České muzikálové hity zazněly na Barrandově

Hudební show “To byl náš hit” našla největší hit českého muzikálu. O přízeň posluchačů se ucházely muzikály “Kleopatra“, “Dracula“, “Noc na Karlštejně“, “Quasimodo“, “Johanka z Arku” a “Tři mušketýři“. Pojďme si toto muzikálové kolo připomenout prostřednictvím naši fotoreportáže.

O vítězi rozhodovali diváci TV Barrandov. Trofej si domů odnesla Monika Absolonová za interpretaci stěžejní písně z muzikálu “KleopatraTeď královnou jsem já. Cena pořadu je jejím vůbec prvním vítězným oceněním v pěvecké soutěži. „Ještě nikdy jsem za zpěv nevyhrála první cenu, tak mám radost, že se mi to v 35 letech konečně podařilo. Díky za tenhle pořad a také díky autorům písně“, řekla bezprostředně po vyhlášení výsledků Absolonová.

Monika Absolonová

S nepatrným odstupem za “Kleopatrou” skončil “Dracula“, kterého reprezentovali Leona Machálková a Marian Vojtko. „V Draculovi jsem začínala jako manželka a po letech jsem to dopracovala na roli milenky. Moji kolegové svoji roli někdy prožívali natolik, že jsem domů občas přišla s cucflekem,“ vzpomíná na Draculu Machálková. Marian Vojtko se svěřil, jakou roli by si rád zahrál. „Vždycky jsem chtěl hrát krásného prince a mít krásnou princeznu. Takovou roli mi nikdy nedali, a tak musím hrát prevíty,“ zalitoval Vojtko s tím, že se ale záporné postavy hrají líp.

Leona Machálková a Marian Vojtko

Třetí místo muzikálu “Noc na Karlštejně” vybojovali Bohuš Matuš a Monika Absolonová, bramborovou medaili by si odnesl Marian Vojtko za “Tři mušketýry“, muzikál “Quasimodo” reprezentoval Jan Cina a company a za muzikál “Johanka z Arku” bojovali Lucia Šoralová, Jiří Zonyga a Jan Kříž.

Bohuš Matuš

Jan Cina a company muzikálu Quasimodo

Jiří Zonyga, Lucia Šoralová a Jan Kříž

Přišel také režisér Ján Ďurovčík s “Osmým světadílem“. Medley z muzikálu si mimo soutěž střihli Tomáš Savka, Zuzana Kolářová, Jan Kříž, Nela Pocisková a další. Ďurovčík je zároveň autorem choreografie k muzikálu, on sám prý ale žádným tanečním zázrakem není. „Byl jsem špatný tanečník, neuměl jsem se moc hýbat, a tak jsem se soustředil na výraz. Brzy jsem tančení nechal a raději to řídím,“ prozradil s úsměvem režisér.

Osmý světadíl

Osmý světadíl

Další přímý přenos hudební show “To byl náš hit“, kterou i v druhé sezóně moderuje Petr Vondráček, se z obrazovky TV Barrandov ohlásí opět v pondělí 12. března 2012. Největší hity ze světových muzikálů “Pomáda“, “Funny Girl“, “Chicago“, “Jesus Christ Superstar“, “Flashdance”  a “Bídníci” zazpívají Kamil Střihavka, Bára Basiková, Monika Absolonová, Gabriela Gunčíková, Roman Vojtek, Pavel Vítek, David Uličník, Tereza Mátlová, Ivana Skálová, Světlana Slováková, Vojtěch Blahuta a další. Přijde také producent František Janeček a režisér Petr Novotný.

Monika Absolonová

Leona Machálková

Marian Vojtko

Lucia Šoralová

Autorem fotografií je exkluzivně pro Musical.cz Tomáš Král. Pokud byste fotografie chtěli použít na vašem webu, ozvěte se nám na e-mail redakce@musical.cz. Publikování bez svolení autora je přísně zakázáno!

Muzikál LEGENDA JMÉNEM HOLMES představil kostýmy (+ video)
Kamila Nývltová oslavila 30. narozeniny a 10 let na scéně úchvatným koncertem
Zakončení sezóny Divadla Kalich aneb KALICH CUP 2017