Fermany

“HAMLET” – obsazení na září 2012


Přinášíme Vám obsazení muzikálu “HAMLET” na září 2012Fermany jsou posbírané z veřejně dostupných zdrojů, tj. ze stránek jednotlivých umělců , nejedná se o oficiální fermany divadla!

ČTĚTE VÍCE O MUZIKÁLU “HAMLET”!

Důležité upozornění! Všechny publikované termíny jsou pouze orientační a mohou se z důvodu nemoci/jiných pravocních závazků/či jiných důvodů kdykoliv změnit! Musical.cz nenese žádnou zodpovědnost za správnost termínů a nelze vymáhat žádné finanční ani jiné náhrady. Změny samozřejmě sledujeme a snažíme se do přehledů aplikovat, ale často se mění i přímo v den představení. Berte to tedy jen jako orientační přehled, který muzikálovým fanouškům pomůže vybrat správný termín představení.

Fermany jsou aktuální ke dni: 4.9.2012

(?) otazník u termínu znamená, že byl doplněn dle termínů kolegů, tzv. vylučovací metodou

čtvrtek 20.9.2012 11:00 – veřejná generálka
Hamlet – Ondřej Ruml
Claudius – Josef Vojtek
Gertruda – Marta Jandová
Polonius – Josef Laufer (?)
Horacio – Jan Tenkrát
Ofélie – ?
Laertes – ?
Hrobník, principál – Juraj Bernáth (?)
Helena – ?

čtvrtek 20.9.2012 18:00
Hamlet – Václav Noid Bárta (?)
Claudius – Janek Ledecký
Gertruda – Marta Jandová
Polonius – Josef Laufer (?)
Horacio – Petr Kutheil
Ofélie – ?
Laertes – ?
Hrobník, principál – Juraj Bernáth (?)
Helena – ?

pátek 21.9.2012 18:00
Hamlet – Ondřej Ruml
Claudius – Josef Vojtek
Gertruda – Marta Jandová
Polonius – Josef Laufer (?)
Horacio – Petr Kutheil
Ofélie – ?
Laertes – ?
Hrobník, principál – Juraj Bernáth (?)
Helena – ?

sobota 22.9.2012 14:00
Hamlet – Václav Noid Bárta (?)
Claudius – Josef Vojtek
Gertruda – Leona Machálková (?)
Polonius – Martin Pošta
Horacio – Jan Tenkrát
Ofélie – ?
Laertes – ?
Hrobník, principál – Tomáš Trapl
Helena – ?

sobota 22.9.2012 18:00
Hamlet – Václav Noid Bárta (?)
Claudius – Janek Ledecký
Gertruda – Leona Machálková (?)
Polonius – Martin Pošta
Horacio – Petr Kutheil
Ofélie – ?
Laertes – ?
Hrobník, principál – Tomáš Trapl
Helena – ?

neděle 23.9.2012 14:00
představení zrušeno

Kopírování a přetiskování sestavených termínů je bez souhlasu Musical.cz zakázáno!


Fermany
“KLÍČ KRÁLŮ” – obsazení na říjen 2012
Fermany
“LES MISÉRABLES – BÍDNÍCI” – obsazení na březen 2012
Fermany
“HAMLET” – obsazení na duben 2012
  • terezka

    super, děkuji :) bude zase Noid hrát jenom s Eliškou? :/


  • Renata

    Martin Pošta má na svých stránkách, že hraje Polonia 22.9. ve 14,00 i v 18,00 .


  • Briseis

    Eva Burešová jako Ofélie? Bude? :)


  • Veronika

    Mám dotaz ohledně veřejné generálky…kdy píšete v roli Claudia Janka Ledeckého, ale podle mých informací má Janek Ledecký na stránkách pouze 20. září od 18h. Navíc i Pepa Vojtek má na stránkách uvedeno, že by měl hrát veřejnou generálku?


  • Roman

    Kde ma Pepa uvedene terminy, nemuzu nikde jeho web najit??


