Pozvánky a konkurzy

Brněnský “Kvítek z horrroru” bude hostovat v Praze, víme i obsazení!


Jedna z nejlépe hodnocených inscenací Městského divadla Brno loňské sezóny, americká muzikálová černá komedie “Kvítek z horrroru“, přijíždí na jedno exkluzivní představení do Prahy, a to v rámci přehlídky České divadlo 2012. “Kvítek” zahájí přehlídku v neděli 26. února 2012 od 18 hodin v Divadle na Vinohradech. Ceny vstupenek jsou velice dostupné, od 40 do 390 korun. Nenechte si ujít jedinečnou příležitost vidět brněnský muzikál v Praze! V celém článku pro vás také exkluzivně přinášíme obsazení pražské hostovačky!

"Kvítek z horrroru" - plakát

OBSAZENÍ “KVÍTEK Z HORRRORU” – 26.2.2012, PRAHA
Ronnette: Tereza Martínková
Chiffon: Hana Holišová
Crystal: Marta Prokopová
Mushnik: Miloslav Čížek
Audrey: Alena Antalová
Seymour: Lukáš Janota
Orin a další role: Igor Ondříček
Šílený pacient: Dušan Vitázek
Audrey 2 – květina (hlas): Dušan Vitázek
Loutkovodič: Petr Németh

Obsazení se samozřejmě z důvodů nemoci apod. může změnit!

Lukáš Janota a Alena Antalová v hlavních rolích "Kvítku"

OFICIÁLNÍ ANOTACE K MUZIKÁLU

Květinářství pana Mushnika je zapadlý krámek, kam málokdy zavítá zákazník. I proto je jeho majitel nevrlý a málokdy se usměje na své dva pomocníky – zbrklého naivu Seymoura a sladkou, životem pronásledovanou Audrey. Vše se však změní, když Seymour jednoho dne, právě během zatmění slunce, koupí v jednom exotickém obchodě zvláštní rostlinu. Rostlinu, kterou ještě nikdy neviděl, jejíž jméno nenalezl v žádných moudrých knihách, rostlinu, jež zaviní změnu v životech všech přítomných. Seymour ji pojmenuje Audrey 2, na počest dívky, s níž se denně potkává a kterou platonicky miluje, která však chodí se sadistickým stomatologem Orinem. Stačí malá chvilka, kdy se ve výloze květinářství tato zvláštní rostlina objeví a rázem se dveře obchodu netrhnou. Každý kolemjdoucí si chce květinu, která vypadá trošku jako avokádo a trošku jako masožravka prohlédnout. Pokladna se začíná plnit, ale Audrey 2 začíná vadnout, dokud Seymour náhodou nepřijde na to, po jaké vláze jeho kytička touží. Lidská krev! Seymour pro ni začne shánět potravu, květina roste, celý svět se o zvláštní rostlinu zajímá, její majitel se stává slavnou osobností a snaží se tajit, jakou příšeru vlastně vypěstoval.

Muzikálovou černou komedii vytvořili Howard Ashman (libreto) a Alan Menken (hudba) podle nízko rozpočtového amerického filmu z roku 1960, kde jednu z epizodních rolí šíleného pacienty hrál tehdy začínající Jack Nicholson. Autoři příběh upravili, připsali rock´n´rollovou hudbu ve stylu 60. let a uvedli v roce 1982 na off-Broadwayi. Od té doby se muzikál proslavil po celém světě a v roce 1986 se dočkal i své slavné, filmové verze v režii Franka Oze.

Rezervaci několika posledních desítek vstupenek můžete provést zde.


Brno
Slepý zpěvák Johnny Blue se chystá dobýt prkna Hudební scény MdB
Pozvánky a konkurzy
Bal Anat – orientální taneční show v Praze
Brno
Muzikálovým Don Juanem budou Dušan Vitázek a Petr Gazdík
  • Zdeněk

    moc se těšim lístky už mám doma


  • Sukie

    Myslím, že MdB nebo ten kdo volil obsazení zvolil výborně!!!!!! Obzvlášť kombinace Ondříček a Vitázek je excelentní, tak ať se v Praze líbí :-)


  • candie254

    Praho těš se na šíleného pacienta! Dušan tam fakt nemá chybu :D


  • PietroMall

    Dneska jsem byl na Kvítku z Horrroru v MdB a musím říct, že to bylo super… Krásné melodie a užasní herci a zpěváci. Pan Vitázek byl jako vždy ” Ty kokos – namakaný”… V Praze budou koukat.. Hodně štěstí, ať se vydaří …


  • Zdeněk

    včera sem byl už po druhé a super všichni byli perfektní nejvíc se mě zaujala Míša Horká a Alena Antalová


  • Marta

    Uz jen 3 dny! Nemůžu se dočkat!!! Viděla jsem představení v Brně a jsem ráda, že přijede do Prahy! S pražskými muzikály se nedá vůbec srovnat! Má to úroveň jako na NY Broadwayi!!! Moc se těším! Všichni zpívají svěle a představení je na světové úrovni! Kdo má rád muzikál by si neměl toto představení nechat uniknout! Hurááááá, já se nemůžu dočkat!


