Dracula je zpět! Před karlínskou premiérou mu v Pardubicích aplaudovalo přes 3000 diváků.

Nesmrtelný “Dracula” se vrátil. Před více něž 3000 diváky se představil v koncertní verzi 21. února 2015 v pardubické ČEZ Aréně. Nyní se chystá do Liberce, aby posléze zavítal do svého nového domova, Hudebního divadla Karlín.

Koncertní (odlehčenou) verzi muzikálu, speciálně upravenou pro haly, přivezla do Pardubic společnost Superkoncerty.cz. Ta má mimo jiné za sebou i velmi úspěšné uvedení koncertní verze muzikálu “Kleopatra”, ať v již samotných halách či v krásném open-air prostředí. Další tzv. “Kleopatra Tour” se chystá 22. května 2015 do Arény v Třinci.

Ale zpět k Draculovi. V Pardubicích v hlavních rolích vystoupili Daniel Hůlka (Dracula), Leona Machálková (Lorraine), Kamila Nývltová (Adriana/Sanra), Tomáš Trapl (Šašek/Sluha/Profesor), Martin Pošta (Nick), Josef Vágner (Steven) a další. Podívejte se do bohaté fotogalerie jak vystoupení probíhalo, či zhlédněte video ze závěrečného přídavku.

Dracula se nyní ve své koncertní verzi přemístí v úterý 24. února 2015 do Home Credit arény v Liberci a od 5. března 2015 (premiéra) jej budeme moci spatřit v jeho plnohodnotné verzi na prknech Hudebního divadla Karlín.

Zkouška / Backstage

Představení

Autorem fotografií je Martin J. Polák

Video

Dracula 2015 – Pardubice – přídavek

Hvězdy divadel Broadway a Hybernia oslavily Vánoce bujarým večírkem
Jesus Christ Superstar oslavil 20 let v České republice
Hvězdy muzikálu ROCKY se setkaly s fanoušky ve zverimexu
  • Jakub

Velmi chválím nové kostýmy Sandry a Nicka do poslední epochy! Někdy není špatné se vrátit ke klasice. Ale proč jsou na děkovačce jen dvě nymfy??

• Scarlett

Protože celkově jsou jen dvě.

• Renata

Dracula v Karlíně bude mít klasicky 3 nymfy.

• eva

Od kolika hodin tedy nakonec začalo představení Drákula v Pardubicích

• Barbara

Predstaveni bylo uchvatne, ale trochu mi vadilo, ze byly spatne rozmistene zidle, takze jsme museli natahovat krky, abychom vubec videli na jeviste nebo aspon na tabule. Jinak uzasne :) Zarazilo me, ze byly jen 2 nymfy, kdyz puvodne byly 3, ale je mozne, ze je to tim, ze to byla koncertni verze.

• Jitka

Tak tento článek mě tedy pobavil. Že Magda skončila kvůli zádům!?! No, to je špatné slovo, zklamal. Hrozně moc. Na představení jsem byla a byla jsem naprosto nadšená. A moc jsem se těšila, že budu moc vzít i své děti, aby zažili to co já před dvaceti lety. Ale takového PODRAZU na diváky, kteří se těšili na původní obsazení, co jsme se dočkali. Holky, která ještě nebyla na světě? Nic proti holkám, ale slíbené bylo původní obsazení! Myslím si, že od začátku byli původní hvězdy jen k nalákání diváků. Magda byla exklusivní, pokud měla bolavá záda jak píšete, zasloužila by tedy i Oskara. Nebylo patrné ani trošičku, že by měla jakýkoli zdravotní problém. A že nezhubla? Ne, ale co, komu to vadí? Nějakých 5kilo navíc nemůže úžasný zážitek v žádném případě pokazit. Navíc, Lorraine v podání Magdy po boku Draculy a dalších původních obsazených vypadá naprosto přirozeně. Kdežto Kamila nebo Eva…… Nevím, prostě chování čechů ať už v jakémkoli odvětví mne již nepřekvapí. Ale že se dělají podrazy už i v hudební sféře, to si diváci nezaslouží. K.S. by toto nedopustil :-(

• Jana

Jitko: ,, Nevím, prostě chování čechů ať už v jakémkoli odvětví mne již nepřekvapí.” ?
    Váš ”názor” je toho jasným důkazem.

• Bidnik

Vety typu “K. S. by toto nedopustil” apod. mi pripadaji velice pritrouble.