  • Veronika

    Pepa mívá termíny uvedený na fanclubové stránce kabátu


  • Edward Hyde

    Láďa Korbel jako Leartes
    20.9. čtvrtek 11:00 a 18:00
    21.9. pátek 18:00


  • Martin K.

    Briseis: Bude – 23. 9. :-)


  • Briseis

    Martin K. – super, děkuju, konečně jí uvidím a budu mít všechny alternace “zmáknuté”, snad zase někdo neonemocní a Eva bude hrát.


  • Martin K.

    Také doufám, protože i mě tehdy utekla díky změně a jdu hlavně kvůli ni a Horaciovi. :-)


  • Oficiální fanklub – Václav Noid Bárta

    Dobrý den,
    potvrzuji termíny Vaška Noida Bárty.
    Kristýna Houserová, šéfová
    za Oficiální fanklub – Václav Noid Bárta


  • Oficiální fanklub – Václav Noid Bárta

    A ještě mám info o generálce Ofélie – Brigita Cmuchová
    Laertes – Láďa Korbel
    A 22. Ofélie – Eliška Bučková
    Laertes – Patrik Vyskočil.
    A ještě 23. Ofélie – Eva Burešová
    Laertes – Patrik Vyskočil. :)


  • Renata

    Představení Hamleta v neděli 23.9. je bohužel zrušeno.


  • Briseis

    No ale to mě strašně štve! Chtěla jsem tam vzít kamarádku, už mám i lístky!


  • Jana

    No to pěkně děkuji, jestli je opravdu to představení zrušené. Přijedou přátelé z Mnichova jenom kvůli tomu představení !


  • Martin K.

    Ano, i já dostal tuto zprávu před chvílí. Zuřím a ani se neptejte, co si o celém divadle Broadway myslím!!! PS: také mám vstupenky na 23. 9. – od samého počátku, co byly uvedeny do prodeje. Vzkaz divadlu Broadway: “Děkujeme!”


  • terezka

    No to mě teda taky pěkně štve… ! Nevíte jestli bude místo toho hrát Eva Ofélii alespoň někdy jindy?


  • Briseis

    Já jsem žádnou zprávu zatím nedostala. :/ čekám, až mi napíše Ticket Art nebo zavolá. Ano, také mám vstupenky na Hamlet na neděli od začátku. :/


  • Briseis

    ano, děkujeme Broadway divadlu, že jsme se to museli dozvědět z jiných zdrojů, protože na stránkách divadla to nikde není uvedeno. A jdeme raději do Kalichu. :)


  • Martin K.

    Tam je to alespoň o dobré záruce – vždy a na všem. Terezka: obávám se, že ne. Když už milostivě přidali pár představení a milostivě ji dali jedinou Ofélii, kterou ji záhy zase sebrali – jako na jaře, tak pochybuji… :-(


  • Jakub Korach

    !!!! Změna!!!! Brigita místo 21.9 bude hrát 22.9 od 18hod. Takže v pátek bude hrát buď Eva Burešová nebo Eliška Bučková!


  • Líba

    Tak to mě mrzí, že Brigita nehraje 22. odpoledne…:-(


  • Peťa

    Ondra Ruml bude hrát místo zrušené neděle v sobotu v 18:00 :-) .


  • Terka

    Néé, proč musí hrát v sobotu večer Ondřej!!! :/ :/ :/


  • Briseis

    Protoze je to fer. Generalka se mezi verejna preddstaveni nepocita, takhle kazdy Hamlet odehraje 2 predstaveni, stejne jako Horaciove. Tesim se na Hamleta a je mi jedno, kdo ho bude hrat.


  • Martin K.

    Eva jako Ofélie bude v pátek 21. 9. od 18h.


  • Briseis

    Ještěže jsem si předzásobila lístkem i na pátek. :)


  • Lenka

    Mám prosbu nevíte kdo bude hrát generálku 20.9.2012 od11:00 a 22.9.2012 od 14:00. Noid nebo Ruml a potom jestli Janek nebo Pepa.


  • bara

    20.9. 11:00 Ruml, Vojtek
    22.9. 14:00 Noid, Vojtek


  • gabinka

    22. večer bude ondra ruml?