  • Ondřej Doubrava

    Jen upozornění, že na svých oficiálních stránkách má nakonec Hanka Holišová pražský kvítkovský termín škrtlý, takže nejspíše bude coby Chiffon alternantka Ivanka Skálová. A pokud dovolíte mainko neoficiální komentářové “reklamy”: Jsme ve skvělé formě, tak přijďte, my se už moc těšíme. :-)


  • Ifča

    Úžasný zážitek! Kéž by Brňáci jezdili dávat lekce pražským “umělcům” častěji!


  • Abigail

    Jen by to chtělo zvolit jiné divadlo k hostování.
    Mám Vinohrady moc ráda, ale jejich problémy s nazvučením mi trhají žíly pokaždé, když je musím absolvovat. A je to strašná škoda, ale prostě jsem těm třem slečnám (Btw. byly to skutečně ty tři, které byly psané tady v obsazení? Jedno to jméno mi nesedí, ale nejsem si jistá…) ve chvíli, kdy začaly zpívat ty výšší party – čili většinu, nerozuměla. Ne jen já, byl to náš lehce společný problém na balkoně, co jsem tak postřehla a co jsem zjistila.
    Ale jinak jsem byla vcelku příjemně překvapená. Výkony všech účinkujících se mi líbily, a i když si jsem stoprocentně jistá, že bych na to znovu nešla (tohle je styl komedie, která prostě není pro mě), líbilo se mi to moc – pro mě je škoda, že nejezdí do Prahy hostovat s více představeními a častěji, protože já se do Brna dostávám tak jednou za uherský rok, i když bych ráda. (To měl být toužebný povzdech, který by někoho přiměl se nad tím zamyslet…)
    K ději jen jedna výtka. Do chvíle, než začala kytka mluvit, takže převážnou většinu první půle, mi to moc nedávalo. Bude to i tím, že slečnám nebylo rozumět, ale opravdu se mi líbilo v první půlce jen pár scén a jinak mi to přišlo takové lehce utahané a hlavně ukřičené.
    Ta druhá polovina to výrazně vylepšila… Suddenly Seymour bylo moc pěkné a musím říct, že jak Alena Antalová, tak hlavně Lukáš Janota (ten hlavně) si mě absolutně získali. U něj jsem měla pocit, že daleko víc prostoru měl právě až v druhé polovině – nechápu proč, měl ho mít mnohem víc. A nevědět, kdo zpívá Audrey Druhou, nikdy bych na to sama nepřišla, dokonalé…
    Možná je mojí nevýhodou, že jsem dřív znala Adélu, ale musím říct, že co mi chybělo v začátku příběhu, to mi skvěle vynahradil konec – tenhle je daleko lepší, než celý Adélovský… A třeba si časem vymyslím ještě nějaký další postřeh…


  • Ondřej Doubrava

    Abigail: Chiffon nakonec hrála Ivanka Skálová, upozorňoval jsem na to před pár dny, jinak ke zvuku, bylo asi jasné, že bude dost záležet na tom, kde kdo bude sedět, paradoxně 15. řada v přízemí u zvukaře byla kvalitou zvuku srovnatelná s domácí scénou a vůbec to v přízemí asi bylo lepší, holkám prý nebylo rozumět jen na začátku, to já nemůžu moc posoudit, znám u Kvítku každé slovo. ;-) Díky za milou pochvalu a dobře formulovaný názor. Vůbec mí přátelé obecně byli nadšení více, než jsem vůbec čekal…


  • marta

    Bravo!

    nic jiného nemůžu říct!!! seděla jsem také v přízemí uprostřed a zvuk jsem měla dobrý. to že slečnám někdy nebylo rozumět mohla mít na vině jen technika. skvělé výkony pěvecké, herecké a taneční! jsem úplně unešená. opravdu brno je muzikálová mekka!!! nic lepšího jsem v praze neviděla!


  • Honzy

    V rámci přehlídky České divadlo uvedlo MDB v Divadle na Vinohradech muzikál Kvítek z horroru (možná více známý jako Litlle Shop of Horrors).Jde o velmi podařený kousek.Divák se baví od začátku do konce.Svoje role přesvedčivě uvedli Alena Antalová, Lukáš Janota, Dušan Vitázek i Igor Ondříček.Výborně hrál i živý orchestr(včetně hudby na odchodnou), zajímavá variabilní scéna, moderní světelný park a hlavně přesná režie Petra Gazdíka dělá z tohoto muzikálu super událost.Představení má spád, vtip prostě šmrnc.Zkrátka Brno opět ukázalo, že patří u nás ke špičkám v muzikálové tvorbě.Bravo, bravo!Moje hodnocení 90%.