• vašek

Tak kdy se dočkáme recenze o spasitelce Draculy Kamile Nývltové? :)

• Josef

Trapnější a tak ubohý komentář jsem dlouho nečetl.

• Marta

Vasek ma asi pocit, jak to tu Kamile nandava, ale ze je za hlupaka, tomu nedojde.

• vašek

Vaška jen baví pošťuchovat a čekat, kolik lidí se chytí… :) Nikdy jsem odsud neodcházel zklamán. :)

• thenardier

no ona je šišlavá nývltová opravdu stavěna divadlem do role spasitelky…jak jinak si vysvětli to,že ze dne na den je vlastně bum a bác ho druhou alternací a to i přes všechny další závazky které má nebo nemá…až mě to dojímá,jak se ta holka obětuje…to,že neumí zpívat a šišlá už nikomu nevadí…a co teprve to,že s původním obsazením nemá absolutně nic společného

• thenardier

prostě mafie je mafie a je to hnus…tipuju,že zde bude uzavřena diskuze a mé komentáře jajk zde tak na fb a smazány….at žije objektivita

• thenardier

ovšem at už jsme v obraze úplně,když jí pan radek janda dělá pr manažera tak přece nemůže dopustit kydání hnoje…když už ho platí a proto tu píše o všech projektech zcela nezávisle a vlastně jí vychvaluje zcela nevědomky..radku,styd se,kde je objektivita?

• fiona1310

Mrzí mě, že diskuse o karlínském Draculovi byla zablokovaná. Byla jsem v pátek na 2.premiéře s Marianem Vojtkem a chtěla jsem se zde podělit o své dojmy z pohledu někoho, kdo zná původní verzi dost dobře ( viděla 150x). Tak počkám, až někdo povolaný dostane rozum a diskusi vrátí.

• Jana

Může sem někdo napsat, jaký Dracula je Lukáš Kumpricht?

• Csc

A Eva Burešová?

• Charlie

Kumprichta jsem mel moznost slyset (ne videt) a musim rict, ze pevecky paradni :-)

• Nick

Smutek… Nejkultovnější český muzikál se po letech vrací, a to dokonce do jednoho z nejkrásnějších divadel v Praze, a s takovou ostudou. Nechápu smysl jakýchkoliv škrtů, má-li jít o v poctu autorům a dílu samotnému. Už vůbec nechápu odchod Magdy Malé, která jako jedna z mála připomínala tu nádheru prvního uvedení. Představa, že nyní půjdu na Draculu a nemám jinou možnost, než vidět alespoň jednu z dua Nývltová – Machálková (z nichž ani jedna není dobrou muzikálovou interpretkou), tak raději sedím doma…

• terezka

Já jsem viděla Lukáše Kumprichta včera odpoledne (tedy, taky spíš slyšela než viděla :) ) a zpívá opravdu skvěle, nejvíce se mi líbil v písničce Vím, že jsi se mnou – s Evou Burešovou (která podle mě byla také výborná) jim to nádherně ladilo. Jak hraje se nedá takhle na dálku úplně posoudit, mě tam trochu něco vadilo, ale myslím si, že na vině je spíš režie. Kamilu nijak hodnotit nebudu, nejsem její fanynka a nikdy asi nebudu, nicméně mě tam její výkon nijak nerušil (zvlášť když jsem seděla takhle daleko :) ). Nicméně z Draculy jsem celkově trochu zklamaná, nějak nevím co si o tom vlastně myslet. Zvlášť nerozumím překopání třetí epochy, které je dost nesrozumitelné a například můj doprovod, který Draculu nezná se v tom dost ztrácel. Původní verze je mojí srdcovou záležitostí a tohle představení v Karlíně jako kdyby kolem mě jen tak prosvištělo a nenechalo ve mě nic. Možná je to vážně tím, že jsem seděla celkem daleko, na balkoně (lístky jsem dostala takže jsem bohužel neměla šanci to ovlivnit), ale jediná scéna, která ve mě opravdu vyvolala nějaké emoce byl Hon na zlo… A že normálně ve mě Dracula vyvolává emocí až až :)

• Serpentard

Lukáš Kumpricht pro mě největší překvapení…naprosto parádní výkon ve všech směrech a jsem z něj nadšena! Kloubouk dolů a doufám, že dostane příležitost ještě mnohokrát!