  • Briseis

    Tak já si dávám “Hamlet – maraton” – Dneska dvě představení, zítra třetí a pak to shrnu. :) Konečně se dočkám poslední alternace Ofélie, nicméně na generálce dnes nebyla dlouhá pauza vůbec znát.

    Ráda bych ale takhle veřejně poděkovala jedné dobré a hodné duši, která mě přivedla do zákulisí, abych mohla potkat Honzu Tenkráta a Ondru Rumla, svoje největší muzikálové oblíbence. Sice mi už není -náct, ale radovala jsem se jak puberťačka :))


  • Martin K.

    “Je to blázen, je to on…” Ano, možná jsem pro někoho blázen, že jsem dnes viděl Hamleta popáté a stejně stále nemám dost… Proč? Protože je to tak krásný muzikál, že je to silně návykové. A proč ještě? Poněvadž bez několika lidí by nebyl Hamlet Hamletem… Poděkování tedy patří nejen Jankovi Ledeckému, kterému držím palce, “aby pravda zvítězila,” ale také především těm, kteří to vše ztvárňují n…a jevišti. Dovolím si za sebe jmenovat tyto: Ondra Ruml – HAMLET; Láďa Korbel – více rolí; Brigita Cmuntová – srdce, Eva Burešová – úkaz a nakonec jsem si nechal toho, kdo z menší role udělal roli velkou a téměř hlavní – díky jemu samotnému; Honza Tenkrát. Jediný Horacio! PS: v dubnu, po představení jsem psal, že se třesu. Třesu se i dnes… A že chlapi nepláčou? Já ano a nestydím se za to. “Sladké sny, můj princi!”
    PS: Těší mě, Briseis! ;-)


  • terezka

    Tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama :D Taky jsme byla dnes dvakrát a zítra se chystám znovu, už se moc těším na Evu jako Ofélii :) Hamlet je prostě paráda :)))


  • Abigail

    Já byla dnes potřetí a podle okolností se rozhodnu i zítra… takže “Je to blázen” se tu dá říct o více lidech. :-)
    Upřímně řečeno ale musím uznat, že přesně to opačné obsazení, než bylo dnes večer (s výjimkou Ofélie a Polonia) se mi líbí o kousek víc. Dnes jsem vlastně měla premiéru v obsazení Noid, Marta Jandová a Janek Ledecký. Moc mě překvapil Noid, sice to pro mě úplně není Hamlet, jak já ho vidím (přeci jen, já si ho při tom jeho dilema “žít nebo mstít se” představovala vždy tak, že chce spíš žít a jen tak pod vlivem okolností se tedy pomstí a to pro mě vystihl spíš Ondra), a ten projev by zkrátka mohl být lepší – herecký i “pěvecký” – ale on tak nějak celé to představení utáhne i když není v tom všem nejlepší… Fascinující… A v některých polohách se mi jeho hlas vážně obrovsky líbí. Stejně tak jako Marty Jandové, kterou jsem viděla prvně naživo. Je škoda, že jsou zase pasáže, ve kterých se “ztrácí”. Prostě Gertrudu pro mě zatím nikdo neuzpíval tak jako kdysi Elin Špidlová a v hereckém projevu zase zásadně vede Leona…
    Tak jako tak bych ale byla pro, kdyby mohli dávat Hamleta třeba každý měsíc jeden týden… Nemusel by se člověk honit jako šílenec do divadla x-krát za pár dní… Takhle s vyhlídkou že bude zase možná bůh ví kdy… “Je to blázen, je to cvok”


  • bara

    ano 22.9. hraje Ondra Ruml s Brigitou Cmuntovou


  • Briseis

    Abigail, souhlasím. Mám Noida moc ráda, ale Ondra svým pojetím Hamleta je mi bližší.


  • Martin K.

