze srdce.


  • Egon Kulhánek

    Marku, myslíš to dobře, bohužel z mé zkušenosti buďto děláš tak malé krůčky, že si jich nikdo téměř nevšimne, anebo uděláš krok a máš jistou, že šlápneš vedle.


  • Marek Kožušník

    No jo, to máš pravdu. Začarovanej kruh. :-)


  • Egon Kulhánek

    Věř mi, že mě to netěší :-(


  • Tom

    E.Kulhánek:Pane řediteli,můžeme se na něco těšit ještě v této sezoně? Uvítali bychom nějaký klasický muzikál nebo operetu. Děkuji.


  • Jana

    Dobrý den,

    chtěla bych se zeptat, jak dlouho přibližně představení trvá?
    Děkuji.


  • HONZY

    Muzikál Lucie … v HdK trvá cca 2h.50min.


  • klokan1221

    Souhlasím s “recenzí”. Problém tohoto muzikálu samozřejmě začíná u scénáře. Ze špatného scénáře, těžko něco vydojit…


  • Káťa

    Taky si myslím, že Kladivo byl dost dobrý muzikál. A Lucii jsem zatím neviděla, ale na představení se chystám, abych si udělala vlastní názor.


  • Gerlre

    Na tomto muzikálu jsem byla na předpremiéře a rozhodně bych znovu už nešla. David Kraus se mi tedy v roli Daniela líbil, ale Ema Smetana jako Lucie teda rozhodně žádnej zázrak nebyla (a jak tak koukám tak ani Poláková). Jinak taneční choreografie se mi líbila. Sprostá slova bych vynechala úplně myslím si, že nemají v takovémhle muzikálu vůbec co dělat.. Létání bylo sice zajímavé, ale já si třeba závěsných “lan” všimla.


  • pavel

    Dobry vsem,chystam se na tento muzikal a trosku mne vase prispevky zklamaly,tak nevi zdali jit ci ne a kdyz uz bych sel poradte kde je nejlepsiza info vyhled,at i z toho nemam zkazeny zazitek vsem dekuji


  • pavel

    a kdyz tak muj mail dekuji 28101971@seznam.cz


  • Terka

    Tak mě se to líbilo:) nebudu hodnotit jednoduchost scénáře, neočekávala jsem hlubokomyslný děj, ale pocitově se mi to líbilo asi tak a klidně bych šla znovu. Choreografie u mě vyhrál medvídek ale ten podivnej balet u chci zas v tobě spát byl otřesnej. Jinak viděla jsem to s Rodenem, a byl dokonalej:)


  • thenardier

    tak jsem dnes viděl lucii…..po dlouhé době představení,kdy mě na děkovačce nebolely ruce…některé výkony fajn,eva burešová,super,noid,dobrý,ale jinak?vždyt ti herci nemají co hrát…natřískat tam milion vulgarismů,na které se bohužel lidi chytaji a smějou se jak pominutí,no to je umění…jako sorry,ale než tohle,tak to si radši pustim tv nova,která produkuje úplně stejné splašky…pane kulhánku,konečně odstupte,protože pokud jste schopen za celou sezonu vyprodukovat jen tento paskvil,tak nemáte ve vedení divadle více než štědře dotovaného státem co dělat!!!!!!!!!!!!!!!fuj fuj fuj


  • Věra Urbanová

    Byla jsem na stejném představení a Novu si místo něj pouštět nebudu :) Viděla jsem lidi, kteří zpívají a tančí s nasazením. Bavila jsem se. Viděla jsem velice svérázné představení, které bych čekala v divadle jiného profilu, než je HDK. Ale o to zajímavější se mi to zdálo, o to víc se mi líbily až psychedelické obrazy….. Bezesporu je to představení, které budí velké emoce. A v tom má ode mne jedničku a podtrženou. Někteří diváci odešli o přestávce domů možná právě pustit si Novu nebo jakýkoliv jiný podobný tv kanál. A dobře jim tak :) Evě Burešové a Noidu Bártovi tleskám!!!


  • thenardier

    madam,novu jsemsi rozhodně pustit nešel,protože na tuto stanici se nedá dívat tak jako na tento paskvil,plný vulgarismů a milionkrát připomínající,že vaculík hrál v lásce z pasáže.tento scénář by byl hoden opravdu jen pro novácké estrády


  • Věra Urbanová

    Tak jste se tam neměl tak dlouho trápit, nečekat až do konce a udělat si taky něčím dobrou náladu. Nám ji udělala Lucie :)


  • thenardier

    tak je mi vás upřímně líto,protože vám evidentně kespokojenosti stačí úroven stupidních seriálů tv nova


  • tom

    V.Urbanová – pokud se někomu líbí taková úroveň představení,tak to o člověku něco naznačuje!Do HDK to nepatří.Muzikál jsem viděl s 12 kolegy a všichni jsme o přestávce odešli.


  • thenardier

    tom:no ono to o lidech hodně napoví,opravdu je smutné považovat za kulturní a umělecké dílo to,co servírujou komerční televize ve svých stupidních seriálech.a úplně nejsmutnější je,že některým lidem tato úroven stačí už i na divadle


  • Věra Urbanová

    Slibuji, že se nad sebou hluboce zamyslím. A pokud to bude třeba, nechám se i veřejně intelektuálně zlynčovat!


  • thenardier

    dámo o to nikdo přece nestojí…mmch,viděla jste třebakalichovský osmý světadíl?tomu říkám dobře zvládnutý hitmuzikál,jehož děj dává i smysl,samozřejmě,jsou tam místa,která by šla dotahnout lépe,ale oproti luciije to jako od shakespeara


  • Bidnik

    Uz se poprali? :D


  • AjA

    S recenzi se ztotoznuju, mela jsem uplne stejné pocity. Nejlepší na představení byla hudba a vykony Noida a Evy Burešove. Myslím si, že některé výrazy do Karlína (vlastně do divadla vubec) nepatří. :-( Na Lucii nikdy více a mnohem raději si pustím originál CD.


  • Daniela

    No,my byli včera v HDK.
    Musím říct,velké velké zklamání…
    Příběh postavený na lásce,problémech,zklamaní??NE!!! Byla to snúška něčeho tak splácaného…Uff,nebýt písní od LUCIE,nedala by se Lucie shlèdnout…
    Nejsem “věčný” kritik,ale tohle neee.Vsuvky rodičů o domácím králikovi Mirkovi ( vtipně Donutilovi??? ),domu,hlíně,Bobovi Kleplovi- vrchol trapnosti.
    Nedostat ty lístky jako projev úcty a vděčnosti- tluču hlavou do zdi,že jsem vyhodila peníze oknem!
    Po druhé v životě jsem na závěr netleskala…a odcházela strašně sklamaná :-(


  • Blanka

    Včera jsem byla na muzikálu Lucie. Po přečtení předchozích příspěvků mám trochu strach jestli jsem vůbec normální? Jako fanynka kapely jsem byla nadmíru spokojená. Muzikál splnil moje očekávání,byly tu všechny hity,při Chci zas v tobě spát v podání Noida,jsem skoro nedýchala,úžasné. Všichni vyčítají vulgarní výrazy,ale mladí dneska ani jinak mluvit neumí. To je realita. Já za sebe musím všem moc poděkovat za skvělý večer a hlídám si program divadla,protože si k Vánocům hodlám nadělit vstupenky na muzikál Lucie.Už teď se moc těším.