Zakončení sezóny Divadla Kalich aneb KALICH CUP 2017

Divadlo Kalich si dalo dostaveníčko v Tenisovém klubu Cibulka, aby se tradičním tenisovým turnajem rozloučilo s divadelní sezónou. Od rána měřili na kurtech své síly např. Jan Kříž, Roman Tomeš, Petr Vondráček, Jan Révai, David Suchařípa… samozřejmě za podpory svých divadelních kolegů.

Vítězem turnaje se stal Pavel Zedníček, který svůj úspěch okomentoval slovy: „Vítězství mě překvapilo, protože nechybělo mnoho a turnaj jsem předčasně vzdal. Hned po prvním setu se ozvala bolest lýtka, kvůli které jsem myslel, že se na kurt už nevrátím.  Ale nakonec jsem se zapřel a vyplatilo se to. I když já jsem nepřišel vyhrávat. Víc než to první místo mě těší, že jsem si mohl zahrát a hlavně si zase po čase popovídat s kamarády z divadla, se kterými se během sezóny nemáme moc šancí potkat.“

Pavel Zedníček

Pavel Zedníček

„Doufám, že nepřijdu o práci,“ smál se Pavel, když mezi poraženými protihráči byl i majitel Divadla Kalich Michal Kocourek. „Já naopak Pavla obdivuju, že je v takové formě, jakou mu můžou závidět i mladí kluci. A to má za sebou přes stovku repríz,  které v této sezóně odehrál v našem divadle i po různých koutech republiky. Musím smeknout,“ uklidnil ho Michal Kocourek.

Michal Kocourek

Michal Kocourek

Michaela Tomešová dorazila podpořit na kurtech svého manžela Romana i s jejich několikaměsíčním synem Kristiánkem, který roste jako z vody. A navíc je prý celá maminka. Jako miminko vypadala úplně stejně. „Kristiánek nám dělá obrovskou radost, každý den předvede něco nového. Už nám pomalu končí období, kdy ho najdeme tam, kam ho položíme. Začnou nám krásné, ale asi dost náročné časy, kdy Kristiánka nebudeme moci ani na chvíli spustit z očí.“

Michaela, Kristián a Roman Tomešovi

Michaela, Kristián a Roman Tomešovi

Roman Tomeš sám sebe nepovažuje za zdatného tenistu. Raketu držel v ruce jen párkrát v životě. „Hrát tenis je pro mě trochu utrpení. Ještě větší možná je pro mé spoluhráče,“ zhodnotil svůj výkon. Jeho sportem je fotbal. Kdysi se dokonce rozhodoval, zda dá přednost svému hudebnímu nadání, nebo vsadí na dráhu profesionálního fotbalisty. Tenkrát zvítězila konzervatoř.

Roman Tomeš

Roman Tomeš

Jan Kříž se představil v dobré formě. Je na konci měsíce speciální výživy, tréninků a detoxu. „Tenis hraju rád, ale určitě není mou zvlášť silnou stránkou. Jen doufám, že to spoluhráčům nekazím,“ věřil Honza. S manželkou Maruškou se po turnaji dlouho nezdrželi, doma je netrpělivě vyhlížela jejich respekt budící japonská doga Saya. Navíc koncem týdne Honzu čeká set muzikálu Srdcový král a před ním se drží po večerech zkrátka.

Jan Kříž

Jan Kříž

Michaela Tomešová a Marie Křížová

Michaela Tomešová a Marie Křížová

Na Jana Révaie a Petra Vondráčka se usmálo štěstí v podobě cen za druhá a třetí místa. Petr Vondráček měl na loňském Kalich Cupu pár dní do operace, při níž mu vyndávali šrouby z nohy. Roční výročí tedy oslavil důstojně. „Noha už nezlobí. Ani o tom zákroku nevím,“ zhodnotil svou kondici.

Petr Vondráček

Petr Vondráček

Jan Révai

Jan Révai

Divadlo Kalich čekají poslední dva týdny této divadelní sezóny. Muzikálovou zakončí Srdcový král a Mauglí. Tu příští otevře 8. září premiérou nového nastudování kultovního muzikálu z dílny Daniela Landy Krysař. A hned 20. září má na programu premiéru komedie Dvě noci na Karlštejně, kterou pro Divadlo Kalich napsal Petr Kolečko.

Fotoreportáž: Muzikál ANGELIKA se fotil do divadelního programu
Herci obnovené premiéry muzikálu KRYSAŘ zazpívali na první sedací zkoušce
“Klíč králů” přivítal padesáti tisícího diváka (komentovaná fotogalerie)