    Mám to úplně stejně jako Briseis. Noida jsem měl 2x a hned zezačátku; přišlo mi to dokonalé a ono to také dokonalé je, poněvadž jeho hlas se mi líbí a pranic mě jeho “řezy” nevadí. Potřetí jsem měl Ondru a byl jsem na vážkách. Dostal jsem se trochu do pocitu – jako při Robinu Hoodovi, kdy jsem měl při třetím představení Noida a pak za měsíc jsem viděl Tomáše Savku, kterého mám také rád v jakékoli roli, ale něco mi tam z Noida chybělo – byl to pouze ten úderný hlasový projev. Počtvrté a popáte jsem měl jako Hamleta také Ondru a nyní vím, že jako celek se mi více líbí Ondra. Kdo chodí často tak, jako my (že!?) :-), tak už pak hledáme a vnímáme jen detaily, takže je to o takovém tom pocitu a ne tolik o kvalitách, poněvadž ty tam jsou hodně, hodně vyrovnané. Ale o tom to právě je, že každý je jiný a tudíž každý si může vybrat a najít si v nich to své…


  • Briseis

    No já myslím, že Noidovi právě sedí … seděl? (hraje, nehraje, bude ještě?) Robin a to víc, než cokoliv. On je prostě tak trochu komik, podle mě mu ty vtipné pasáže sedí víc (hlavně ten dialog na kládě s Marianou, kdy klátili nohama :)), než dramatické a Hamlet je vlastně až na trio na hřbitově dramatická role. Jsem velmi zvědavá na Noida jako na Radama v Aidě, protože typově je úplně stejný, jako Radamové v zahraničních produkcích. Ale to taky zrovna není veselá role.
    Tomáš se mi taky líbí jako Robin, ale přece jen ho o chlup předhonil Noid. Ale oba jsou dobří, i když každý jinak.
    U Noida už začínám mít stejný problém, jako u Lucky Bílé. Už prostě vidím jen Noida a nejsem schopná vnímat ho jako tu postavu, co hraje. Neumím to lépe popsat, ale nemyslím tím nic zlého.


  • Renata

    Mám taky stejný pocit z Noida. Mám ho moc ráda, má zajímavý hlas, ale v Hamletovi se mi nejvíc líbila scéna s potulnými herci a scéna na hřbitově. To mu perfekně sedlo, herecky, pěvecky, tanečně. Taky si myslím, že je spíš komik než tragéd.


  • Abigail

    Tak jsem si říkala, že se mi to včera líbilo, pro mě zatím neznámé alternace příjemně překvapily a tak… Jen jsem si říkala, že bych se obešla i bez standing ovation, protože až tak dobré to pro mě nebylo. Dnes jsem stála mezi prvními.
    Nepochopitelné pro mě je, proč hlavní dvě alternace (střídají se nejvíc) Ofélie jsou Eliška Bučková a Brigita Cmuntová, když jak Eva Burešová, tak Dominika Richterová jsou tak výrazně lepší… Myslím, že tahle Ofélie se jim sakra povedla a je strašná škoda, že má prostor jen v Heleně, protože tam je ho zoufale málo. (A i tam se mi moc líbí, možná o kousek víc než dne první jiná Helena, kterou jsem viděla, Dominika Richterová, ale jak psal Martin, to už jsou detaily, kterých si všmáme my, co jsme tam každou chvíli.) Líbila se mi i Dominika Richterová a nevěřila bych, že to někdy řeknu, ale Vojtek je prostě lepší král. Z mého pohledu. Dnes mě o kousek víc zaujala i Marta Jandová, i když pořád mám připomínky, ale dnes mi přišla lepší než včera. A z nějakého důvodu, který nejsem schopná vysvětlit (nevšimla jsem si změny), se mi dnes velmi významně víc líbil Petr Kutheil (nejvíc z tohoto uvádění zatím – viděn potřetí).
    No a kapitola sama pro sebe je Hamlet. Měli nechat Ondru bez alternace. Na Noida se pěkně kouká, utáhne to, ale prostě tohle je Hamlet. Herecký výkon je minimálně o třídu výš, typově je to dokonalý Hamlet a pokud mu zrovna nepřeskočí hlas, tak se mi i hlasově líbí mnohem víc. Dnešní konec druhé poloviny představení mě v tom utvrdil… A zase jednou (poprvé v roce 2008, podruhé v obsazení Ondra Ruml-Jan Tenkrát někdy na jaře) mě na konci rozbrečeli… Dnes to byl Hamlet podle mého gusta (ačkoli i včera jsem byla spokojená) a jsem ráda, že mám-li teď na chvíli (snad jen chvíli) vydržet bez Hamleta, že byl zrovna tenhle poslední…


