Fotoreportáž z castingu multimediálního muzikálu „Naháči“, získá roli Drda či Šinkorová?

Ve dnech 4. a 5.5.2011 proběhl v divadle GoJa Music Hall casting do muzikálu Slávka Boury „Naháči“, jehož premiéra je plánována na říjen tohoto roku. O role v muzikálu projevili zájem jak Zbyněk Drda, Michaela Nosková, tak třeba i Daniela Šinkorová. Kdo z nich si ale skutečně v muzikálu zahraje?

Muzikál „Naháči“ jsou dle tvůrců prvním interaktivním multimediálním muzikálem na světě. Vznikl na motivy stejnojmenné knihy Slávka Boury a není klasickým historizujícím muzikálem, ale promítá se do něj moderní svět internetu a sociálních sítí. „Náš příběh pochopí dvacetiletý mladík stejně jako padesátiletá dáma,“ věří režisér Tomáš Váňa. „Samozřejmě každý po svém. Zatímco mladší generace uvidí v příběhu sebe sama, ti starší v něm naleznou své děti nebo vnoučata.“

Daniela Šinkorová a Slávek Boura

Do finálního kola castingů se dostali například Zbyněk Drda, Tereza Aster Vágnerová, Daniela Šinkorová a další. Kdo z nich si skutečně zahraje v muzikálu Naháči, je zatím tajemstvím, které bude brzy odhaleno. Ne každý se hodí na roli naivní Marušky, která se cítí být starší a vyspělejší, než ve skutečnosti je. Svůj vzor vidí v Berenice – šarmantní a okouzlující ženě, která však svou pověst lehké ženy zatím přede všemi úspěšně ukrývá. Také o roli věčně naštvaného Chaose, který se snaží jen druhé zesměšnit, byl velký zájem. To platí rovněž o Robertovi – hlavní postavě příběhu, který našel zálibu v natáčení filmů, a který miluje svoji přítelkyni Annu, přestože jí to nikdy neřekl. Výčet rolí nekončí ani Bobešem, který se na svět usmívá. Je veselým člověkem, i když si z něj všichni dělají obecního blázna. V Naháčích najdeme i postavy Fulína Jana a Doktora Páska – dvou gayů, kteří na sociálních sítích vystupují jako bratři (přestože Fulín Jan je student a Doktor Pásek jeho profesor) a snaží se svůj vztah před veřejností utajit. Kruh hlavních rolí uzavírá pan Prokopec – věčně nevrlý soused, který nemiluje svoji ženu, nemá rád nikoho a všeho se bojí.

Více informací o muzikálu naleznete v našem předchozím článku.

Zbyněk Drda

Michaela Horsáková-Nosková