• Serpentard

A ještě dotaz – nevíte, zda je paní Machálková nějak nemocná? Protože to, co ze sebe vyluzovala 28.2. a v sobotu, by se dalo v SAPĚ prodávat jako 5kg tónů s falešnou cedulkou “spěf”..Jsem čuměla jak puk :-x

• TerezaB.

Serpentard:Na webu muzikal-opereta je velmi zajímavé vyjádření ohledně L.Machálkové. …”začala s intonační nejistotou a v posledním jednání se rozezpívala k velmi dobrému výkonu”… Což je podle mě ale dost pozdě.

• Lucka

Souhlasim s Terezkou :) Ja jsem na Draculovi byla ted v sobotu odpoledne. Marian Vojtko, Kamila, Eva. Sedela jsem v druhe rade, takze jsem videla skvele a presne jak pisete. Vubec to ve mne nevyvolalo zadne emoce, docela jsem pocitala minuty do konce. Pritom puvodniho Draculu jsem v puberte videla asi 8x, silene jsem ho milovala, sbirala predmety, sledovala v tv vse o muzikalu, uplny maniak. V hybernii po tolika letech jsem byla z toho uplne dojata a nadsena. Tady vubec zadne emoce, bylo to hezke, ale nechapu proc, vubec to ve mne nic nezanechalo. Kamila a jeji sykavky mi trhaly usi, Eva zpivala pekne, Marian tez, jen proste mi to prislo takove bez emoci. Druhou pulku nekomentuji, tez jsem musela dopredu kamaradce hlasit, o co pujde, aby vubec vedela…Nechapu, proc to nezacina tim stockers..plus nechapu tu debatu nicka a Sandry..proc je to nenechali odzpivat jako v originalu..casove by to bylo snad stejne…Na co tam ten Nick je?pisen zadna, nic nezpiva…Plus prvni pulku prodlouzili jeste o cast Tajemneho hradu a Schuzky v zahrade, fajn..a tak proc boze nemohli nechat celou i tu druhou pulku, vzdyt ta je sama o sobe kratounka…No mam listgky jeste na cerven, kupovala jsem je davno, pociatla jsem na sto procent, ze z toho budu uplne odvarena jako driv..No ani se moc netesim.Plus presne jak se pise vys, jedine emoce ve mne vyvolal Hon na zlo!!

• terka

myslím, že většina zde píšících lidí viděla Draculu hodně dávno, v podstatě v době,kdy se tady s muzikálama začínalo. Proto to byla prostě bomba. Dnes je muzikálů hromada a spoustu je jich opravdu skvělých. Nemyslím si, že nové obsazení a nové nastudování Draculy je špatné, nebo horší, než tenkrát. Mně se třeba vůbec nelíbí Ježíš v Karlíně. Prostě mi chybí to kouzlo Spirály. Ale přitom ty lidi v Karlíně to hrajou super, hudba super. Jen to prostě není ten “můj” Ježíš. A to si myslím, že je i případ Draculy.

• Bidnik

Priznam se, ze to me taky napadlo. Jsemna karlinskeho Draculu zvedavej :-)

• Honza

Jste tady trapní úplně všichni.

• lenka

Také si myslím, že určitou roli ta nostalgie a vzpomínky na původní provedení v současném hodnocení hraje. Já jsem na tom stejně jako terka ohledně Ježíše. Z uvedení před lety jsem byla nadšená a nemohla jsem o tom přestat mluvit. Když jsem viděla verzi v Karlíně, tak sice opravdu dobrý, ale stejné nadšení se nedostavilo. Na Draculu jdu v dubnu a jsem na něj po všech vzrušených diskuzích tady opravdu zvědavá :-)

• PLuto

Určitě v tom hraje roli nostalgie. Ale když jsem viděl, co s Draculou provedli v Broadwayi (pravda, jen z videí), tak mě to odradilo od návštěvy. A jak tak pročítám a sleduju informace o Karlínské verzi, tak mě to neláká taky…

• Martin K.

Dracula se nehrál v Broadwayi, ale v Hybernii.

• Adulik

Lukáš Kumpricht nie je prekvapenie, on bol, je a vždy bude excelentný spevák…kto ho pozná určite mi dá za pravdu. A čo sa týka muzikálu samotného niektoré zmeny mu prospeli, niektoré nie…hold čo sa dá robiť…