  • Briseis

    Tak já jsem dnes ukončila svůj “hamletovský triptych”, viděla jsem včera dvě představení a dnes jedno. Miluji ten muzikál.. ale to je asi jasné. :)

    Konečně jsem viděla Evu Burešovou. Čekala jsem, že bude dobrá, ale ona mě tím svým hlasem úplně přikovala k sedadlu. Má přesně tu barvu hlasu, co se mi líbí, takovou sytou, přirovnala bych ji asi k Magdě Malé, ta je stejně jako Eva fyzicky malá, ale hlas má ohromný. :) Škoda, že Eva nehraje Ofélii víc, v Heleně se nemůže tak moc ukázat. Herecky jsem jí věřila úplně všechno, v tomhle jsou s Brigitou úplně vyrovnané a utekly tak mílovými kroky Elišce, která je pro mě jako Ofélie emočně bohužel dost prázdná.

    Jako Claudia rozhodně preferuji Pepu, je takový živelnější, ale Janek hraje krále, který to v sobě dusí a pak se projeví a mám ráda oba. Před Jankem klobouk dolů. Málokdo tady v ČR umí napsat muzikál, který má kvalitní duety i tria.
    To samé platí o Martě, její hlas je pro mě silnější než Leonin.

    Petr Kutheil už nedělá moc “kutheiloviny”, spíš je takový umírněnější, hlavně když hraje s Ondrou, s Noidem řádí jak na rockáči, ale já miluji hlásek-sameťáček Honzy Tenkráta a i jeho empatičtějšího Horacia. Vždycky, když hraje duo Honza a Ondra, tak je prostě závěr dojemnější a víc si to užívám.

    A kdo to viděl víckrát? Všimli jste si, že Ondra pokaždé mění ten svůj “šílený výstup”? :D už jsem viděla šaškovský nos, hrátky s kytkou, sako naruby, krátké ručičky…. :) Je super, že to takhle mění a hlavně vypichuje jiné momenty, než Vašek a je mi jeho pojetí zkrátka bližší.

    Hlavně ať se Hamlet zase vrátí. :))


  • Abigail

    :-) Měla jsem to poslat o chvíli později a ještě doplnit, ale nevyšlo… Holt doplním takhle. Musím souhlasit s tím, že je Marta Jandová hlasově výraznější, ale mě na tom projevu něco vadí – pěveckém – a je to strašná škoda, protože myslím, že by mohla být ještě mnohem lepší… Ale hlavně na druhou stranu musím říct, že tady mi přijde emočně/herecky lepší Leona.
    A což je zajímavé, ačkoli se mi Brigita napoprvé líbila, po shlédnutí všech tří Ofélií musím říct, že jsou pro mě s Eliškou obě stejně slabé – jedna pěvecky, druhá herecky… Měli vyměnit Heleny za Ofélie… Protože až Eva má na to dotáhnout se za Dashu, která mě v tom kdysi skutečně “dostala”.


  • Briseis

    Máme stejné názory, Abigail. :) Já myslím, že Brigita se ještě vyzpívá, vždyť je jí kolik? 18?