  • Ondřej Doubrava

    Vůbec otázka Městského divadla Brno a hostování je zajímavá, protože jak možná cítíte, Hudební scénu v poslední době ovládly “monstr” tituly, které se ale při případném hostování zjednodušeně musí někam vejít. Zrovna na poslední brněnské repríze “Kvítku” jsme se s Petrem Gazdíkem bavili o tom, že by v Praze rádi hostovali pravidelněji, že by si i nějakou scénu pronajímali (ostatně několik pokusů tu bylo), jenže problm je, že dobře vybavená a velká scéna tu prakticky není a pokud ano, tak není často volná, viz. Hybernie, která Petrovi přijde jasně nejvhodnější (ostatně Čarodějky z Eastwicku se prý vešly ideálně), jenže ve volných “nemuzikálových” termínech jsou tam často koncerty a akce primárně pro rusky mluvící publikum. Takže hostování “Kvítku” na Vinohradech považuju za malý a hezký “zázrak”, nejen proto, že je to i “moje dítě”, ale dopadlo to tak ideálně, že “Kvítek” jste, pokud jste byli opravdu viděli na 99% tak, jak se hraje “doma”, nepatrné rozdíly byly snad jen v tom, že “holky vypravěčky” dvakrát přišly odjinud, než doma a motorka dentisty byla trochu pod jiným úhlem. :-D a to se nepovedlo ani Probuzení jara ani Josefovi a jeho úžasnému pestrobarevnému plášti, kde určitá část náročnější scény chybí (s tím, že Josef tedy má svou zájezdní verzi, Probuzení nikoli, takže taky malý zázrak, že se našel na pár dní prostor, kde se dalo hrát… Stejně tak, už pan ředitel občas předem hlásí “S touto inscenací nejspíše nebudeme hostovat.” A třeba u Chicaga má zájezdy primárně na starosti menší verze z Palmovky, byť i MdB Chicago jednou bylo ve Zlíně a také bylo původně na tiskovce bylo jakkoli hostování předem odmítnuto.

    Když jsme “Kvítek” premiérovali, tak se mě někteří příbuzní ptali: “A nebudete hostovat v Praze”, ono je to Brno daleko?” Tak jsem bohužel všechny zklamával, že je to tak velké, že se to jen tak někam nevejde a Dušan Vitázek navíc potřebuje v portále k mluvení Audrey II určité zázemí, jak můžete vidět třeba v programu. Tak jsem rád, že se to uskutečnilo a skutečně můj divadelní debut tak viděli téměř všichni a do Brna už ani nemusí. :-)

    Snad můžu prozradit, že místo “Kvítku” měl být původně “Jekyll a Hyde”, ale usoudilo se, že je opravdu až příliš velký… S tituly z Činoherní scény i s těmi hudebními se dá hostovat v pohodě a hostuje se celkem často.


  • Abigail

    No a třeba mě strašně mrzí, že tu Josef byl tak dlouho zpět, protože to jsem ještě nebydlela ani částečně v Praze a pro nejezdce to pro mě bylo prostě moc daleko. Navíc se představení zrušilo, když už jsem konečně sehnala někoho, kdo byl ochotný obětovat svůj čas a vůz… A to jim jen tak nezapomenu. Takže bych byla fakt moc ráda, kdyby se nějaký ten prostor našel. (A však by to mohlo být i to Divadlo na Vinohradech, pokud se podaří doladit problémy se zvukem – mě to rozčiluje prostě proto, že jsem to tam nezažila prvně, prvně to bylo jen s představením, které není jejich domácí, jinak to byly vyloženě jejich věci, což je smutné…)
    A vzhledem k tomu, že se toho v Brně hraje tak hodně, že když už se člověk rozhodne a vymyslí přespání tam nebo jízdu tam, tak stejně nesežene termín… by se myslím i ty hostovačky užily… Takže budu doufat…


  • Ifča

    Taky budu doufat. Jsem brněnskou scénou naprosto okouzlená, i když jsem tam nikdy nebyla, objednávám si jejich CD s muzikály a pořád jen doufám, že něco přivezou do Prahy. S Kvítkem jsem měla štěstí podruhé, poprvé jsem viděla Probuzení jara a vzalo mi dech. Kvítek byl úžasný, i když u mě Probuzení jara nepřekonal. Strašně lituju, že jsem si nechala ujít Čarodějky, dala bych cokoli za to, abych je mohla vidět, už jsem byla i rozhodnutá vyrazit na ně do Brna, ale vždycky to ztroskotalo. S Josefem zrovna tak. Chci víc poznávat světové muzikály, což v Praze prostě skoro nejde. Bídníky znám, Ježíše znám, na Evitu jsem jela do Plzně, lístky mám na Chicago a My Fair Lady a co potom? Je to tady bída…

    Ke Kvítku bych ještě ráda dodala… Už jsem měla v divadle (většinou na činohrách, která mám radši) pár hodně velkých záchvatů smíchu, ale tomu, který jsem dostala v neděli při tom neuvěřitelném vystoupení Dušana Vitázka, to se nedá srovnat. Nemusela jsem se vůbec malovat, tomu se říká komediální talent, ještě teď se směji. Igor Ondříček zrovna tak, jsem šťastná, že jsem je mohla vidět naživo!

    Tak tedy Brňáci, máte tady v Praze dost fanoušků, přijeďte znovu, prosím……:)