“Angelika” se rozloučila s Divadlem Broadway

Prázdniny jsou v plném proudu, vraťme se ale ještě na chvíli do posledních červnových dnů. Zřejmě poslední významnou událostí letošní muzikálové sezóny byla derniéra muzikálu Angelika v pražském Divadle Broadway. A jak tradice tohoto divadla vždy velí, je každá derniéra nesmírně veselou a zábavnou záležitostí, i proto se jakožto běžné představení špatně hodnotí. Odpoutejme se tedy alespoň pro tentokrát od nějakých hodnotících měřítek a pojďme si atmosféru a dění raději podrobněji popsat.

Monika Absolonová

Monika Absolonová

V hlavní roli se podle očekávání představila Monika Absolonová, které byla role „přešita“ na tělo. Z těch nejdůležitějších byl pak Peyracem Zbyněk Fric, který si atmosféru derniéry náležitě vychutnal (o tom níže), Nicolasem Tomáš Beroun, Desgrezem Martin Pošta, básníkem Špínou Juraj Bernáth, Králem Pavel Polák, Bachtary-Bejem Ali Amiri, Montespan Zdenka Trvalcová a na všech byla znát snaha odvést co nejlepší (a snad také nejvtipnější) výkon.

Rozloučení to bylo více než velkolepé, byť se většina očekávaných vtípků nesla pouze ve verbální rovině, takže v naší přiložené fotogalerii moc snímků, které by dokazovaly výjimečnost události obrazem, moc nenajdete, ovšem něco málo se přeci jen kvalitně zachytit podařilo.

Verbální stránka ovšem stojí za rozepsání (alespoň těch nejlepších momentů), i když i v tomto způsobu je vyjadřovací schopnost trochu omezena.

Linda Finková a Zbyněk Fric

Linda Finková a Zbyněk Fric

Kromě tradičních chtěných i nechtěných přeřeků (bylo jich takové množství, že Monika Absolonová vyjádřila obavu, zda se diváci stále orientují v ději), tanečních kreací v maskách, ve fotbalových dresech či tanečníků zaměstnanců v pozadí, byla hlavním oživením přítomnost extra dějové linky, využívající pokročilé těhotenství Lindy Finkové (v roli Contoire) a dostala pracovní název „Čí je to dítě?“. Tuto otázku řešil hlavně Peyrac, protože následně tuto linku nenásilně přenesl i na hlavní hrdinku, takže se děj trochu okořenil. Skutečně povedeným vtípkem byl i moment, kdy ve voze nebyla dle očekávání Peyracova figurína, ba co více, byl tam opravdový a velmi čilý Peyracův dvojník (což byl opět Zbyněk Fric), který byl ale okamžitě zabit.. Při slavnostní derniéře nemohli chybět ani Tři (čtyři) mušketýři plus jeden kardinál z vedlejšího divadla Hybernia… Uběhlo to v notné kadenci úsměvných momentů nesmírně rychle a byla tu děkovačka. Dlouhé minuty se vytleskávali jednotliví umělci a „Angelika“ se rozloučila se standing-ovation. A pak už následoval jen večírek pro účinkující…

Takové bylo tedy rozloučení s „Angelikou“ a pokud ještě smutníte, podívejte se na naši fotogalerii. Ať se vám líbí!

Děkovačka opravdu nebrala konce

Děkovačka opravdu nebrala konce

Přídavek

Přídavek

Finále s poněkud více poraněným Peyracem

Ali Amiri, Monika Absolonová

Ali Amiri, Monika Absolonová

Scéna Na příchod Antikrista chystání

Scéna Na příchod Antikrista chystání

Monika Absolonová, Dušan Kollár

Monika Absolonová, Dušan Kollár

Martin Pošta a jeho plyšový pomocník

Martin Pošta a jeho plyšový pomocník

Petr Novotný, Jakub Wehrenberg

Petr Novotný, Jakub Wehrenberg

Scéna soudu s Peyracem

Scéna soudu s Peyracem

Linda Finková, Lešek Semelka

Linda Finková, Lešek Semelka

Ivan Vyskočil, Pavel Polák, Monika Absolonová, Zbyněk Fric

Zbyněk Fric a Monika Absolonová

Zbyněk Fric a Monika Absolonová

Autorem fotografií je exkluzivně pro Musical.cz Tomáš Král. Pokud byste fotografie chtěli použít na vašem webu, ozvěte se nám na email redakce@musical.cz. Publikování bez svolení autora je přísně zakázáno!

Viky kráčí za štěstím (minirecenze)
“Čarodějky z Eastwicku” znovu okouzlily Prahu
Jednohubky: MONTY PYTHON´S SPAMALOT v Liberci