  • Věra Urbanová

    Tak i já byla dnes ani nevím pokolikáté už :))) a zítra se chystám znovu. Jen tady vlastně tak přitakám. Přesto, že je Noid parádní chlap s hlasem jako zvon, Ondra mi přijde tak nějak hamletovsky opravdovější…. Ano, několikrát mu dnes přeskočil hlas…. Ale vždyť je to rozpolcený kralevic :))) Dnešní alternace jsem si prostě vychutnala. Mezi Pepou Vojtkem a Martou Jandovou létaly jiskry, úplně jsem Pepovi věřila, že měl staršího bráchu, který mu nesahal ani po kolena, ale zkrátka byl prvorozený :) Eva Burešová byla báječná. Tak jak mi Ondra herecky lépe sedí na Hamleta, Eva je pro mě ta správná Ofélie. Něžná, křehká… Láďa Korbel je výborný a kouzelnou vsuvku pro mě představuje hrobník Juraj Bernáth. Ano, Tomáš Trapl je fajn, ale Juraj mi přijde takový nějaký ještě slávou nezkažený :)) Prostě díky, díky, zítra na viděnou a snad to nebude naposledy…..


  • Martin K.

    Brigitka má v sobě takovou krásnou dívčí naivitu a to třeba dokonale vynikne ve scéně, kdy se zblázní. Že Eva nehraje téměř Ofélii je paradox – jednak díky jejím kvalitám a pak také, že na CD má jednu jedinou píseň a zrovna Sestru – tedy Ofélii. Stejný paradox je u Honzy Tenkráta, který je ten opravdový Horacio a zde mi promiňte moji neobjektivitu, protože jsem Petra ani jednou v Horaciovi neviděl- nechtěl jsem (a není to nic osobního, protože jeho hlas i zpěv se mi líbí), ale k tomuto “verdiktu” si dovolím použít svoji intuici, tak na CD má Honza pouze jednu jedinou stopu v písni Celej život kopu hrob a Petr je v několika skladbách. Nebo snad Honza je i v té poslední, kde říká “Sladké sny, můj princi?” :-) Ano, opět souhlasím, že duo Ondra-Honza je v závěrečné scéně nejemotivnějším okamžikem a to se nedá zahrát; to tam “uvnitř” musí být… Obávám se, že tento Hamlet byl asi poslední a moc mě to upřímně mrzí! Všem, kdo měli Evu Burešovou možnost shlédnout jako Ofélii, závidím. Omlouvám se za mírný pesimismus, ale však vy víte… :-)


  • Věra Urbanová

    Na Honzu Tenkráta jsem v tom nadšení úplně zapomněla! Ten mi dnes hodně chyběl. Ano, Petr se oproti představením před prázdninami uklidnil. Už mi nepřijde, že se chce ukázat, ale že hraje pro ostatní…. Přesto Honza je prostě herecky tak nějak jiná káva. Přijde mi takový nesobecký Horacio, u kterého mám pocit, že je z Hamletovy smrti opravdu zdrcený. Takže také hlasuji pro duo Ondra – Honza :))


  • Mirka

    Tak se přidávám k těm ,kteří měli možnost vidět Hamleta v tomto týdnu. Nebudu zde opakovat slova chvály, je to opravdu neskutečně krásný muzikál,ale nedá mi to nepřipojit se ke kladnému hodnocení Honzy Tenkráta .Když hraje Horácia ,tak mám celé představení pocit, že opravdu Hamleta ochraňuje, že je to kamarád nad kamarády.Konečnou scénu není snad nutné ani zmiňovat,viděla jsem slzy i u chlapů. Opravdu nádhera a musíme doufat, že se nám Hamlet někdy vrátí.


  • Lucie

    Včerejší večerní představení naprostá bomba. Ondřej fantastický a na konci jsem mohutně zamačkávala slzy. Opravdu nechápu, proč má tento kvalitní muzikál jen tak málo nasazení. Doufám, že se brzy vrátí. Děkuju všem účinkujícím a všem, co měli s muzikálem co do činění. Připravili jste mi několik opravdu nádherných večerů. Lucie


  • Jana

    Souhlas – Vcerejsi vecerni predstaveni naprosta bomba. moc se mi libil patrik Vyskocil


  • adriana

    Ja som bola v sobotu od 18,00. Bolo to fakt neopisatelne. Ondra je proste naj…vyraz, prejav, spev…krasa. Pridavam sa k nadsencom Hamleta a vsetkych muzikalov vobec. Vdaka bohu a predstavitelom :) za taketo neopisatelne chvile.


Novější komentáře »